Minusta on surullista, että SS Marinin hallituskaudella suomen kansa jaettiin kahteen leiriin ja jakolinja oikeiston ja vasemmiston välillä on vain leventynyt. KUKA tilanteesta hyötyy!? Eivät ainakaan suomalaiset.
Miten tilanteen voi korjata? AnttiK on viemässä puoluettaan Kekustaa takaisin keskustaan, rankan äärivasemmitohallituskauden 2019-2023 jälkeen, mikä on osoittautunut oikeaksi ratkaisuksi. Miten Demarit saataisiin takaisin vasemmistopuolueeksi, siinä kysymys. AnttiL yhdessä Tytin kanssa eivät siihen hommaan pysty... On aivan käsittämätöntä, että MEILLÄKIN äärivasemmisto käyttää tuota "palomuuria", joka Saksassakin on NYT käytössä, vaikka eduskunnan KANSANEDUSTAJIEN pitäisi olla kansanedustajia, jotka valitan DEMOKRAATTISILLA VAALEILLA!!!! Ei ole äärivasemmiston tehtävä KEPLOTELLA oman mielensä mukainen hallitusta, kuten esim. 2019 eduskuntavaalien jälkeen tapahtui!!!! Silloinhan DEMOKRAATTISISSAvaaleissa 2. ja 3. eniten ääniä saaneet oikeistopuolueet ÄärivasuDemarit jättivät tylysti pihalle hallituksesta!! Loppu onkin historiaa... maamme talous ja hyvinvointi ON NYT TÄYSIN KURALLA, tuon kauden jäljiltä!!!!!
Miksi äärivasurit yhdessä ääridemareiden ja äärivihreiden kanssa jakoivat Suomen?
Anonyymi-ap
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450