Poliisit pitivät maassa .
mikä transu sillä koskarin edessä otettiin tänään kiinni ?
17
267
Vastaukset
- Anonyymi
Niinku me muka jotain asiasta tiedettäis?
- Anonyymi
Aloittaja tietää mutta harmittaa kun meni treffit mönkään.
- Anonyymi
meinasin antaa lopetuspiikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meinasin antaa lopetuspiikin
Tee se itsellesi jo tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se itsellesi jo tänään.
En ole lopetuspiikin arvoinen .
- Anonyymi
Oliko turisti länsinaapurista?
- Anonyymi
Alaston mies juoksi ulos koskikeskuksesta. Häntä varmaan tarkoitat. Miten niin on transsukupuolinen?
- Anonyymi
ei sen naamasta ottanut selvää niin kaukaa
- Anonyymi
Aloittajan isä siinä otettiin kiinni
- Anonyymi
jos olisin kohdannut niin olisin voinut käydä kuten suvakki vajakkien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos olisin kohdannut niin olisin voinut käydä kuten suvakki vajakkien?
Varmaan olisit kohtaamisessa huutanut, että IIIK!!
eikä sinun tehtäväsi ole puuttua toisen koskemattomuuteen. Lauma ammattilaisia taltutti tuon miekkosen, jolle ruumiintarkastuksen tekeminen ei ainakaan tuottanut vaivaa, mikäli se olisi ollut tarpeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan olisit kohtaamisessa huutanut, että IIIK!!
eikä sinun tehtäväsi ole puuttua toisen koskemattomuuteen. Lauma ammattilaisia taltutti tuon miekkosen, jolle ruumiintarkastuksen tekeminen ei ainakaan tuottanut vaivaa, mikäli se olisi ollut tarpeen.Olisin saanut elikautisen ?
- Anonyymi
”Huvittavaa” on, että videolla näkyy kuinka ohikulkevat miehet peruuttavat paikalta tai tyytyvät kuvaamaan, kun alaston mielipuoli hyökkää naisen kimppuun.
Naispuolinen vartija on nopeimmin idiootin kimpussa.
Voi elämä, mitä munattomuutta.- Anonyymi
Naisetkin tuntuvat hysteerisenä juoksevan pois? Ehkeivät osaisi tehdä mitään tilanteessa? Ellei ole enemmän naisia ja miehiä. Ihmisten pitäisi yhdessä katsoa tilanne, jos on äkillinen juttu että miten hyökkääjä saadaan irti, ettei jää uhriin kiinni. Voi tietysti johtua siitä kun naisella oli korkealta ja kovaa kirkuminen ensin, että osa juoksi. Eikö juostessa liukastu kun maa on todella liukas.
- Anonyymi
Olisi kiva tietää minkätyyppinen hyökkäys oli kyseessä naiseen. Pitääkö naisten pelätä kulmilla. Repikö tai väänsikö. Huh.
- Anonyymi
siinä taas monta vartijaa .eivät saaneet tätä hengiltä.kumma juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319