Muutaman kerran minua on tuijotettu linja auto aseman edessä olevassa tampereen paikallisen linja auto pysäkillä eri aikoina.
Ensin oli mies joka seisoi pyörätiellä, hän käveli ilmeisesti linja auto asemalta siihen ja taisi polttaa savuketta. Hän hievahtamatta tuijotti minua ja taisi mutista ja murista itsekseen jotain. En täysin saanut selvää.
Sitten on ollut joku maahanmuuttajataustaisen näköinen mies, varmaan jossain intiasta päin alunperin. Sama tuijotus pyörätiellä ja hänkin taisi saapua linja autoasemalta.
Eräs nuori nainen tuijotti linja autoasemalta.
Tänään joku mies ilmeisesti käveli linja autoaseamalta, poltti hetken takanani savuketta ja sitten käveli taas linja autoasemaa kohti.
Mitä pelottelua tuo on?
Tuijottamista linja auto pysäkillä
26
183
Vastaukset
- Anonyymi
He tuijottavat sinua kohti jotta takanasi seisova kummitus pelästyisi ja lähtisi pois ?
- Anonyymi
Tampereella on paljon tuijottajia, joka paikassa, eivät ole ennen nähneet ihmistä. Osa kai menee ohi jos ei itse katso takas, vilkaisee vain. Humalassa olevat menevät omaa tahtiaan hitaasti ilmeisesti.
- Anonyymi
Selvä mutta miksi juuri minua tuijottaa? Aivan kuin joku olisi lähettänyt heidät tuijottamaan minua tai he ovat jotenkin ärsyyntyneet minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä mutta miksi juuri minua tuijottaa? Aivan kuin joku olisi lähettänyt heidät tuijottamaan minua tai he ovat jotenkin ärsyyntyneet minusta.
Se voi johtua keskustasta tai vilkas alue. Joku takertuu autistisesti tuijottamaan. Ehkä joku niistä oli oudoin tai kaikki. Muitakin tuijotetaan ja siksi kai osa välttää paikkoja joissa ruuhka sekä tuijotus. Mutta ehkä tiedät itse paremmin mitä matrixissasi on meneillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi johtua keskustasta tai vilkas alue. Joku takertuu autistisesti tuijottamaan. Ehkä joku niistä oli oudoin tai kaikki. Muitakin tuijotetaan ja siksi kai osa välttää paikkoja joissa ruuhka sekä tuijotus. Mutta ehkä tiedät itse paremmin mitä matrixissasi on meneillään.
Joo mutta että käveli linja autoasemalta pyörätielle tuijottamaan. En tiedä oliko edes menossa paikallis linja autolla minnekkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta että käveli linja autoasemalta pyörätielle tuijottamaan. En tiedä oliko edes menossa paikallis linja autolla minnekkään.
Kannattaa ehkä olla varovainen silloin. Ei ole turvallisia enää keskustan alueet tai odottelu kaikissa paikoissa. Osa onneksi vain tuijottaa, eikä tee muuta. Ratinan alueella on myös käyttäjiä ja alkoholia ottavia jopa jengejä, sekä muuta ihmisruuhkaa. Ja maalaistuijottajia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuljet alusvaatteisillasi ulkona, talvella vieläpä!?
- Anonyymi
Irokeesi hiustyyli ei ole muotia tampereella
- Anonyymi
Olen nuoresta saakka tottunut tuijotteluun, olen niin kaunis , tyylikäs ja komee.
Mitä sitten?- Anonyymi
No tuijottelu ku joku kävelee kadulla ohi on normaalia mutta sellainen että menee johonkin paikkaan varta vasten tuijottamaan kuten pysäkille eikä varmaan edes aio mennä linja autolla. Se on erikoista. Se on kai minun erikoinen ongelma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tuijottelu ku joku kävelee kadulla ohi on normaalia mutta sellainen että menee johonkin paikkaan varta vasten tuijottamaan kuten pysäkille eikä varmaan edes aio mennä linja autolla. Se on erikoista. Se on kai minun erikoinen ongelma.
katsoo jotkut tennistäkin ?
- AnonyymiUUSI
olet transu ja siksi katsotaan kieroon 🤣
- AnonyymiUUSI
Vakooja kyborgeja selkeästi.
- AnonyymiUUSI
Mitä vakoilee? Ei minulla mitään yritys tai valtiosalaisuuksia ole.
- AnonyymiUUSI
Sama aloittaja on puhunut tuosta tuijotuksesta jo monta vuotta. Luulisi jo tottuneen siihen.
- AnonyymiUUSI
Ensimmäinen aloitus tuijottamisesta
- AnonyymiUUSI
On sille yritetty lukuisia kertoja sanoa, että tuijotus vähenee kun vaan laittaa vaatteet päälle ennen kaupungille lähtöä, mutta turhaan.
- AnonyymiUUSI
intialaisesta en yhtään ihmettele.jos vähäkin tietää sen maan oloista.etenkin naiset toisen luokan kansalaisia.ja vielä kastijärjestelmä.
- AnonyymiUUSI
Intialaiset vaikuttaa siltä että jotkut mukavia jotkut ei. Sinänsä kastijärjestelmä ei enää vaikuta mutta ehkä jotenkin asenteissa voi näkyä edelleen.
- AnonyymiUUSI
kastijärjestelmä 😍
- AnonyymiUUSI
Kyllä treella tottuu tuijotteluun,
kaikki tuijottaa jokapaikassa,
ja aina poikkeuksetta kaikkia,
selaista elämä täällä on,
mites sitten, antaa tuijottaa kun oma elämä on niin tylsää ja täysin ilman sisältöä,
siitä se johtuu,
eivät käsitä hankkia omaa elämää koskaan,
saatika käydä ihmisten ilmoilla ottamassa mallia,
miten ihmiset sivistyksessä käyttäytyvät.
Tyhjiä katseita, ilmeettömiä murjottajia, häpeevät ja jännittävät koko ajan.- AnonyymiUUSI
Täytyy tseksta, onko vastaantulija vihollinen vai ystävä. Tällä on joskus historiassa keskenään taisteltu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy tseksta, onko vastaantulija vihollinen vai ystävä. Tällä on joskus historiassa keskenään taisteltu.
Voi hyvä lapsi, mene nyt isoon maailmaan tsekkaileen eka, tuu sitten johonkin treelle ja ei muuta kuin naurattaa kun on asunut ja käynyt maailman vaarallisimmissa kaupungeiss,
täällä ei ole oikeasti muuta vaaraa,
kuin jonkun kännisen räpätys tällä palstalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä lapsi, mene nyt isoon maailmaan tsekkaileen eka, tuu sitten johonkin treelle ja ei muuta kuin naurattaa kun on asunut ja käynyt maailman vaarallisimmissa kaupungeiss,
täällä ei ole oikeasti muuta vaaraa,
kuin jonkun kännisen räpätys tällä palstalla.Pysy vahvana uskossasi äläkä anna tosiasioiden häiritä sitä!
- AnonyymiUUSI
Oli hassua kun eräs mummo, pappa ja lastenlapsi tuijotti tullessaan jalkakäytävällä vastaan. Miksi tuijotatte ihmisiä näin? En teitä tuijottele.
- AnonyymiUUSI
kyllä tosi kyttääjät kyttää aurinkolasien takaa !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007