Nytjäkkeet ja rehellisyys.

Anonyymi-ap

Heidi Jaari yksi nytjäkkeiden kärkiehdokas kunnallis ja aluevaaleissa. Rehellinen nainen, kuten Harkimo asumisensa suhteen. Mites näiden meidän kylän ehdokkaiden rehellisyys. Huuzkonenhan pn putinin renki, mutta mitenkä muut?

16

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rehtejä ovat samalla tavalla kuin muutkin ja luulen että jos mitä tahansa puoluetta kaivellaan, löytyy luurankoja.

Itse äänestän keskustaa, mutta en mustamaalaa muita.

• Anonyymi
        UUSI

Meille nytjäkkeille olisi hyväksi jos Apuna ry keräisi meille vaalkassaan rahaa. Nytjäkkeiden ehdokkaalla Heidi Jaarilla olisi taitoa ja kokemusta rahan keräämisessä. Keräyskulho voisi olla kiuruveen venäläisellä Lukoil Teboililla. Keräysraha auttaisi meitä vaalimainoksien teossa.

• Anonyymi

Eikös tässä paikalliset pidä julkisuutta aina hyvänä. Mediaseksikkäällä puheenjohtajalla ja tällaisilla huijareilla kampanjoidaan ja haetaan näkyvyyttä. No taas on saatu näkyvyyttä. Valehtelijoita puolue täysi.

• Anonyymi

Koijareita koko nytjäkkeiden porukka. Keränneet nyt olemattomalle Pekalle rahaa, joka muka tehnyt itsemurhan. Rahanlupakeräystä ei ollut. Harkimon rahat tul Kremlistä ja nyt huijaamalla lisää.

• Anonyymi

Luulempa, etti Heidi Jaari ole enää ehdokkaana huomisen jälkeen.

• Anonyymi

Harkimo puolusti Jaaria kovasti. Kertoi Jaaria huijatun. Harkimoakin huijattu asuinpaikan suhteen. Kateelliset väittävät Harkimon asuvan Sipoossa, vaikka hän asuu Töölössä. Kiuruveden putinistit väittävät, ettei lukoil teboil ole venäläinen huoltis, eikä teboililta mene rahaa venäjälle. Nytjäkkeet ovat kieroja, sekä hyvin epärehellisiä. Jaari pysyy varmasti nytjäkkeiden kärkiehdokkaana, vaikka puolueessa paniikki päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harkimo puolusti Jaaria kovasti. Kertoi Jaaria huijatun. Harkimoakin huijattu asuinpaikan suhteen. Kateelliset väittävät Harkimon asuvan Sipoossa, vaikka hän asuu Töölössä. Kiuruveden putinistit väittävät, ettei lukoil teboil ole venäläinen huoltis, eikä teboililta mene rahaa venäjälle. Nytjäkkeet ovat kieroja, sekä hyvin epärehellisiä. Jaari pysyy varmasti nytjäkkeiden kärkiehdokkaana, vaikka puolueessa paniikki päällä.

Kannattaa miettiä mitä suustaan täällä laskettelee, varsinkin jos ei pysty mitään todistamaan. Minulla on kaveripiirissä nytjäkkeitä ja muidenkin puolueiden edustajia ja kannattajia ja kaikki hyviä tyyppejä.

Se, että sinulla on ongelmia, ei tarkoita että meidän muiden tulisi ajatella samalla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa miettiä mitä suustaan täällä laskettelee, varsinkin jos ei pysty mitään todistamaan. Minulla on kaveripiirissä nytjäkkeitä ja muidenkin puolueiden edustajia ja kannattajia ja kaikki hyviä tyyppejä.

Se, että sinulla on ongelmia, ei tarkoita että meidän muiden tulisi ajatella samalla tavalla.

Oen kommentoijan kanssa samaa mieltä. Huijarit on huijareita ja lasken kaikki tuohon nytjäkesakkiin kuuluvat huijareiksi. Paska valuu alaspäin. Millainen johto, niin sellaisia seuraajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oen kommentoijan kanssa samaa mieltä. Huijarit on huijareita ja lasken kaikki tuohon nytjäkesakkiin kuuluvat huijareiksi. Paska valuu alaspäin. Millainen johto, niin sellaisia seuraajat.

No se on sinun ongelmasi, ei minun.

Todennäköisesti suurimmalla osalla nytjäkkeistä on enemmän meriittejä hyvässä kuin sinulla tai minulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on sinun ongelmasi, ei minun.

Todennäköisesti suurimmalla osalla nytjäkkeistä on enemmän meriittejä hyvässä kuin sinulla tai minulla.

Onhan tuo hyväntekeväisyys oikein hienoa hommaa. Saa ihan uuden ulottuvuuden, häpäistään oikeasti apua tarvitsevat tällaisella paskalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuo hyväntekeväisyys oikein hienoa hommaa. Saa ihan uuden ulottuvuuden, häpäistään oikeasti apua tarvitsevat tällaisella paskalla.

Sanoppa muuta. Huomiseen mennessä on selvitetty, onko Jaari Pekan sisko tms. Kiuruvedenkin nytkyjen "hyväntekeväisyys" on hyväntekeväisyyttä heille itselleen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppa muuta. Huomiseen mennessä on selvitetty, onko Jaari Pekan sisko tms. Kiuruvedenkin nytkyjen "hyväntekeväisyys" on hyväntekeväisyyttä heille itselleen.

Siksipä en ole koskaan äänestänyt puoluetta, vaan henkilöä, siis sellaista joka on hyvä tyyppi. Tälläkin kertaa teen niin ja siinä on toissijaista se että hän kuuluu nytteihin.

• Anonyymi
      UUSI

Äänestäkää meitä älkääkä olko kateellisia yrittäjille. Ostakaa paikallisilta yrittäjiltä niin uusi koulukin on mshdollista. Älkää kusko omia yrittäjien nuotioon vaan tilatkaa tuotteet heiltä.

• Anonyymi
      UUSI

Ostaisin jos olisi kohtuu hinnassa. Se että saa saman tuotteen melkein puoleen hintaan jo Iisalmesta niin ei ole syytä tukea paikallista. Jos ei muuten kannata kuin kirkurihinnoin niin sitten ei kannata. Muutaman euron tuotteilla ei ole väliä mutta jos satasia hinta ero niin luulisi suurimmalle osalle merkkaavat. Ei kaikki yrittäjät mutta osa ainakin meinaa että heille pitää maksaa sen takia ylihintaa kun ovat paikallisia. Palveluissa kusetetaan muutan kerran niin alkaa mieluummin tilaamaan Iisalmesta tekijän ja hinta ei tule pärstäkertoimella niin kuin täällä.

• Anonyymi
        UUSI

Meidän paikallisuuspelle ei ole laittanut senttiäkään kotimaisiin koneisiin. Suomalaista ruokaakin puolustettiin ulkolaisella traktorilla.

• Anonyymi
      UUSI

Aloituksen otsikosta tuli mieleen sananmuunnos:
      Nytjäkkeet rehellisyys
      >
      Retjakkeet ja nyhellisyys

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe