Tuli vastaan Tik Tokissa tämmönen "Zepala - Lähetkö landelle" kappale. Tosi tarttuva raita ja sopii juuri hyvin mökkimaisemiin. Ihmetyttää vaan, kun samalla "artistilla" on muitakin kappaleita ja kaikki eri äänillä. Onko nuo oikeita biisejä vai tekoälyllä tehtyjä? Onko kellään kokemusta tekoälyn kanssa tehdystä musiikista?
Tik Tokissa soi tää "Zepala - lähetkö landelle" kappale jota kaikki nyt kuuntelee
33
794
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähän se oli. Kuulosti oikeelta
- Anonyymi
Kaikki käyttää tekoälyä nykyään
- Anonyymi
Suno
- Anonyymi
Riffusion tai udio
- Anonyymi
Mä kokeilin sunoa ihan hauskaa.
- Anonyymi
Kaveri tekee Sunolla. Ihan hyvä biisi on.
- Anonyymi
Ihan mahtava landebiisi. Lisää tämmösiä ❤️❤️
- Anonyymi
Vaikuttaa tekoälyltä
- Anonyymi
Samaa mieltä, vaikka hyvä olikin
- Anonyymi
Kaikki haukkuu tekoälyä, mutta silti käyttää sitä. Tervetuloa nykypäivään!!!
- Anonyymi
Tykkäsin
- Anonyymi
Mä itseasiassa käytin tätä biisiä yhdessä mun tiktok-videossa, kun tykkäsin paljon tästä kappaleesta. Sopi hyvin taustalle soimaan, kun kuvasin mökkimaisemaa ❤️
- Anonyymi
👍🏻👌
- Anonyymi
❤️❤️🤩
- Anonyymi
Tykkäsin 👌❤️
- Anonyymi
Sopii landelle kuin nyrkki naamaan!
- Anonyymi
😅😅😅
- Anonyymi
Hyvähän se oli ja ne muutkin kappaleet 👍🏻
- Anonyymi
Tekoälyn vois mun mielestä tuhota kokonaan
- Anonyymi
Hyvä biisi
- Anonyymi
Menee jatkoon!!!
- Anonyymi
Kaikkea sitä nykyään näkee. Maailma on muuttunut paljon. Arvostan myös kyllä perinteistä musiikintekoa.
- Anonyymi
Mikä biisi?
- Anonyymi
Zepala -lähetkö landelle. Ylhäällähän se lukee 🤦
- Anonyymi
Hyvä biisi
- Anonyymi
Ihana biisi. Sanat on ❤️
- Anonyymi
Hyvä kappale 💪🏻
- Anonyymi
Ihan mahtava kappale!!!!!!!! Suosittelen!!!
- Anonyymi
Kyllä mökkibiisit toimii aina! 💪🏻
- Anonyymi
Kyllä!!! Jatkoon ja helposti 💪🏻
- Anonyymi
Mä en vaan tajuu miten noi tehdään.
- Anonyymi
Tykkäsin
- Anonyymi
Tekoalyllä tehty biisi. Tarkemmin, kun kuuntelee niin ”luonnolliset” äänet puuttuvat kokonaan. Hyvät sanat silti biisissä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007