Finnkinon teattereissa pyörii piirrosanimaatio Spermageddon. Kyseessä on K-16 aikuisten elokuva, ei Disney animaatio. Vuoden hauskin elokuva kuitenkin kyseessä. Niin hauska, että naurua saa pidetellä koko ajan!
Oletko jo sinä käynyt jo katsomassa Spermageddonin? Elokuva sopii taatusti porilaiseen huumoriin!
Kävitkö katsomassa Spermageddonin?
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Spermageddon animaatioelokuva on aikuisten tekemä huippuleffa aikuisille. Rotten Tomatoes arvosana on 86 %. Kyseessä on siis ihan oikeasti huippuleffa, mitä ei nimestä ja edellä kerrotusta osaa ehkä päätellä.
Veikkaan, ettei monikaan porilainen aikuinen kehtaa mennä leffaa katsomaan. Itse näen kohderyhmän vähän laajemmin. Se on 16-99 vuotiaat. Itse kävin katsomassa Spermageddonin sunnuntaina. Salissa oli makavasti väkeä eli minu lisäkseni peräti viisi ihmistä.
Miettikää, jos te itse tekesitte historian parhaan aikuisten animaation eikä kukaan menisi katsomaan sitä elokuviin. Kyllä olisivat tuottaja, käsikirjoittaja ja pääanimaattori ihmeissään.
En tajua, että Levoton Tuhkimo (oli muuten huono leffa!) vetää väkeä, mutta Spermageddon, joka on monin tavoin ja monin verroin parempi elokuva, ei vedä väkeä.
Oletko sinä käynyt katsomassa Spermageddonin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647