että menen huomenna Puuvillan aulaan ja vilautan jotakin. En nyt sano, mitä vilautan, mutta voi olla, että some räjähtää.
Voitte tulla katsomaan, mitä vilautan huommenna klo 13:00.
Olen nyt ajatellut vakavasti
21
214
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jää alle kolmenkymmenen kannattaa jäädä kotiin.
- Anonyymi
Riippuu mitä vilauttaa. Mä vilautin viime viikolla sokkarilla luottokorttia ja some sekos täysin.
- Anonyymi
Riippuu mitä vilauttaa. Mä vilautin viime viikolla sokkarilla luottokorttia ja some sekos täysin.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Muuten ei somet räjähtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin. Taisi asperger-jankutuskohtaus jäädä päälle.
- Anonyymi
Se on sitten some rikki pitkän aikaa.
- Anonyymi
sekoohan se kun Jan esittelee riippiksiä :D
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Vilautat mitä?
- Anonyymi
Tuu katsomaan, niin näet sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Sun piti vilauttaa jo vai menikö jänö pöksyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä hallituskaan ennen vaaleja vilauttele, paljonko lisä leikkaa kansalaisilta toimentulon turvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Sun piti vilauttaa jo vai menikö jänö pöksyyn?
Kyllä mä yritin vilauttaa, mut kaivaminen ei vain niin onnistunut, kun on kolmet alushousut.
Ei tullut mitään ja lopetin koko homman.
Joten täytyy odottaa helteitä. Käytän silloin vain kahta alushousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657