Vai mihin on unohtunut Suomen, oman kotimaamme, turvallisuus ???
Nykyisellään Perussuomalaset, jonka tiedetään siistivän haittamaahanmuuttoa, koska mikään toinen puolue ei sitä tee, keskittyy lähinnä leikkauslistoihin.
Ruotsin tilanne tiedettiin jo kymmeniä vuosia sitten ja nyt kun se on Suomessakin, luulisi nyt edes Perussuomalaisten keskittyvän veronmaksajiensa turvallisuuteen, miksei näin ole ? MIKSEI NÄIN OLE ?
Haittamaahanmuutto on saatava lopetettua ja tällaiset roadmanit pois Suomesta ja kansalaisuus pois.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-suomeen-on-pesiytynyt-vaarallinen-alakulttuuri-nuorilla-on-3-000-euroa-taskussa-viikossa/9108438
Eikö Perussuomalaiset kuulukaan hallitukseen
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Tilannehan muuttuisi jos Suomeen saataisiinkim jokin AFD:n kaltainen puolue, ja tätä menoa se on vain ajan kysymys. Persuista on tullut jo salonkikelpoinen hallituspuolue, joka keskittyy lähinnä valtion velkojen maksuun.
- Anonyymi
Tilanne paranisi, jos kaikki suomen merkittävät puolueet ottaisivat maan kannalta haitallisen maahanmuuton enemmän tosissaan. Valtion päättäjien tehtävä on huolehtia oman maan ja oman kansan hyvinvoinnista ja turvallisuudesta. Tuo koskee myös maahanmuuttoa.
- Anonyymi
Mistä ”haittamaahanmuuton” tunnistaa?
- Anonyymi
Joku uskoi populistien valheet kaikkinensa. Siinä nielivät syötin, koukun ja koko vavankin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351