mitä mieltä tampereen kirppiksistä.

Anonyymi-ap

muutamissa haisee home ja vanha vaatteenhaju .ja joissain töykeät myyjät priaatteella .mulla on nyt kännykässä kiinnosta juttu menossa älä häiritse.saan palkkani eikä siihen kuulu kohteliaisuus.sitten pöydissä uutta kiinaroinaa vaikka ei uutta saisi myydä kun ovat kirppareita.

11

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulle kaikki on niin kamalaa ja hirveää, että varmaan olisi parasta kun pysyisit vain kotona omissa hajuissasi.

• Anonyymi

Taidampa tulla ujuttamaan paskaset kalsarit johkin kasaan.

• Anonyymi

tänne iski heti trolli kyse oli kirppiksistä .ei minusta.epäilen että on putinin trolli .nehän ei tunnetusti pysy omalla tontillaan .tai sitten joku kirppiksen pitäjän mielipide .sitä ei oteta huomioon kun se on puolueellinen.

• Anonyymi

Vieläkö niissä myydään kiinalaista uutta tavaraa ?

• Anonyymi

; Ei vielä.

• Anonyymi

jaa.eilen kävin silinterissä koivistonkylässä.ei sielä ainakaan mikään haissut .siisti .valoisa iso kirppis.paljo asiakkaita hyvä pössis.sama liatsun johanna kirppis pienempi mut ok paikka.sitten ehkä nämä vanhoissa paikoissa kuten amurin kirppis .sielä ei mahdu mitenkään liikkuun.tosi täynnä ja alakerras tuli mieleen syöksyykö moottorisahamurhaaja jostain pimennosta.sitten papinkadun kirppis varmaan rajuin ylihinnoittelu tässä pitäjässä .samat tavarat kuukausia myymättä .epäilemättä omistajan omia.areena lokomonkadulla.sielä kyllä vanhan ja homeen hajua.mutta lienee siitä kun vanha rakennus.vessat ainakin jostain sota-ajalta.radiokirppis.pöytyen vuokrat pilvissä.mut tavara vaihtuu nopeasti.jatkan tutkimusmatkaani on vielä muutamia kirppareita käymättä.raportoin myöhemmin .

• Anonyymi

se on kirpparin pitäjästäkin kiinni.asun kyllä ylöjärvellä .mut osallistun.asematiellä on kirppari .jota yksi nainen piti .mut ei siitä tullut mitään korkeat pöytävuokrat.ja keksi että myynnistä sille vielä joku prosentti .aika äkkiä loppui asiakkaat.sitten tamperelainen nainen alkoi pitään sitä ja heti paljon parempi.maltilliset pöytävuokrat eikä mitään itse keksittyjä prosentteja myynnistä.sitten tämä nainen alkoi pitään tampereella kirpparia ja myi varmaan tän jollekin .ainakin eri tyyppi sielä.ja taas sama ei millää meinaa menestyä ja taas myynnissä.niin eiköhän se ole vähän kirpparin pitäjästä kiinni.eikä sielä ollut mitään vanhoja haisevia vaatteita.

• Anonyymi

onko kirpputori paikka .jossa yritetään myydä kaatopaikkatavaraa.? onko nämä niitä kuluneiden kauppiaita.?aika suosittuja kun niitä on monia tampereellakin.

• Anonyymi

Todella surkeeta että niitä vielä on olemassa. Jos ihmisellä ei ole varaa ostaa kalsareita kaupasta niin olkoon ilman.

• Anonyymi

Eikös noissa käyminen ole täysin vapaaehtoista?

• Anonyymi

patjat ja alusvaatteet .ja kengät kun jättää ostamatta.niin ei lopuissa mitään ole jos viitsii pestä .esim päällyshousut ja takit jos sellaset ostaa.pipoa en ostais voi saada jonku kutinan kaupan päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe