Menin tänään reitin Rusthollista Niihamaan ja seuraavia havaintoja matkan varrelta.
Kaupungissa ei ole puistometsiä ne on ryteeköitä. Lisäksi matkanvarrelta löytyi lapsille ja myös aikuisille vaaranpaikkoja joita esimerkiksi juurrakot joista osa 45 asteen kulmassa kaatumassa on muuten hyvä majapaikka lapsille.Lisäksi katkenneita roikkuvia oksia tulee ns leskentekijöitä. Konkeloita joita ei puistoalueilla saisi olla. Onko vihreä periaate ajanut jo viihtyvyyden ja turvallisen toiminnan ohi?
Eikö puistometsissä olisi hyvä kaupunkilaisten viihtyä ja olla kuka viihtyy ryteiköissä ja kannokoissa joissa ei pääse harppaamalla kannon yli jäät haaroistasi kiinni.
Kuka ottaa vastuun jos jotain tapahtuu?
Kukahan vastaa Tampereen puistoista ja metsistä?
Anonyymi-ap
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolta löytyy tietoa.
https://www.tampere.fi/luonto-ja-ymparisto/puistot/viheralueiden-rakentaminen-ja-kunnossapito - Anonyymi
Olet oikeassa. Tampereen kaupungin sivulla on lomake, johon voi merkitä kohdat, ainakin ennen oli. Ja ilmoittaa niistä. Muualla on vähän sama homma että kaatumiselle alttiita puita tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329