keksinyt on, että Tampellan talot tärisee kun Nässyn jäät putoilee. On Tampereella ja kaikkialla aina asuttu isojen järvien rannoilla mutta ikinä ei moista juttua olla kuultu. Samaa nyt ennakoidaan ja Lielahden saarelle.
Täyttö siellä talojen alla elää ja taloja heiluttaa eikä mikään muu.
Koomillisin selitys mitä kukaan on koskaan
8
182
Vastaukset
- Anonyymi
Huojuva Talo on Maria Jotunin tunnetuin teos.
- Anonyymi
Vaikuttaa kehitysmaa tason rakentamiselta.
https://www.youtube.com/watch?v=hlk_GcRI6LM - Anonyymi
Juuh, kun vesi laskee niin jäät laskee mukana, mikä jääkantta siellä ilmassa kannattelisi.
- Anonyymi
Ranta-Tampella ja saari, järveen tehtyä kivitäyttöä molemmat. Siinä se salaisuus.
- Anonyymi
outo selitys .eihän tommosta kukaan usko.mut aiemmin oli parkkihalli täynnä vettä .en muista mikä oli siihen selitys.lapinniemessä ollut kymmeniä vuosia kerrostaloja lähellä rantaa .ei sielä mitään tämmöistä ole ollut .samat jäät silä liikkuu.
- Anonyymi
Silloin osattiinkin rakentaa ihan ajan kanssa. Ei ollu suhmurit hönkimässä niskaan.
- Anonyymi
Kauanko se painomassa oli siellä päällä painumaa alentamassa ?
- Anonyymi
Se oli vain ratikkaradan kohdalla ja sitten se leviteltiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329