Taivas tie kotiin vie

Anonyymi-ap

64

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo menosa.

• Anonyymi

Jeesus ei pakoita ketään mutta sinulla niin kuin meillä kaikilla on mahdollisuus pelastua kun annamme elämämme Jeesukselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei pakoita ketään mutta sinulla niin kuin meillä kaikilla on mahdollisuus pelastua kun annamme elämämme Jeesukselle.

Onneksi tuota ei tarvi mietiä vasta kun kuoleman jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi tuota ei tarvi mietiä vasta kun kuoleman jälkeen.

Kuoleman jälkeen se on myöhäistä päästös tehdään eläessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olipa veemäinen koopää tuo Jeesus, en tykkää joten antaa koko roskan olla. Kuka sitä sokkona mitään valitsee edes? Ensin pitää koeajaa, sitten vasta valita itselle sopiva vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olipa veemäinen koopää tuo Jeesus, en tykkää joten antaa koko roskan olla. Kuka sitä sokkona mitään valitsee edes? Ensin pitää koeajaa, sitten vasta valita itselle sopiva vaihtoehto.

Raamatun kautta Jumala puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun kautta Jumala puhuu.

Väliäkö tuolla mitä kautta puhuu, pitäkööt tunkkinsa. Sokkona en ota mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei pakoita.? mikä ihimeen pastori illi silelä ny oikeen höpöttää???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ite en ainakaan aio kuolleena tehä mittään en ainakaan mitään päätöksiä, en ees päättömyksiä.

• Anonyymi

Ei Jeesus jokaista herättele noin voimallisesti tuolla naisella oli uskova isä joka rukoili hänen puolestaan Herra muisti hänen rukoukset.
      Jotkut ihmiset eivät usko ollenkaan ja heidän koko sukunsa saattaa olla sellaisia että eivät usko. Siinä nähdään miten suuri voima rukouksessa on Herra kuulee rukoukset.

• Anonyymi

Jeesus on sitten vissiin epätasa-arvon vankkumaton kannattaja.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Täälähän väännetään aivan tosissaan jostain taruolennosta.

• Anonyymi

Miksipä sitä todellisista olennoista kannata edes vääntää, totisuus on tosin tästäkin väännöstä kaukana, ainakin omalta osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksipä sitä todellisista olennoista kannata edes vääntää, totisuus on tosin tästäkin väännöstä kaukana, ainakin omalta osalta.

Jotkut uskoo joulupukkiin ja jotkut Jumalaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sinä uskot?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, arvasin. Mihin uskoo sellainen joka ei usko satuolentoihin?

Se että sinä et saa aloituksesta mitään eikä sinua kiinnosta Jeesus, pelastuninen tai hänen tahtonsa niin on paljon ihmisiä joita kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että sinä et saa aloituksesta mitään eikä sinua kiinnosta Jeesus, pelastuninen tai hänen tahtonsa niin on paljon ihmisiä joita kiinnostaa.

Tulevatko he tänne sitä pelastusta ja Jeesuksen tahtoa hakemaan? Näyttää siltä, että täällä on enemmänkin pelastuksen ja Jeesuksen tahdon tyrkyttäjiä liikkeellä, mutta eipä siinä mitään tyrkytä tulemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevatko he tänne sitä pelastusta ja Jeesuksen tahtoa hakemaan? Näyttää siltä, että täällä on enemmänkin pelastuksen ja Jeesuksen tahdon tyrkyttäjiä liikkeellä, mutta eipä siinä mitään tyrkytä tulemaan.

Voivat hyvin tullakin kaikki eivät katsos vastaa mitään he vaan kuuntelevat linkit ja se on tarkoituskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, koska ukonnonvapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivat hyvin tullakin kaikki eivät katsos vastaa mitään he vaan kuuntelevat linkit ja se on tarkoituskin.

Ikinä ei saisi availla mitään linkkejä jostain s24 ym. vastaavalta sivustolta, ne saattavat johtaa haittasivustolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikinä ei saisi availla mitään linkkejä jostain s24 ym. vastaavalta sivustolta, ne saattavat johtaa haittasivustolle.

Nuo eivät vie sellaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo eivät vie sellaiseen.

Niin ne kaikki koijarit väittävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, arvasin. Mihin uskoo sellainen joka ei usko satuolentoihin?

Esimerkiksi luontoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi luontoon.

Millä tavalla luontoon voi uskoa, kuten että luonto korjaa itsensä sun muuta vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla luontoon voi uskoa, kuten että luonto korjaa itsensä sun muuta vai?

Kaikilla tavoin.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, raamattu on satukirja, ei mitään muuta.

Ei totuus raamatun asioista muutu vaikket sinä siihen usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei totuus raamatun asioista muutu vaikket sinä siihen usko.

Lapset ja lapsenmieliset uskovat satuihin.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Uskonnon ja politiikan varjolla orjuutetaan kansaa,ja vieläpä sellaist jotka ei osaa ajatella omilla aivoilla

• Anonyymi

Usko ja uskonto ovat eri asioita.

• Anonyymi

Aloittaja ottaa nyt sen Jeesuksen kainaloon ja meloo liiteriin.

• Anonyymi

En halua niin kylmään paikkaan. Vilu tulee.

• Anonyymi

Lämmintä siellä on mutta oma on valintasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmintä siellä on mutta oma on valintasi.

Eikös se olekkaan Jumalan valinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se olekkaan Jumalan valinta?

Jos ihminen ei halua ottaa pelastusta vastaan se on ihmisen oma valinta ja siitä on seuraamukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen ei halua ottaa pelastusta vastaan se on ihmisen oma valinta ja siitä on seuraamukset.

Tuo on kiristystä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kiristystä.

Anna almu tai joudut kadotukseen💸uskonnot on bisnestä, ei mitään muuta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna almu tai joudut kadotukseen💸uskonnot on bisnestä, ei mitään muuta.

Se on sinun mielipiteesi en voi sille mitään eikä minun tarvitsekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi en voi sille mitään eikä minun tarvitsekaan.

Silti et malta olla yrittämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti et malta olla yrittämättä.

Minua eivät ohjaa sinun ajatuksesi vaan Jeesuksen. Vien raamatun sanomaa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua eivät ohjaa sinun ajatuksesi vaan Jeesuksen. Vien raamatun sanomaa eteenpäin.

Öö, ok.
        Eli olet Jeesuksen ajatuksen voimalla toimiva botti. Oliko se oma vai Jeesuksen valinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö, ok.
        Eli olet Jeesuksen ajatuksen voimalla toimiva botti. Oliko se oma vai Jeesuksen valinta?

Oletko pelastamaton vai Jeesuksesta luopunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko isolla valkoisella puhelimella yhteydessä jeesukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko skitsofreenikko vai muuten vain yksinkertainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi.

Ymmärrät et vain halua vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrät et vain halua vastata.

En ymmärrä, eikä luulosi sitä miksikään muuta, elät omassa fantasiamaailmassasi, joka on itselleni täysin vieras.
        Mitä tarkoittaa pelastamaton? Jäänyt pelastamatta, vai ei ole pelastettavissa, ja miltä pitäisi pelastaa?
        Miten Jeesuksesta voi luopua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä, eikä luulosi sitä miksikään muuta, elät omassa fantasiamaailmassasi, joka on itselleni täysin vieras.
        Mitä tarkoittaa pelastamaton? Jäänyt pelastamatta, vai ei ole pelastettavissa, ja miltä pitäisi pelastaa?
        Miten Jeesuksesta voi luopua?

Pelastamaton ei ole pelastunut eli ei ole ottanut vastaan pelastusta. Hän voi pelastua vain ottamalla Jeesuksen vastaan. Turhaan kysyt miten voi luopua kun et ole kiinnostunut Jeesuksesta haluat vain inttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastamaton ei ole pelastunut eli ei ole ottanut vastaan pelastusta. Hän voi pelastua vain ottamalla Jeesuksen vastaan. Turhaan kysyt miten voi luopua kun et ole kiinnostunut Jeesuksesta haluat vain inttää.

En koe tuota pelastuksena, lähinnä kiristyksenä ja yrityksenä hallita. Ensin tuputat jotain, sitten kieltäydyt antamasta kun joku kysyy, on siinä kans suhari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä muuten intä, vastailen vain sinulle aikani kuluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe tuota pelastuksena, lähinnä kiristyksenä ja yrityksenä hallita. Ensin tuputat jotain, sitten kieltäydyt antamasta kun joku kysyy, on siinä kans suhari.

Linkin nainen vastaanotti Jeesuksen elämäänsä pelastajaksi ja Herraksi. Sinulla on päinvastainen päätös.
        Itse et halua ottaa pelastusta vastaan ja se käy minulle en ole sitä vastaan. Minä taasen olen ottanut pelastuksen vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkin nainen vastaanotti Jeesuksen elämäänsä pelastajaksi ja Herraksi. Sinulla on päinvastainen päätös.
        Itse et halua ottaa pelastusta vastaan ja se käy minulle en ole sitä vastaan. Minä taasen olen ottanut pelastuksen vastaan.

En näe mitään vastaanotettavaa, en ole kuten sinä tai joku "linkin nainen", kuka sitten lienee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näe mitään vastaanotettavaa, en ole kuten sinä tai joku "linkin nainen", kuka sitten lienee.

Ja minä en tiedä miksi sinä uskossa oleva haluat tästä asiasta jauhaa kun inttämisen sijaan voisit itsekkin viedä sanomaa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä en tiedä miksi sinä uskossa oleva haluat tästä asiasta jauhaa kun inttämisen sijaan voisit itsekkin viedä sanomaa eteenpäin.

Hah, johan vitsin murjaisit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe