No niin. Susi nähty kylän rannassa ja kulkenut Ahjolan ohi hautuumaalle päin. Pitäkää ne kissamme ja koiramme nyt sisällä ja miten pienet lapset uskaltavat mennä nyt kouluun.
Kyllä pian joku ulkona oleva koira joutuu suden suuhun. Entä kuka uskaltaa antaa pienten lasten mennä yksin kouluun. Noita pieniä koululaisia kun on…
Susi Ahlaisten keskustassa
6
183
Vastaukset
- Anonyymi
Tiettävästi lähellä urheilukenttää on koiria ulkona kytkettynä, joiden haukunta kuuluu koko kylään. Kenenkähän lienee. No koiran haukunta on kuin kutsuhuuto sudelle. Tule aterialle.
Nyt koirat sisälle. - Anonyymi
Ilmoitin eilen petoyhdyshenkilölle sellaisesta asiasta, kun vaimoni on öisin peto sängyssä.
Asia tulee esiin, kun harrastamme seksiä.- Anonyymi
No on teillä harrastus, en muuta sano!
- Anonyymi
Paikallinen asukas kertoi, että nähnyt suden pururadalla. Ei ole varma havainnosta, mutta uskoo, että oli susi.
- Anonyymi
Minä näin baarilla 3 viisasta tietäjää.Sitten tajusin ettei ne voi viisaita olla kun asuvat ahlaisissa ja ei ne varmaan mistään mitään edes tiedä.
- Anonyymi
Petoasiamies kävi tarkistamassa, että onko vaimoni peto öisin. Ei kuulemma ole, että oli väärä hälytys. Sanoi, että vaimoni on lähinnä lahna kun sitä harrastetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647