Politiikot puhuvat paksua paskaa, älkää uskoko heitä. Ajatelkaa omilla aivoillanne.
Turhaa miettiä ja kipuilla maailman tuskassa . Uskokaa kerrankin.
Lukijat moi.
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos mahtavaa , itsekkin olen jo kauan suhtautunut Diktatuuriin naureskellen. Eihän kauhallista voida vaatia kun on pikkulusikalla on annettu . Sama Putelle ja Rumpille.
- Anonyymi
Trump on höperö vanhus, verrattuna Putleriin.
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa. Suomen poliitikoista suuri osa (etenkin ns. vihervasemmistosta) jauhaa samaa höpötystä tilanteessa kuin tilanteessa. Eikö heillä ole kykyä katsoa totuutta suoraan silmiin. Äänestäjien ei pidä olla poliittisten puolueiden orjia. Sama koskee myös äänestäjien valitsemia edustajia. Ei pidä alistua puoluekuriin, jos kokee puolueen olevan väärässä.
- Anonyymi
Puolueen valinta vaikuttaa kuitenkin, koska suomen vaalijärjestelmä on sellainen, että puolueen valinnalla on suuri merkitys. Jotkut tulevat aina joka kerta valituksi. Itse yritän olla vaikuttamassa lopputulokseen äänestämällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolueen valinta vaikuttaa kuitenkin, koska suomen vaalijärjestelmä on sellainen, että puolueen valinnalla on suuri merkitys. Jotkut tulevat aina joka kerta valituksi. Itse yritän olla vaikuttamassa lopputulokseen äänestämällä.
Kyllä puolueen valinta vaikuttaa. Itsekin äänestän aina, mutta en välttämättä aina samaa puoluetta, jos en joissakin asioissa hyväksy puolueen toimintaa. Jos mielestäni jossakin puolueessa on sopiva ehdokas, äänestän häntä riippumatta puolueesta. Jos kaikki äänestävät aina samalla tavalla, on vaarassa että virheitä ei korjaa kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499