Outoa sakkia, sen huomasin kun vietin viikonlopun Porissa. Ravintoloissa, kadulla, kaupoissa, kaikissa veemäisiä uhkailevia ja vinoilevia tyyppejä. Onko porilaiset sellaisia, kaikki??
Onko kaikki porilaiset vinoilevia tappelunhaastajia?
12
189
Vastaukset
- Anonyymi
EI ole kaikki! Mutta löytyy kyllä vastusta jos sinä riitaa haet, kuten aloituksestasi voi päätellä.
Täällä vaan ei kaltaisiasi "minä minä" - kuspäitä ei kumarrella.
Oliko siitä ehkä kysymys? Mieti sitä, että miksi Sinulle oltiin vinoilevia, veemäisiä ja jopa uhkailevia!
Oliko syytä vain muissa?- Anonyymi
Olet juuri tyypillinen pässi joka kieltää oman traumansa, juuri kaltaisesi ovat niitä ilman syytä muille naamaansa väänteleviä tolloja, ellei sitten syyksi lasketa vammaasi.
Onneksi ihmisistä vain pieni osa on kaltaisiasi pösilöitä.
- Anonyymi
Pieni muna ja iso maha saa epävarmuutta aikaan. Niin nähty. Kroooh.
Terkuin, Satu- Anonyymi
paljon hiihdetty latu on paras, osaa tempun jos toisenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljon hiihdetty latu on paras, osaa tempun jos toisenkin
Itse olen enemmän tulpattoman mopon polkijoita. Pääsee niin paljon vähemmällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen enemmän tulpattoman mopon polkijoita. Pääsee niin paljon vähemmällä.
ettäkö kuumaa ilmaa ja pullanmuruja ilman häntää olisi tarjolla?
- Anonyymi
Suurin osa joo. Missään muualla en ole kohdannut yhtä paljon suunsoittoa, mulkoilua ja uhkailua kuin Porissa.
Ei silti pidä säikähtää. Suurimmassa osassa tapauksista on kyse vain tyhjän uhoamisesta.
Kaupungilla on huono maine enkä ihmettele. Muutin vuosikausia sitten sieltä pois enkä ole katunut.
Ja se Porin murre. Ihan kamalaa mongerrusta.- Anonyymi
Porissa on valitettavan yleistä että lapsuus on mennyt täysin maton alle, pää oli patterin takana ja takapuolella touhuttiin sitten kaikenlaista :D
- Anonyymi
No jos olet jo muuttanut, niin mitä sitten vielä siitä meuhkaat. Olet ihme hihhuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos olet jo muuttanut, niin mitä sitten vielä siitä meuhkaat. Olet ihme hihhuli.
Sinulta pedofiililta ei tarvi kysyä lupaa mihinkään asiaan
- AnonyymiUUSI
Silti, jo vuosikausien ajan olet PORI palstalla dissaamassa Poria.Outoa.Joku fetissi kaiketi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silti, jo vuosikausien ajan olet PORI palstalla dissaamassa Poria.Outoa.Joku fetissi kaiketi?
kommentoin nyt ainoastaan lukihäiriötäsi, tai en sitäkään koska en halua olla epäkohtelias :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005