Viime vuoden opposition lakot hallitusta vastaan aiheuttivat kahden miljardin vajeen BKT:hen, tuli lomautuksia ja irtisanomisia. SAK sulki satamat neljäksi viikoksi, alusmäärät ja tonnit vähenivät. Lakot jatkuvat, ay:n aiheuttamat vahingot kasvavat koko ajan. Ei mitään järkeä. Liitot on nollia.
Onneksi saa mennä töihin. Kuka haluaa lakkoilla?
Teollisuusliitto, Pro ja PAM ovat nollia!
10
214
Vastaukset
- Anonyymi
Kela josta tulee suuri osa palkkaani on leikannut palkastani noin 350€. Valitettavasti työnantaja joutuu nyt korvaamaan minulle siitä ainakin osan. Olen pahoillani.
- Anonyymi
Porvarit ei halua maksaa kunnon palkkaa. Kyllä täällä on puolensa pidettävä.
- Anonyymi
Ulkomaille sitten tienaamaan.Täällä 2000kk ja muualla alku n 4000 sitten enemmän useampi käy töissä rajojen takana ja asuu suomessa...
- Anonyymi
Menkää oikeisiin töihin niin saatte kunnon palkkaa.
- Anonyymi
Ei ne sun sossusta saamas rahat ole palkkaa.
- Anonyymi
No mutta kukas sulle sun kaljat sitten myy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne sun sossusta saamas rahat ole palkkaa.
Onhan ne ne on sun maksamaa kansalaispalkkaa mulle. Siis jos olet töissä mitä epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne ne on sun maksamaa kansalaispalkkaa mulle. Siis jos olet töissä mitä epäilen.
Harmittaako maksella mulle palkkaa Kelan kautta kauppiaan tukena ettei köyhä kauppias vaan tee konkkaa?
- Anonyymi
Lakkoilkaa vaan, ylempi toimari saa tuuraamisesta +100 % joka tunnilta
- Anonyymi
Lakkoilemalla toikin etu on sulle hommattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007