Se joka kieltää tämän niin luultavasti kieltää myös Jumalan ja Taivaan isän olemassaolon.
Grönlanti kuuluu amerikalle geograafisesti
15
198
Vastaukset
- Anonyymi
Eli noilla perusteilla ei siis kuulu.
- Anonyymi
No suurin osa omilla aivoillaan ajattelevista ihmisistä ei usko minkäänlaiseen Jumalaan. Tarkoitan kaikkia maapallon ihmisiä, enkä siis pelkästään tätä mitättömän pientä Suomea.
Näin ollen suurin osa maapallon ihmisistä on sitä mieltä, että Grönlanti kuuluu grönlantilaisille.
Aloittaja lienee USAn pressa. Tuo maailman mielisairain pressa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No suurin osa omilla aivoillaan ajattelevista ihmisistä ei usko minkäänlaiseen Jumalaan. Tarkoitan kaikkia maapallon ihmisiä, enkä siis pelkästään tätä mitättömän pientä Suomea.
Näin ollen suurin osa maapallon ihmisistä on sitä mieltä, että Grönlanti kuuluu grönlantilaisille.
Aloittaja lienee USAn pressa. Tuo maailman mielisairain pressa.Aloittaja voi ottaa mielipiteensä ja suksia v...un. Grönlanti kuuluu grönlantilaisilla.
Amerikan voisi pommittaa tuhannenpillunpäreiksi.
- Anonyymi
White landia kuuluu jääkarhuille, hylkeille,kaloille ja tutkimus matkailijoille.
- Anonyymi
Mikä on tutkimus matkailija?
- Anonyymi
Minä kiellän nuo kaikki.
- Anonyymi
... ja amerikka kuuluu intiaaneille, noin historian mielessä
- Anonyymi
George Bush on yhdysvaltojen vaikutusvaltaisin ihminen ja hänellä on intiaani sukujuuria.
- Anonyymi
Ja maata johtaa nyt natsi-saksalaisten natsihuorien perillinen Trump.
- Anonyymi
Jos pysytään noissa maallisissa asioissa, niin Kanada on kyllä ainut, jolla on maarajaa Grönlannin kanssa. Mutta kuuluuhan Kanadakin toki Trumpille, jos häneltä, tai sinultakaan, kysytään.
- Anonyymi
Voisi kysyä Jumalalta. Tuskin on USAsta kuullutkaan ja tuskin kiinnostaakaan kiireiltään.
- Anonyymi
Kanada on lähinnä. USA on etäinen. Valitettavasti tribalistiset äijät vaativat maa-alueita. Lopuksi saavat kuitenkin 6 jalkaa syvän kuopan itselleen. Ei sinne Krimit eikä Grönlannit mahdu. Eli turha on touhunsa.
- Anonyymi
Jumala on luonut ja omistaa kaikki maa-alueet. Ääliöt tappelevat niistä ja haihtuvat pois.
- Anonyymi
Jumalaa ei kannata nyt sotkea tähän Grönlanti asiaan.
Jos lähdetään puhtaalta pöydältä ilman politiikkaa, niin tarkoituksenmukaisuus menee edelle ja siihen liittyen ihmiset Grönlannissa.
Olisi ehkä syytä pohtia juuri sitä millainen hallinto edistäisi asukkaiden hyvinvointia?
Maantieteellisesti Tanska jää kauaksi, Canada taas liittyy vahvasti Britaniaan ja USA on seuraava mahdollinen lähellä oleva valta.
Tosiasiassa arktiset alueet on tällä hetkellä niin kuuma peruna, ettei siinä ihmisten hyvinvointi paljon paina, mutta keskustelu aiheesta ei ole pahasta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793162
- 622887
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322425- 802246
- 672107
- 952016
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416