SOTEn
tuomista epäkohdista kuinka kaikki on mennyt pieleen
Rahat menee johtajien taskuun
Hoitajien irtisanominen
Hoitoisuuden alas ajo, vammaiset, vanhukset järjettömän surkeassa tilanteessa
Kuukausien jonot kaihi ym keikkausiin, hammashoitoihin
Digi muka korvaa ihmisen kun on sokea, dementtinen yksin kotona, hätääntynyt, omissa eritteissään
Ambulanssit ajaa edestakaisin terveyskeskuksien, poliklinikoiden ja kotien väliä kun ei ole kokopäivälaitoksia
Kotihoito ei pysty aikarajoituksen vuoksi tekemään mitään kunnolla,
Hygienia ja siisteys jää ala-arvoiseksi koska vanha ei itse pysty edes huolehtimaan ja kukaan muukaan ei siihen ala.
Monella omaiset kaukana, kaikilla ei ketään koska lähimmäisiä ei ole välttämättä ole ollutkaan. Suomessa 60%ihmiset elävät yksin.
Ulkomaille riittää varoja moneen kertaan vuodessa miljardeja mutta suomen oma kansa joutuu tyytymään vähempään koska varat uhrataan pohjattomaan kaivoon Suomen rajojen ulkopuolelle.
Janne Päivi älä sanoo totuuden
Anonyymi-ap
2
256
Vastaukset
- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
menisin jos pääsis,mutta kun kielletään että polila täyttä
ambulanssi ei ota kyytiin kun en tarpeeksi sairas
eipä sairaalassa kovin kiva sairastaa jos sattuu joutumaan makoilemaan käytävälle, vedossa , jatkuvassa kulkee ihmisä ja on meteliä,
ei pysty nyúkkumaan , miten toipuu sellaisessa menossa
se hyvä puoli että saa jotain ruokaa ja on joku joka katselee ohi kulkiessaan vointia
eikä ihan niinyksin kuin kotona
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820