Suomesta 500000 työtöntä Ukrainaan ja ase käteen. Osa voi raivata miinoja, osa ampua pilkkaa rintamalinjan yli. Jokaisesta kolmesta osumasta kuntsari ja 50stä osumasta Stubbin ritarin risti tammenlehdyköin ja kutsu linnaan.
Työttömät Ukrainaan
21
170
Vastaukset
- Anonyymi
Pelle
- Anonyymi
Hullu tuo on, pelle on yleensä hauskuuttaja. ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu tuo on, pelle on yleensä hauskuuttaja. ;D
Mamut joutaa.
- Anonyymi
jospa Suomessa hoidettaisiin omat asiat !
- Se massa työttömyys ongelma.
- Sote rahoitus. jne..
Antaa suurvaltojen hoitaa omat sotansa.
Ja Suomen verorahan tuhlaus ukrainan rikolliseen korruptioon tulee lopettaa heti !! - Anonyymi
Aluksi voidaan lähettää Suomessa olevat ukrainalaiset Ukrainaan.
- Anonyymi
Ja jyväjemmareita talveksi sotimaan,kun niillä ei ole talvella mitään tekemistä.
- Anonyymi
Denatsifikaatio suomessa olisi enemmän kuin paikallaan. TämäKIN aloitus sen todistaa.
- Anonyymi
Persut loiset vois mennä jo
- Anonyymi
Varsinkin matut heti sinne, pääsisivät samalla lähemmäs kotiseutujaan.
- Anonyymi
Itiksen imaameille jobia
- Anonyymi
Ei kun ne täällä loisivat kymmenet tuhannet ukrainalaiset sinne.
- Anonyymi
Voi tuo olla ihan kiva vaihtoehto. Pääsis ampuun ukrainalaisia paskoja selkään kun ne vähiten sitä odottaa. Olis hetkessä hoideltu tuo ukrainan tilanne ja ukrainalaiset joko tapettu tai vähintään raiskattu.
- Anonyymi
Just joo. Parin tappamasi ukrainalaisen jälkeen päätyisit kenttäoikeuden eteen, sinut tuomittaisiin petturina ja vihollisen vakoojana kuolemaan ja päättäisit päiväsi teloitusryhmän edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo. Parin tappamasi ukrainalaisen jälkeen päätyisit kenttäoikeuden eteen, sinut tuomittaisiin petturina ja vihollisen vakoojana kuolemaan ja päättäisit päiväsi teloitusryhmän edessä.
"parin" tajuutko montako luotia on rynnäkkökiväärissä? Ja tuollahan olis paljon suomalaisia työttömiä. Ukrainalaisia tapettas kymmeniätuhansia tai satoja tuhansia ennenkuin ne edes tajuis. Tuontakia ketään huono pakottaa sotaan. Ei voi tietää kenet se tappaa.
- Anonyymi
Kuuluuko aloittajakin tuohon ryhmään?
- Anonyymi
Menkööt nyt kaikki sieltä karanneet takaisin isänmaataan puolustamaan ja jälleenrakentamaan. Mitä v,,,ua siellä muut maat sotii . Suomessakin noita 20+ miehiä ja naisia pilvin pimein.....
- Anonyymi
Niin on, olin järkyttynyt kun sai tietää miten paljon täällä on nuoria hyväkuntoisia ukrokundeja vetämässä kelan tukia. Mitä hell..oikeasti??
Menkää töihin.
Miksi ihmeessä suomalaiset työttömät pitäisi pakottaa Ukrainaan sotaponnistelemaan tai sotaponnistelemaan ylipäätään minnekään? Eikö olisi järkevämpää käyttää suomalaisten ponnistelut ihan kotimaan hyödyksi ja rakentamiseksi, eikä lähettää heitä tuhoamaan jotakin jonkin toisen kansan hyväksi.
- Anonyymi
Sinähän se vasta vitsikäs olet, että suomalaisten pitäisi uhrata henkensä joidenkin slaavisotien takia. Ja vielä sen takia ettei valtio kykene tarjoamaan töitä.
Nämä suomalaisia työttömiä herjaavat ovat joko svensson-tai rytsätrolleja. - Anonyymi
Risusavottaan kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408