Olen jehovantodistaja äiti ja koulu terkkari oli määrännyt 13v pojalleni. Liosta mitä pitää laittaa terskaan ja esinahan alle, luki että punoitus johtuu hiertävistä vaatteista ja on tullut tulehdus. Höpö höpö Raamattu ei tunne sanaa pippeli tulehdus joten sellaista olekkaan. Kysyin pojalta kumpaa se haluaa että saatana katsoo ja voitelee sen pippeliä vai jehovan huomioo. Poika valitsi Jehovan, rangaistukseksi siitä että oli näyttänyt pippwlin, se pestään etikkavedellä ja wc harjalla niin että sattuu. Pojalla oli myös kirja jossa luki kuinka ihminen on kehittynyt, olen kieltänyt poikaa ei saa lukea sillä raamatuasa lukee Nooa on hänen isänsä ja Nooan tyttö äitinsä. Kova mutta oikea kuri. Sunnuntaina poika joutuu antamaan pippelin vanhemmiston tutkittavaksi, oileuskomissiossa, voi saada koivuniemen herra rangaistuksen
Jehovantodistaja äiti
3
398
Vastaukset
- Anonyymi
Poika pitäisi ottaa huostaan ainakin siihen asti, kun tulehdus on parantunut. Poika näyttää olevan uskonnon uhri.
- Anonyymi
Miksi pitäisi ottaa huostaan yhdestä tulehduksesta
Pyydä, että tutkivat samalla rektumin. Etenkin sen, ettei ryppynaru ole päässyt virttymään. On harvinaista, mutta ei mahdotonta, että näin olisi päässyt käymään. Virttynyt ryppynaruhan voi aiheuttaa pahoja ogkelmia nuoren kirkasotsan kehityksessä.
Näinhän kävi raamatun mukaan myös marialle Peetlehemissä seimessä. Mutta onneksi enkeli laskeutui rektumin huoltoarkun kanssa yöllä kiristämään marian ryppynarun. Ja aamulla maria kertoi iloisena majatalon isännälle asiasta, Ja isäntä antoi marialle iiiison panaanin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645