Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, enkä osaa sitä sanoa?
Milloin nainen saan sinut?
23
2852
Vastaukset
- Anonyymi
Jäit taas frendzonelle? Sori mut koita nyt olla mies.
- Anonyymi
No täällähän sitä on paras kysyä, en vastaa täällä
Miehelle tiedoksi - Anonyymi
Maaliskuu? Ei ihan seuraavaksi sentään vielä kun nähdään. Vois tavata muissa merkeissä ennen, muutaman kerran. Jäitä hattuun. Etkä sekoa, jos tulee este. En sitä tahallani tee.
- Anonyymi
Mut maaliskuu oli vastaus. Jos sulle sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut maaliskuu oli vastaus. Jos sulle sopii.
Onko tämä vastaus kenelle? Laita vaikka nimen eka kirjain. Tämä vois osua minuunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä vastaus kenelle? Laita vaikka nimen eka kirjain. Tämä vois osua minuunkin.
A. Kelpaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas on aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas on aloittaja?
Sitä ei tiedä erkkikään. Vastasin A: lle, mutta tämä nyt oli vaan tällaista kirjoittelua, haaveilua. Hyvä, jos normisti edes puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A. Kelpaako?
No ohi meni sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas on aloittaja?
Sami
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas on aloittaja?
Joku pikkupukki lainanottaja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sami
Tule sitten heti ja ota mut joka paikassa joka suunnasta
- Anonyymi
No mies kai aloitti. Miten nopeesti mun luokse pääset...❤️❤️❤️ Tämä oli naiselta sille omalle kullalleen
- Anonyymi
Jatka hölmö vaan sillä vasemmalla hanskalla niinkuin tähänkin asti.
- Anonyymi
Vaikka heti, keretään ennen kuin menen töihin.
- Anonyymi
Pappaakin nappaa näköjään 😂🤭
- Anonyymi
Rasvaanko nännini? Olen muuten setämies.
- Anonyymi
Kesällä nännit rasvataan ja talvella turjustetaan ettei satu....
- Anonyymi
Ei se haittaa.
T. Sami
- Anonyymi
Tule TikTok paukkulandia. Voit saada seuraavaksi kotiisi naisen.
Tämä viestisi vahvisti varmuudella ettet ikinä.. ..vastaavanlaisia anonyymejä pahveja saitti täynnä eli ei kovin hyvää tarjontaa.. ..mut jos jotain kuumaa beibeä kauheesti panettaa niin tiiät mitä tehdä.. ..en lupaa mitään, mutta mahiksia saattaa olla..riippuu sinusta paljonko.. :p
- Anonyymi
Olen sinkku joten minulla ei ole mitään esteitä johan tietää mun numeron Olen yksinäinen late
- Anonyymi
Aegh
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995