Mitä mieltä ? Hyvää / huonoa.
Tokmanni Turenki
4
658
Vastaukset
- Anonyymi
Usein muummuassa s-marketista halvemmalla.
Esim. Lemmikkien ruoka. - Anonyymi
Hallituksen puheenjohtaja Seppo Saastamoinen ei osaa mitään siksi osake alamäessä, heti vaihtoon .
- Anonyymi
Paljon olen asioinnut hyvissä merkeissä.Kuitenkin tavarapaikat monesti tyhjinä eli jossain on ongelmaa,siksi nykyään ajan suoraan Hämeenlinnaan.Jotkut tarjoustuotteet muuten halvempia muissa Turengin kaupoissa.Hintaseurantaa kannattaa tehdä kokoajan.
- Anonyymi
Turengin Tokmannin plussat:
+ aina ilmaista parkkitilaa
+ kivat myyjät. Ahkeria ja aina saa tarvittaessa apuja.
+ Helppo kulkea.
+ Hyviä alennuksia
Vaateosastot kaipais nuorennusleikkausta. Eli nuorisovaatteita.
Jotkut tuotteet puuttuu kokonaan, esim leffat ja PS pelit.
Kampanjoihin voisi satsata ja ottaa tuotekonsulentteja esittelemään eri tuotteita.
Tapahtumia vois olla, kun on kylän ainoa iso tavaratalo ja potentiaalia olis kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814