Täällä pöljällä osataan palloilla ilman halliakin. Ei minun verorahoja mokomaan hankkeeseen.
Palloiluhalli
9
297
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse rakentaa. Ulkona raittiissa ilmassa voi urheilla ilmaseksi.
- Anonyymi
Ei siihen kovin hirveesti mene rahaa, ainakaan vielä.
Ihmetyttää sen (jalkapallo)hallin uusi sijainti.
Miksi se pitää laittaa Saharaan ja siirtää jääkiekkokaukalo johonkin paikkaan, jota ei tiedetä? Missäs ne koululaiset luistelevat ja pelailevat jääkiekkoa? Ja onko jäälle joku kuljetus?
Eikö sille kuplahallille löydy mitään väljempää paikkaa?
Eikö sitä Ahmon sijoitusta olisi voinut ratkaista jotenkin asiallisemmin? Pysäköinnistähän siinä oli kyse. - Anonyymi
pöljä on maaseutua.
- Anonyymi
Mittee työ tiällä palloeletta, mänkee kottiinno siitä!
- Anonyymi
Pöljä idea.
- Anonyymi
Nilsiän paroni taa shoppailee.
- Anonyymi
No jos kysyjä tarkoittaa vessanpytyn ruostejälkiä, niin niiden synty johtuu vesijohtoveden rautapitoisuudesta. Ruostejäljet saa pois happamalla pesuaineella. Aineita löytyy varmasti siivosalan liikkeistä sekä rautakaupoista (esim. Starkki). Marketeista löytynee vain kotitalouksiin tarkoitettuja aineita ja niiden tehosta ei ole aina takuita.
- Anonyymi
Ee suata ruskeet jälet vessanpytyssä johtua ruosteesta.
- Anonyymi
Syrän sen sanoo pöljällä ollaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595