Tosi reipasta pojat, tosi reipasta.
Sama poikaporukka on piinannut Minnaa lähes vuoden – ”Ollaan stressaantuneita ja hermoraunioita” https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011058075.html
Nykyteinejä...
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Niin eikö tämä tällainen naisen targetoiminen kimpassa ole muotia nääs vähän joka puolella?
- Anonyymi
Ringa linga ling mä vähä lavastin ja niin
- Anonyymi
Rappeutuvan hyvinvointiyhteiskunnan ongelmia. Ihmiset ovat tottuneet, että yhteiskunta ratkaisee ongelmat, mutta yhteiskunta ei enää pysty siihen eikä moninaisuus ole muutoinkaan mikään vahvuus kuten väitetään. Päinvastoin se tekee asioihin puuttumisen mahdottomaksi.
Agraari-Suomessa tällaiset ongelmat olisivat ratkenneet lyhyeen pelkällä selkäsaunalla. Nimismiestäkään ei olisi tarvittu, paitsi jos olisi ollut mukana antamassa selkään. Kyllähän se varmasti ahdistaa, kun ei osaa muuta kuin odottaa suu auki, että joku heittää paskaa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339