Kannattaako ilmoittaa Töllöttimessä? Tänään n klo 19.10 oli töllötintä jakamassa tumma ihoinen nuori mies. Ei päässyt kerrostaloihin, koska ovet olivat lukossa. Siis jako ajankohta oli liian myöhäinen. Yleensähän taloyhtiöiden ovet sulkeutuvat automaattisesti klo 19.00. Näkyi olevan jaettavana Töllötin lehtiä. On syytä epäillä, että jako ohjeistus ja ajankohta on puutteellisesti opastettu, ihon värillä ei liene merkitystä.
Kannattaako ilmoittaa?
9
384
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin luin että tumma iloinen poika….
- Anonyymi
Noh pikkasen ehkä kirjoitin väärin , luin siis: tumma iloinen nuori mies, en olisi väärin lukenut jos olisi yhteenkirjoitettu tummaihoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh pikkasen ehkä kirjoitin väärin , luin siis: tumma iloinen nuori mies, en olisi väärin lukenut jos olisi yhteenkirjoitettu tummaihoinen
Kasvoista ja yleisilmeestä päätellen, hän oli pettynyt. Siis, yleisilmeestäpäätellenhänolipettynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvoista ja yleisilmeestä päätellen, hän oli pettynyt. Siis, yleisilmeestäpäätellenhänolipettynyt.
Minähän en ole rasisti, mutta oliko ketjunavaaja?
- Anonyymi
Meidän talossa ei käy vaikka olisi ovet auki, ei mainoksia teippaukset joka ovessa.
- Anonyymi
Eipä oo tullu Töllötin eikä Yläsavolainen pariin viikkoon.
- Anonyymi
Jos nyt osaat tänne tulla, niin töllöttimen voi lukea näköislehtenä:
https://www.tollotin.fi/nakoislehti/- Anonyymi
Ei siinä ole mitään lukemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole mitään lukemista.
Jokainen voi itse käydä katsomassa ettei siinä mitään lukemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657