Keskusta tulee romahtamaan.
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000011012447.html
Katujen alla pelkkää tyhjää. Nässy syöksyy tunneleihin ja koko keskusta romahtaa. Onneksi ei tarvitse siellä asua.
Hyvää romahdusta vaan itse kullekkin.
Suuri monttu
5
175
Vastaukset
- Anonyymi
suomen keskusta puolueen kannstus on romahtanut samoin sdp:n
- Anonyymi
Huppista keikkaa. Aloittaja, keksi parempia juttuja. Hellsingissä maanalaisia tunneleita on vaikka kuinka paljon, eikä sielläkään kovasti romahduksia tietääkseni ole sattunut. Isossa maailmassa metrotunnelit ja muut kaninkolot ovat erittäin yleisiä.
- Anonyymi
Nässy on valunut tyhjäksi tunneliin jo monta kertaa. Ne tunnelia vastustaneet älyköt tiesi sen jo ennalta, mutta me kurjat emme heitä kuunnelleet.
- Anonyymi
Ihmettelen samaa vaikka kaipa parempi jos keskusta vajoaa. :s Eikö isot tiet ja moottoritiet kannattaisi piilottaa tunneliin meluamasta ennemmin. Vaikka ihan maan pinnalla kunhan näkymä ei peity ja saastetta tule sieltä. Suo siellä ja vesi täällä.
- Anonyymi
Hyvää veneilyä tiedossa. Kalaakin varmaan tulis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329