Tuntuu ihmeellisesltä että OP-pankki antaa allaolevaa virheellistä tietoa mainoksissaan ? Mikä lienee takan kun ei olla tarkistettu asiaa verottajalta ?
Metsätilan myynnin yhteydessä kannattaa käyttää asiantuntija-apua metsätilan käyvän arvon määrittelyssä sekä kauppojen järjestämisessä.
Huomioitavia asioita:
Kiinteistön ostajan tulee huolehtia varainsiirtoverosta, jonka suuruus on neljä prosenttia kauppahinnasta. Varainsiirtovero on maksettava kuuden kuukauden kuluessa kaupoista.
Varainsiirtovero on kiinteistöistä, rakennuksista 3 % kauppahinnasta ja 1,5 % metsämaasta..jne Vaikutus 100 % ero laskemiin, ei asiantuntevaa toimintaa !
Pankin esittämissä tiedoissa iso virhe
Anonyymi-ap
3
239
Vastaukset
- Anonyymi
Suojele metsäsi.
- Anonyymi
en minä niin vihreä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en minä niin vihreä ole
Riistäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635