Yhteiskunta
Maahanmuutto
herättääkö tilasto mitään mieleen maahanmuutosta
Anonyymi-ap
2025-02-25 15:37:06
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/e4ff68e1-1642-4883-87bc-fef0299ecacc?ref=ampparit:e3d5
ketkä oikeasti kouluttamattomia esim?
Maahanmuutto herättääkö tilasto mitään mieleen
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
No comments
- Anonyymi
suomen lisääntyny maahanmuutto on puuttinin intressien mukaista..
puuttin junailee suomeen lisää maahanmuuttajia.
Se miten putte hyötyy suomen kansalaisten ja maahanmuuttajien vastakkainasettulusta, se on sitä samaa ku venäjä rahottaa ja antaa aseita islamistiterroristeille, aseistaa palestiinan hamasit, hizbollahit, gaidan, syyriassa olleet assadin avustajaterroristijoukoilla oli venäläinen aseistus..
Samoten palestiinalais runkut jotka hyökkäs aseilla ja ohjuksilla aamu 8 murhaamaan ja raiskaamaan israelin puolustuskyvyttömiä lapsia ja naisia, niillä oli venäläinen aseistus.
Iranin asekanta on venäläistä alkuperää.
Pohjoiskorealle puuttin antaa ydinaseteknologiaa jota niillä ei ole.
Koko pohjoiskorean kurjuus on venäjästä lähtösin. Se oli venäjä joka anto kimjongungin suvulle vallan, samaan aka todellinen maan johtaja oli venäläinen.
Se on vaa ajankysymys millo suomessa olevat muslimit toteuttaa samaa mitä gazas.
putte kiittää - Anonyymi
kuka tekee opiskelulla rahaa 😠https://www.youtube.com/watch?v=ngNbwerQOmE
- Anonyymi
ei saa hyssss
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222