Jämsäläinen rallikuljettaja oli hylätty Jyväskylän talvirallissa syyllä
Kansallinen artikla 54. Mikä se syy on? Kertokaa tietämättömälle.
Rallin hylkäys syy
28
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Kartturin henki haisi pahalta.
- Anonyymi
Reino Helismaan rallit on upiita ja rehellisiä Jatkoon!!!
- Anonyymi
Ei kuskia hylätty, mutta huono yksin ajaa.
- Anonyymi
Lampinen oli vain kyydissä ei ajanut.
- Anonyymi
Mutta on kakkoskuski. Ja oli mukana kisassa.
- Anonyymi
Ei sillä ole merkitystä, kakkoskuljettajan pitää olla myös täydellisessä ajokunnossa tapaturma ym.tilanteiden varalta. Rajana on 0 promillea molemmilla.
- Anonyymi
Keskisuomalainen tuon kertoo. Sieltä vaan nyymit katsoo. Selviää jo otsikossa
- Anonyymi
Puhalsi liikaa promilleja.
- Anonyymi
Kenkää sai samanasian takia töistäkin. Ei opittu mitään.
- Anonyymi
Vahinkoja sattuu..
Antakaa olla. Mestaruudet on teiltä saavuttamattomissa. Arvostelijat suu kiinni. - Anonyymi
Se on hankala yhtälö kun viina ja päihteet menevät normaali elämisen asioiden ohitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahinkoja sattuu..
Antakaa olla. Mestaruudet on teiltä saavuttamattomissa. Arvostelijat suu kiinni.Tyypillistä Lindroosia kommentoi. Ylimielistä leuhkintaa. Itse olisin kyseisen tötöilyn jälkeen hyvinkin nöyränä.
Jonkun cupin voittanut ei anna leuhkintaan aihetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä Lindroosia kommentoi. Ylimielistä leuhkintaa. Itse olisin kyseisen tötöilyn jälkeen hyvinkin nöyränä.
Jonkun cupin voittanut ei anna leuhkintaan aihetta.Ikuinen "kehäraakki" joka ei koskaan päässyt huipulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahinkoja sattuu..
Antakaa olla. Mestaruudet on teiltä saavuttamattomissa. Arvostelijat suu kiinni.Niin työelämässäkin saa olla pikku pöröissä? Kannattaisi nyt itse olla suu kiinni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin työelämässäkin saa olla pikku pöröissä? Kannattaisi nyt itse olla suu kiinni
Ai saa vai? Teidän firmassako? Just, no ei se sitten ihme ole että käry kävi.
- Anonyymi
Joka tapauksessa uuden kartturin hankinta, jos aikoo jatkaa rallin ajamista! Kilpailukiellosta kartturille tulee melko pitkä.
- Anonyymi
Taitaa se kartturin homma olla ton tason raleissa aika turhanpäiväistä. Onhan se kiva, että on juttuseuraa repsikasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa se kartturin homma olla ton tason raleissa aika turhanpäiväistä. Onhan se kiva, että on juttuseuraa repsikasta.
Ei tuu pyttyjä ilman Lampista.
Niin se vaan menöö. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuu pyttyjä ilman Lampista.
Niin se vaan menöö.Tulii pokaaleja vielä paljon, mutta toisen kartturin toimesta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulii pokaaleja vielä paljon, mutta toisen kartturin toimesta!
on se hirviitä miltein kauhiita,mutta silti niin upiita ja komiita.
- AnonyymiUUSI
Siinä sitä on taas hyvää esimerkkiä tuleville rallikuskeille... Toivottavasti ovat viisaampia?
- AnonyymiUUSI
Tarvitaanko tulevia tulevia rallikuskeja? EI.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitaanko tulevia tulevia rallikuskeja? EI.
Ihan totta! Ei tosiaakaan tarvita! Loppus koko hömpötys ihan kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Yhteistyö kumppanit maksaa kuuemma kartturin minnesota hoidot että mies raitistuu ja pääsevät toyotan wrc tiimiin ajamaan täyttä kautta ja rovanperä heitetään ulos kun ei tälle kaksikolle pärjää!!
- AnonyymiUUSI
Se juna meni jo 15 vuotta sitten. Munasi täysin tehdaskuski valintatilaisuuden ajamalla auton puskaan vähän ennen maalia. Viron poika valittiin siinä tilaisuudessa tehdaskuskiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se juna meni jo 15 vuotta sitten. Munasi täysin tehdaskuski valintatilaisuuden ajamalla auton puskaan vähän ennen maalia. Viron poika valittiin siinä tilaisuudessa tehdaskuskiksi.
saat miehen kyyneliin,laulussa sanottiin..jne on muuten katkeraa kitinää...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005