Jos ei melusaaste, järveen paskominen, sitten savumyrkytys.
Näinkö Lars levi opettaa.
Tikkujalat häiriköi
6
203
Vastaukset
- Anonyymi
Et kai asu naapurissamme?
Meille tulee myös samanlainen savu, tuli myös metsäpalovaroituksen aikaan. Totuus on, että ikkunat on laitettava silloin kiinni. Paha olo tulee siitä hajusta alta minuutin. Mutta mies on niin maailman napa, ettei sille saa sanoa mitään. Itse on kuitenkin kukkona tunkiossa ja kulkee jopa toisen tontilla, kuin kotonaan., - Anonyymi
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/3936037
Ei kaikki ymmärrä. - Anonyymi
Työyhteisössä olen tavannut näitä sairaita yksilöitä.
Menkää katsomaan Kärkkäinen tavarataloon, siellä nämä lastenvaunuja työntävät ei kunnioita ihmisiä, vaan ajelevat lastenvaunuilla päälle.- Anonyymi
Täytys perustaa pieruvapaa tila, esim tanssilavalle keskelle salia.
Näin haisunäädät ajetaan nurkkiin!
- Anonyymi
ripa =0=
- Anonyymi
fhjb45pöm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657