Rikoksia voidaan tutkia soluttautumalla Eivät nämä onnettomat tajua
Jotkut kysyy Kuinka on paljastunut
5
303
Vastaukset
- Anonyymi
Vesilintujen metsästys kun alkaa niin kannattaa mennä rannoille ja mukaan ottaa kiikarit ja videokamera missä riittää zoomia.
Itse Ainon ensi syksynä liikkua suosituimpien vesilinnusalueuiden lähellä ja tarkkailla vieläkö samanlainen meno jatkuu. - Anonyymi
Missähän kulkee metsästyksen häirinnän raja ??? Sen varmaan sitten määrittää aikanaan virkavalta. Paljon näillä sivuilla mt-ongelmaisia,ylläpitokin saisi katsoa mitä laskee sivuille, onhan täällä uhkailtu mm, ristikon läpi katsomisella ! . Ei taida sellainen henkilö olla kelvollinen pitämään hallussa ampuma-asetta,itse en ainakaan aio pelätä että olen jonkun kahelin "ristikossa " metsällä ollessani...uhkauksista teen ja jokaisen kannattaa tehdä ilmoitus poliisille.
- Anonyymi
Ei ole metsästyksen häirintää jos tarkkailee vaikkapa vastarannalta.
- Anonyymi
Pitää paikkansa, joukossa oli näätä joka antoi tietoja poliisille.
- Anonyymi
Hyvä että oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595