On se vaan mukavoo käyvvä tankkoomasa juiron riisseliä mittarloelta volovon tankkiin.Kiitos PERSUT💪 Kyllä nyt kelepovaa ajella ehtimäsä niittä avvoomia ryöpaekkoja joeta on pilivin pimmein👍 Kiitos PERSUt👍👍 Muistakaa siksi PS🌈😇🙏
Euron diisseliä
10
261
Vastaukset
- Anonyymi
Päivystystyöt alkoivat jälleen.Eilen meni hieman ylitöiksi kun viimeinen kirjoitus sinulta tuli klo 22.22-.
- Anonyymi
Myöhäänpä nukuit, kun minä perussuomalaisena heräsin jo 05:00 töihin. Sinulla ei näitä huolia ole kun tuet juoksee ja viina maittaa?
- Anonyymi
Siis laitoin jo aamulla ensimmäiset tukihakemukset Kelaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis laitoin jo aamulla ensimmäiset tukihakemukset Kelaan.
"ensimmäiset"? 😁. Eikö vasureiden opistossa opeteta tukihakemuksen täyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ensimmäiset"? 😁. Eikö vasureiden opistossa opeteta tukihakemuksen täyttöä?
Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.
- Anonyymi
Viiva Sannan aikana diesel melkein 3e lt...nyt noin 1,6 e lt...kiitos PS,kok
- Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Milloinka saahaan sitä euron hintasta, persut lupas. Eikös persut äänestäny omatekemää alotetta bensanhinnasta vastaan!
- Anonyymi
Ajaa löpöllä eli pöllönpojan öljyllä,niin se on dieseliäkin halvempaa.
- Anonyymi
20 litroo tankkoo ja käy kympin kahvilla ja ihmettellöö ompas löpö kallista?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850