Asiantuntijoita joo.

Anonyymi-ap

Luin just ampparin uutisista että tää hienon hieno Tampere on keksinyt oivan ideean. Täytyy hommata ja palkata oikein asiantuntija professori ja muita hienon nimikkeen ja koulun käyneitä otuksia kuuntelemaan ja neuvomaan nuoria rikollisuudesta. Ja siitä mikä siihen johtaa ja kuinka siinä käy. Ehkä toimii, luulen että ei. Eikö olisi viisainta hommata niihin hommiin oikeita kokeneita ja lusineita rikollisia? Kyllä mun mielestä ne tietää oikeesti kuinka ne hommat toimii ja mihin johtaa. Ei niin kukaan koskaan opi missään koulussa sitä mitä oppii 20 v kadulla+ 10 vuotta linnassa.

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kanssasi samaa mieltä. Ei koulussa opi samaa kun käytännössä. Aivan koskee kaikkia. Ei kukaan opi rakentamaan taloa kirjaa lukien eikä edes tekemään lumitöitä.

• Anonyymi

Ei niihin töihin päähet. Tekoäly seuloo hakijat pois listoilta. Joku näilläkin palstoilla kirjoitti, ettei palkkaisi ketään, jolla ei ole työkokemusta mutta ei sitä saa kun ei pääse töihin.

• Anonyymi

Aloittajan kanssa olen samaa mieltä. Ei lapsia/nuoria opi kouluttaan/ opettaan pelkän koulutuksen avulla. Kyllä siihen on kokemus ja oma elämän kokeilu paras vaihtoehto. Enkä sitten tiedä pitääkö nuoria niin kauheasti opettaa ja vainota. Toisaalta eikö se ole jokaisen oma asia minkä tien elämässään valitsee. Jokainen tajuaa että liikaa nyrkkiä, potkuja ja väitteet johtaa linnaan. Jos niin on päättynyt niin miks ei anneta mennä.

• Anonyymi

Persuäärioikeisto houkuttelee nuoria väkivaltaisillla kamppailulajeilla riveihinsä. Aatetuontia Yhdysvalloista, jossa aikanaan toimi myös hitlerjudendryhmiä.

• Anonyymi

Sen sijaan, että opettaisivat nuoria yhteistoimintaan opettavat nujertamiseen ja väkivaltaiseen ja toista vahingoittavaan käytökseen.

• Anonyymi

Luku - ja kirjoitustaito olisi hyvä oppia.

• Anonyymi

Luku- ja kirjoitustaito olisivat hyvä oppia
        Olisi hyvä oppia luku- ja kirjoitustaito

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe