Miksi yleensä tehdään uudistuksia jos kukaan ei sitä pyydä?? Tai miksi ei kysytä aiemmin kaikilta palvelun käyttäjiltä? Nyt kun olin kirjoittamassa uutta viestiä jo kymmenen minuuttia,niin humps!! kaikki työ oli mennyt hukkaan ja koko viesti hävisi...ei se mitään muuta kun herättää hieman ärtymystä...:)
Ettekö, te uudistajat, olleet tyytyväisiä tai valittiko joku teille tästä sähköpostipalvelusta kun piti mennä muuttamaan? -Kysyn vaan-
Miksi piti muuttaa?
4
328
Vastaukset
- S24ylläpito
Jos olet kirjoittamassa viestiä, niin keskeneräinen viesti tallentuu automaattisesti viiden minuutin välein kansioon "Luonnokset" tai "Draft". Viestisi saattaa löytyä sieltä.
Pahoittelemme häiriötä. minkä ihmeen takia s.posti on muutettu tommoseks :( jos tää ei muutu tästä takas parempaan ni pakko vaihtaa
- jenni2
Mulla ei viestit tallennu, ne kokonaan häviää!! (Ei siis löydy luonnokset-kansiosta...)
- ttn
jenni2 kirjoitti:
Mulla ei viestit tallennu, ne kokonaan häviää!! (Ei siis löydy luonnokset-kansiosta...)
sama vika viestejä ei löydy mistään, vaan kesken kirjoituksen katoaa, taivaan tuuliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351