Minuun ”rakastutaan” ainoastaan hyötymis tarkoituksessa.
Vitsi kun löytäisi sellaisen naisen, joka rakastaisi pyytteettömästi sydämensä pohjasta!
18
238
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa aika hyödylliseltä välittämiseltä.
- Anonyymi
Niin. Harvassa ne timantit ovat. Itsekin tuota samaa odotellessa, vaikkakin miestä.
- Anonyymi
Tee oikeat sopimukset kirjallisesti, se karkottaa pahimmat onnenonkijat. Jos tuon jälkeen on aidon oloisesti kiinnostunut, hommasta voi tulla joitakin. Näin minä tein ja 30 vuotta on yhdessä menty.
- Anonyymi
Todennäköisesti monet on rakastaneet mutta olet torjunut tai jättänyt heidät koska ovat liian helppoja ja tavoitellut niitä jotka eivät sinusta välitä.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Ole itse sitä mieltä kuin olet. Mutta kun et sovi kaupunkiinkaan asumaan. En ole tähän syyllinen.
- Anonyymi
Älä tee hyötymistä helpoksi, niin löydät joskus jonkun joka jää vaikkei pääse hyötymäänkään. Ehkei silloin ole aikeitakaan vaan hyötyä.
Jasu - Anonyymi
Miksi hjalliksella käy niin hyvä tuuri, että toinen toistaan kauniimpia nuoria naisia ”rakastuu” häneen. 😂
- Anonyymi
Koska asuu Sipoossa vaikka on helsinkiläinen ja vaaleissa ilmoittanut kotikunnakseen Sipoon, jossa on kirjoilla. Tosin vaaleissa on sitten helsinkiläinen, kun on asunnotkin molemmissa kunnissa. Tosin Helsingin asunto on ollut vuokrattavana, mutta asuu kuitenkin siinä.
Mielenkiintoinen mies...
- Anonyymi
Mä oon kyllä rakastunu ihan oikeesti
- Anonyymi
Oliko se hyötymismielessä jos halusi läheisyyttä ja sellasta?
- Anonyymi
Jos haluaa narsistisesti tyydyttää vain omat tarpeensa niin sitten kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa narsistisesti tyydyttää vain omat tarpeensa niin sitten kyllä.
Tollasessa negatiivisuudessa vatvominen saa sinut ihan varmasti ajattelemaan pahaa naisesta joka viattomasti oli sinuun ihastunut, ja sitten paskansit naisen hyville puhtaille tunteille monta kertaa henkisellä väkivallalla.
Sä oikeesti ajattelet vain itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollasessa negatiivisuudessa vatvominen saa sinut ihan varmasti ajattelemaan pahaa naisesta joka viattomasti oli sinuun ihastunut, ja sitten paskansit naisen hyville puhtaille tunteille monta kertaa henkisellä väkivallalla.
Sä oikeesti ajattelet vain itseäsi.Mistä toi r*buli tuli? Helpottiko edes? 🤣
- Anonyymi
Parisuhteiden tarkoitus on luoda,tehdä tai kokea yhdessä.
Tällä aloituksella tyrmäät koko parisuhdeajatuksen painamalla luomiseen tarkoitetut elementit itsekeskeisyydeksi ja hyväksi käyttämiseksi. - Anonyymi
Kyllä meitä on mutta kun ei ole mikään tikkuliina niin ei kelpaa. Pitäisi olla kuin joku missi. Meissä pyöreämmissä on paljon juuri etsimäsi kaltaisia ihmisiä...ihania, lämpimiä, pyyteettömästi rakastavia ihmisiä, jotka arvostavat ihmisen persoonaa, ei sitä mitä omistaa.
- Anonyymi
Sopivasti bullero kelpaa kyllä.
Tuo otsikko on niinkuin jonkin vitsin alku....
Ns. rakkaudessa on aina kyse hyötymisestä. Aina.
Puolin sekä toisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854