On varmaan jonkun pyykit tulleet raikkaiksi on nimittäin uusi huume merkkinen pesuaine taidepitäjässa
Kuuluisa kylä
Anonyymi-ap
6
390
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sen verran huonolaatuista niin pääsee narkeista eroon nopealla aikataululla.
- Anonyymi
Paskakylä
- Anonyymi
Eiei ku maailman paraspaikka ja oikein taide pitäjä et silleen ne isot pojat tekee
- Anonyymi
Siellä asuu myös Juila
- Anonyymi
Ja uskovaisten salametsästäjien paratiisi joita suojelee itse maatalousministeri vaikka ei taida tietää paljon tuottajat saa maitolitrasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uskovaisten salametsästäjien paratiisi joita suojelee itse maatalousministeri vaikka ei taida tietää paljon tuottajat saa maitolitrasta
Sari ei ole kuullutkaan mistään metsästyksestä ja puhuu ihan niin totta kuin vain osaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615