sofia-virta-tama-saisi-kokoomuksen-pakan-aivan-sekaisin
Anonyymi-ap
2025-02-22 11:02:55
https://demokraatti.fi/sofia-virta-tama-saisi-kokoomuksen-pakan-aivan-sekaisin
Sillä jos ja kun näemme vihreillä perussuomalaisia suuremmat kannatusluvut, tulee kokoomuksen pakka Suomen hallituksessa olemaan aivan sekaisin. Parhaimmillaan näkisimme kehityksen, jossa perussuomalaiset ei enää uskaltaisi leikata köyhimmiltä lapsiperheiltä ja esimerkiksi suomalaisesta kulttuurista, kuten olemme tähän saakka nähneet. Kehityksen, joka johtaisi hallituksen kaatumiseen, Virta sanoi puheessaan puoluevaltuuston kokouksessa Helsingissä.
Virran puheen voinee ainakin tässä vaiheessa kehystää vaalipuheena. Vuoden ensimmäisessä Ylen kuntavaaligallupissa perussuomalaiset oli vihreiden edellä 2,7 prosenttiyksiköllä
Virran puheen voinee ainakin tässä vaiheessa kehystää vaalipuheena-PS putoaa
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Seon vaihtovirta vaalien jälkeen...
- Anonyymi
Suurimmat leikkaukset on jo uskallettu tehdä, ne vaikuttavat joka tapauksessa ainakin siihen asti kun uusi eduskunta ja uusi hallitus mahdollisesti päättää niitä muuttaa.
Kertokaa tämä tieto myös Virralle, hän ei tätä tiedä tai ei ymmärrä...- Anonyymi
Oomi7
- Anonyymi
Kertokaa myös, että nyt ei ole kyseessä eduskuntavaalit.
- Anonyymi
Kehtaako joku vielä tuon puheen jälkeen tunnustaa kannattavansa Vihreitä!?
Mitähän ihmettä tuon naisoletetun pääkopassa oikein tapahtuu!!?? Noin sairaita lausuntoja ei uskoisi kyseisessä asemassa olevalta kuulevan. - Anonyymi
Mikähän mahtoi olla järjenjuoksu tuossakaan Virran lausunnossa? Miten kunta- ja aluevaalien tulos millään tapaa vaikuttaisi Orpoon tai hallituksen toimintaa? Niitä toimintoja varten on sitten 2027 ihan omat vaalit, johon mennessä toivon Vihreiden katoavan puoluerekisteristä, täysin turhana puolueena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319