YLE:n haastattelema kansainvälisen politiikan asiantuntija toteaa Trumpin olevan trotskilainen.
Mitä palstamme MAGA-kommunistit tuumivat tästä väitteestä?
https://yle.fi/a/74-20141959
Risto E. J. Penttilä: Trump on trotskilainen
8
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä oli Penttilä eilen pehmeä ja heikko S-talkissa!
Ruotsila sai myytyä Trumpin ideologian Penttilälle täysin! - Anonyymi
Penttilä on näissä asioissa käytetyimpiä asiantuntijoita. Ehkä sopivin, kun halutaan tietynlaisia mielipiteitä.
- Anonyymi
Hölö...hölö.
Trump on yhtäältä epäonnistunut liikemies. Hän on pääsemässä oligarkkien ruotuun vasta Ukrainan sodan mukana.
Trump on liikemiehen ja poliitikon sekamelskaa. Hänen liikemieskaverinsa tekevät hänestä poliittista liikemiestä, sekasotkuista sellaista.
Trump pääsi vanhoilla päivillä kuuluisuuteen ja yrittää lisätä konnuuksia niin kuin voi.
Ukrainan sota tuli Trumpille taivaan lahjana ja jonka avulla hän voi ponnistaa korkealle porvarieliitissä. - Anonyymi
Siitä onkin kulunut varmaa parisenkymmentä vuotta, ellei enemmänkin kun olen viimeksi kuullut että vakavasti otettavasti poliittisessa keskustelussa jotakuta syytetään trotskilaiseksi.
- Anonyymi
Trotskilaiset MAGA-kommunistit eivät olleet vuoden 2025 bingo-kortissani kun tulevan vuoden tapahtumia ennustelin.
- Anonyymi
Penttilän uskottavuus on mennyt jo ajat sitten, ajaa samoja agendoja kuin politiikaan eturivi Suomessa.
- Anonyymi
Suomessa ei koskaan ole ollut trotskilaisuutta. Sitäkin enemmän ja nyt nousussa fasismi.
Fasismia levitetään jostain tuntemattomasta piiristä ellei peräti perussuomalaisuuden taholta. - Anonyymi
Penttilä toimi Kokoomuksessa kunnes irtaantui tekemään nuorsuomalaista puoluetta. Se ei onnistunut. Hän 2019 osallistui 2019 Kokoomuksessa uudelleen kansanedustajaehdokkaana mutta ei päässyt eduskuntaan.
Penttilä on vain vähän esillä. Tietäköne mitään trotskilaisuudesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175