Mikähän moottorisahassa vika, kun se jäähtyneenä käy paremmin kuin kylmänä, mutta ei siltikään kovin hyvin. Kun antaa kierroksia ja alkaa sahaamaan, niin vähän aikaa sahaa, mutta alkaa sitten hyytymään. Lopulta sitten sammuu, ellei pienennä kierroksia. Sitten kun on jonkin aikaa sahaillut, niin ei kestä sahata kuin 5 sekuntia, niin alkaa jo hyytymään. Tyhjäkäyntiä olen koittanut säätää, mutta ei oikein tunnu auttavan. Veteleeköhän viimisiään ?
mikä vikana ?
5
2710
Vastaukset
- metsuri
PA. suodatin on tankissa olevan letkun päässä.
Toinen mahdollisuus on, että polttoaine letkussa on reikä.( Huskun vika) Kolmas ehdotus viaksi on se, että tankin korvausilmaventtiili on tukossa.
Tietenkin on myös mahdollista, että pakoaukko ja pakoputki ovat karstoittuneet. Liika öljy ja vähäinen / satunnainen käyttö tekevät sen. Vikana voi olla myös tyristori ja se niin kallis osa vaihtaa. Sillo joutuu kyllä saha kauppaan ellei sit jostain löydä toista romua missä se sattus olemaan kunnossa.
- ollut
sama vika, huskissa ja korjaamolla käytetty, ei parantunut kuin vaihtamalla sahaa,alkoi tympimään kun ei saha toiminut. tuo tyr. kuulostaa oikealle vialle.kallis remppa on.
- matasurimies!
vaihda aluks uudet bensat!
- Isäntä
Opetella säätämään noita vehkeitä? Kalvokaasutin kun toimii eri tavalla oli sitten kylmä keli tai lämmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870