Jokos se alkaa taas olla kevätsiivon aika?
Yyterihotellin konkurssi?
4
916
Vastaukset
- Anonyymi
Luin SK:n jutun aamulla ja totesin vaan, että hallituksen PJ Haaslahti tyhjentänyt kassan ja nyt on aika laittaa lappu luukulle. Ei ole eka firma, jonka tominta "yllättäen" päättyy, vaikka bisnes rokkaa. Ainut yhteinen nimittäjä: Mikko Haaslahti.
En vihjaa, että olisi tapahtunut mitään laitonta tai rikollista, kunahn vaan spekuluin, vaikka en gynekologi olekaan. Joidenkin "johtajien" käsissä hyväkään bisnes ei toimi, vaan yhtäkkiä on kassa tyhjä ja firma "yllättäen" konkurssissa.
Minä en ostaisi käytettyä autoa Haaslahdelta. En edes käytettyä sähköpotkulautaa. En ymmärrä, miten Mikko on päässyt Yyterin Kylpylähotellin osaomistajaksi ja hallituksen PJ:ksi? Millä taidoilla? Sillä, miten Rakennus ja Tekniikka Haaslahti Oy laitettiin aikanaan pakettiin? Firman kassa tyhjä ja konkurssiin, ja kuin taitatempun lailla omistajan taskut täynnä rahaa. Illuusio on muuttunut todellisuudeksi.
En viittaa tällä kommentilla siihen, että Rakennus ja Tekniikka Haaslahti Oy :n konkurssiin liittyisi mitään laitonta, mutta minä itse saan kaadettua minkä tahansa firman niin, että nostan palkkoina ja osinkoina firman kassan tyhjäksi. Voin kaataa vaikka Amazonin tai NVIDIA:n. Nostat kassan tyhjäksi ja sanot, että hups, ollaan konkurssissa. Ei maailmasta niin isoa firmaa löydykään, jota ei saa konkurssiin laitettuta ja omat taskut täynnä rahaa sen jälkeen.- Anonyymi
Nyt oli juttu SK:ssa, että ensi viikolla Haaslahti paljastaa lisää Yyterin Kylpylähotellin tulevaisuudesta. Ilmeisesti parempi näin, että päästetään ensin huhut laukalle ja sitten kerrotaan henkilökunnalle, mistä on kyse. Jotain hienoa uutisoitavaa heillä tuntuu olevan, päättelin SK:n jutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli juttu SK:ssa, että ensi viikolla Haaslahti paljastaa lisää Yyterin Kylpylähotellin tulevaisuudesta. Ilmeisesti parempi näin, että päästetään ensin huhut laukalle ja sitten kerrotaan henkilökunnalle, mistä on kyse. Jotain hienoa uutisoitavaa heillä tuntuu olevan, päättelin SK:n jutusta.
Huvittavinta tässä kaikessa on, ettei toimitusjohtaja tunnu tietävän, missä mennään. Hallituksen PJ puuhaa omiaan ja toimari on vain, että "sori, en tiedä mitään, mitä tapahtuu!"
- Anonyymi
Henkilökunnalle kerrottiin että myyty isolle ketjulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657