Puuilon maalauspohjat ovat viimeaikoina olleet surkeita.
Pohjat eivät ole tasalaatuisia, eikä niille voi maalata kuin paksuilla väreillä.
Pohjassa on "hiutaleita", jotka maalien imeytyessä nousevat pintaan, ja pilaavat taulun.
Yhtiö ei kanna vastuuta, kuin pilaantuneesta pohjasta, eli taiteelliselle arvolle määritetään arvoksi puhdas nolla. Olkaa varovaisia jos käytätte noita pohjia. Vastuu jää käyttäjälle.
puuilon maalauspohjien laatuongelmat
Anonyymi-ap
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Olen havainnut saman ongelman niissä.
- Anonyymi
Ennen nuo pohjat olivat hyviä, mutta nykyään ei enää ole. Havainnut samanlaista laatuvirhettä. En osta enää niitä. Menee taiteen tekeminen ihan hukkaan, kun joutuu maalaamaan useita kertoja päälle, että nuo läiskät peittyy.
Nuo ei ole tehty maalaamista varten, askarteluun korkeintaan. - Anonyymi
ihme, että myyvät tuollaista roskaa.
- Anonyymi
siis mitä ? olet maalari ja et osta maalaus liikkeestä ?
- Anonyymi
kyllä siellä hyviä seinämaaleja myydään , mutta automaaleista en tiedä 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165