51 vuotias nainen nuoremman näköinen, kuin moni 30 vuotias nainen!!!

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/viihde/art-2000011059154.html
"Huippumalli Heidi Klum, 51, poseeraa Instagramissa pienoisissa hepenissä."

Ei uskoisi, että tämä nainen on 51 vuotias, moni nainen näyttää paljon vanhemmalta jo 30 vuotiaana.
Ennemminkin näyttää joltain 25 vuotiaalta naiselta, kuin 51 vuotiaalta.

22

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt alkaa näkymään sellaisia kevään merkkejä, kun itsellä on: näen toisen kerrostalon tiilikaton: kun tuosta lumi sulaa pois niin on syytä vaihtaa polkupyörään kesäkumi piikkien sijaan alle.

Mutta niin ihmissuhteista vieläj otain niin ei kannata toisesta sanoa mitään pahaa, jos ei ole hyvää sanottavaa niin on parempi olla kuiskimatta mitään :D

• Anonyymi

formula-tyyliin noperasti hohoituu pyörän vaihto 17 sekuntia on ennätys talvirenkaan ja kesärenkaan vaihtamisaika kun kokonaisia miita nuo...

• Anonyymi

Mies näyttääkin sitten vanhalta siinä vierellä. Huh huh miten miehet vanhenee naisia nopeammin. 🤣

Jasu

• Anonyymi

Mulla on sama juttu ja olen man

• Anonyymi

The Man

• On se vaan tietotekniikka hienoa nykyään, kun rypyt oikenee ja valahtaneet kasvot kohoaa melkein kuin itsestään digikuvaan.

• Anonyymi

Niinpä ja sen lisäksi julkisuudessa olevat naiset käyvät naaman kohotuksissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ja sen lisäksi julkisuudessa olevat naiset käyvät naaman kohotuksissa!

On ihanaa olla tavis nainen ja olla oma itsensä, ei tartte miellyttää ketään!

• Anonyymi

Juuuuuu, jotkut nuoretkaan naiset ei saa peitettyä naamansa uria. lommoja ja koloja pakkelilla, vaikka kuinka yrittäisivät.
        Kumma homma, että naisen tarvii pakkeloida naamansa ennenkuin uskaltaa lähteä
        ihmisten ilmoille.
        Ei miehet naamaansa pakkeloi, vaan menee rohkeasti pärstäkertoimestaan välittämättä.
        On uria, lommoja, naarmuja ja muuta naamassa, ei naiset uskaltas vastaavalla naamalla lähteä ihmisten ilmoille, mikähän siinä on ???

• Anonyymi

ei voi yleistää ,mutta moni laihtuu itsestään keskiiällä,

• Anonyymi

Naiset seksikkäimmillään 45-50v

• Anonyymi

30 Set alkaa olla eläke kunnos rapamaha jne

• Anonyymi

jooh itseni niinnollaan vähän aivoja varsinkin tytöt jotain että mitähän seuraavaksi... olen rauhassa hetken aikaa jotta niin .. seuraavaoperational plan... hohjooh

mutta niin kuten taisin mainita sääkuvieni ottaja aivan hytvä ottaa ja tasllentelee kuvia ja lämötiloja htvin toimiipi

• Anonyymi

Monet on, se niin riippuu kaikesta. Kalenteri-iältään samanikäiset eivät välttämättä ole biologiselta iältään samanikäiset.

• Anonyymi

Ihan huvikseen kannattaa vilkaista youtubesta instagram vs. reality

• Anonyymi
      UUSI

Moni 60-vuotias on kauniimpi ja parempirunkoinen kuin 50-vuotias.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä väliä ei kosketa

• Anonyymi
      UUSI

Koskemaan et pääse

• Anonyymi
      UUSI

In aivan sama vaikka olisivat Tuhkimoita .... ei väliä rapsut tulee koskemisesta

• UUSI

Jaa, mun mielestä Klumin naamasta näkyy, että takana on vuosikymmenien biletysputki.
      Tissitkin näyttävät aika väsyneiltä.
      En panis.

(näin kommentoi kunnon ukkomies)

• Anonyymi
      UUSI

Älä valehtele. Palstatotuuden mukaan jokainen yli 25-vuotias nainen on kulahtanut kurppa.

• Anonyymi
      UUSI

antaa hyvän käsityksen tuostakin nuoresta naisesta ilmeisen hyviäkavereita vaikka mitä juttua....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3432
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3394
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1994
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1396
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      1005
    Aihe