Viime vuoden opposition lakot hallitusta vastaan aiheuttivat kahden miljardin vajeen BKT:hen, tuli lomautuksia ja irtisanomisia. SAK sulki satamat neljäksi viikoksi, alusmäärät ja tonnit vähenivät. Lakot jatkuvat, ay:n aiheuttamat vahingot kasvavat koko ajan. Ei mitään järkeä. Liitot on nollia.
Onneksi saa mennä töihin. Kuka haluaa lakkoilla?
Teollisuusliitto, Pro ja PAM ovat nollia!
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Kela josta tulee suuri osa palkkaani on leikannut palkastani noin 350€. Valitettavasti työnantaja joutuu nyt korvaamaan minulle siitä ainakin osan. Olen pahoillani.
- Anonyymi
Porvarit ei halua maksaa kunnon palkkaa. Kyllä täällä on puolensa pidettävä.
- Anonyymi
Ulkomaille sitten tienaamaan.Täällä 2000kk ja muualla alku n 4000 sitten enemmän useampi käy töissä rajojen takana ja asuu suomessa...
- Anonyymi
Menkää oikeisiin töihin niin saatte kunnon palkkaa.
- Anonyymi
Ei ne sun sossusta saamas rahat ole palkkaa.
- Anonyymi
No mutta kukas sulle sun kaljat sitten myy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne sun sossusta saamas rahat ole palkkaa.
Onhan ne ne on sun maksamaa kansalaispalkkaa mulle. Siis jos olet töissä mitä epäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne ne on sun maksamaa kansalaispalkkaa mulle. Siis jos olet töissä mitä epäilen.
Harmittaako maksella mulle palkkaa Kelan kautta kauppiaan tukena ettei köyhä kauppias vaan tee konkkaa?
- Anonyymi
Lakkoilkaa vaan, ylempi toimari saa tuuraamisesta +100 % joka tunnilta
- Anonyymi
Lakkoilemalla toikin etu on sulle hommattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820