Tätäkö on heinolalainen asiakaspalvelu? Itsepä saatte selvittää missä näin puhutaan maksavalle asiakkaalle. Saattoipa olla viimeinen kerta kun ostan palveluita "kauniista" kaupungistanne.
Kyllä minä voin pizzaan oreganoa laittaa, mutta minä tiedän että sinä et maksa siitä mitään
12
665
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka asun heinolassa en käy noissa räkälöissä .😡😡😡
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂 kallista oreganoa.
- Anonyymi
Saattoipa olla viimeinen kerta kun ostan palveluita "kauniista" kaupungistanne.
- Anonyymi
Tätäkö on heinolalainen asiakaspalvelu?
- Anonyymi
Voi kaikenlaisia olla vaan kokeilepa seisova pöytä kotilounaalla 10-30 14.30 Heinolassa Liikennevalojen kohdalla, lelukauppaa vastapäätä, paikan nimi on Pizzakulma. On oluet, Kotiruokalounas ja Hampurilaiset kokolihalla siellä, korvaa hyvin poislähteneen Rolls ketjun joka oli todella laadukas Burger paikka ( esim Big Mama aterian). Ystävällisesti Pekka.
- Anonyymi
No pitää testata ,kun noin kehut.☝️😎
- Anonyymi
Hyvä mesta
- Anonyymi
Mikä se paikka on mistä ei saa oreganoa pitsaan edes rukoilemalla? Onko ravintoloitsijslls karvaiset kädet?
- Anonyymi
ei missään sillä kaikkialla saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei missään sillä kaikkialla saa.
Heinolassa kaikki hyvin?? Siis kaikkialla saa pötyä pöytään oikein oreganon kera.,mukisematta?
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Vuosituhannen korkkiuudistus oli ihan paras ettei korkki lähde mukana. Vaikka kallekustaakorkki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804