Melkein tällä samalla otsikolla tein edellisen avaukseni viimeviikon perjantaina. Siinähän totesin Keskustan kannatuksen olevan jo perussuomalaisten kannoilla ja pian varmaan porhaltavan ohi. Tuolla avauksellani kerroin myös omista tapahtumistani edeltävinä päivinä. ja lopetin avaukseni viikonlopputoivotuksiini. Sille avaukselleni pääsette tästä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18831530/viikko-on-taas-vierahtamassa
Tällä viikolla ei ole tapahtunut kotimaan politiikassa kovin merkittävää. Merkittävimmät tapahtumat meidänkin johtavilla poliitikoilla ja presidentillämmekin ovat olleet muissa maissa tapahtuneiden vierailujensa yhteydessä. Trump niissäkin on ollut keskeisenä aiheena. Olette varmaan seuranneet niitä mediasta, joten en niistäkään tämän enempää.
Omassa elämässänikään ei ole nyt tapahtunut mitään täällä kerrottavaksi asti. Joten tulinpahan nyt vain taas viikonlopputoivotuksiani varten. En tietenkään ”häiriköi” viikonloppuna, tuskin ensi viikollakaan jonka merkittävimpänä täytteenä varmaan on nuo Norjan Trondheimissa alkaneet hiihdon MM-kisat, joita tietenkin seuraan tiiviisti toivoen, ettei maamme mitalisaalis niistä jäisi sentään siihen pronssiseen, joka mielle eilen tuli miesten sprintissä.
Nyt vain Oikein Hyvää viikonloppua ja tulevaa viikkoakin kaikille tämän lukeville!
Viikko on taaskin vierähtämässä
3
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onhan täällä tapahtunut paljonkin. Aisa-Ossi on taas vahvasti helluntalaisen VKK puolueen ehdokas ja tavoitteena yli kaksi ääntä! Aisa-Ossi on kuin Väyrynen, ei ymmärrä, ei tajua, ei näe, ei kuulu, mutta vielä vaan yrittää. Saadaan taas makeat naurut porukalla!
Oikein mukavaa viikonloppua Kapille ja kisajännitystä.Kiitoksia toivotuksistasi! Nuo hiihdon MM-kisat kyllä varmaan ensiviikolla tarjoavat minulle politiikkaa enemmän mielenkiintoa ja jännitystä.
Kuluneesta viikosta sen verran, että eilen olin taas viikkojumpassani ja kun vuorossa oli nyt allas, täyden tunnin siellä pulikoin – kun viimeviikolla oli kuntosali ja puoli tuntia sen laitteilla rimpuiltuani lähdin saunaan. Lähes joka päivä olen myös tallustellut lenkin noilla keskuspuiston hiekkateillä, jotka nyt kyllä monin paikoin ovat sulaneen lumen muodostamilla lammikoilla.
Toivottavasti tuo kyseinen pääsee nyt valtuustoon, jolloin hänellä voisi olla muutakin ajateltavaa kuin nyt, jonka johdosta varmaan monet ovat tälläkin viikolla silmissään minuksi joutuneet.- AnonyymiUUSI
kapi_ kirjoitti:
Kiitoksia toivotuksistasi! Nuo hiihdon MM-kisat kyllä varmaan ensiviikolla tarjoavat minulle politiikkaa enemmän mielenkiintoa ja jännitystä.
Kuluneesta viikosta sen verran, että eilen olin taas viikkojumpassani ja kun vuorossa oli nyt allas, täyden tunnin siellä pulikoin – kun viimeviikolla oli kuntosali ja puoli tuntia sen laitteilla rimpuiltuani lähdin saunaan. Lähes joka päivä olen myös tallustellut lenkin noilla keskuspuiston hiekkateillä, jotka nyt kyllä monin paikoin ovat sulaneen lumen muodostamilla lammikoilla.
Toivottavasti tuo kyseinen pääsee nyt valtuustoon, jolloin hänellä voisi olla muutakin ajateltavaa kuin nyt, jonka johdosta varmaan monet ovat tälläkin viikolla silmissään minuksi joutuneet.Se on ollut kunnia, että on tullut luulluksi sinuksi, minäkin useampaan kertaan. Toisaalta sen verran käy kouvolalaiset sääliksi, että tuo olisi liian kova rangaistus heille jostakin, vähän sama kuin Väyrysestä olisi joskus tullut presidentti. Onneksi siltä säästyimme.
Lumet kyllä suli nopeasti ja viikonloppuna jopa 6 astetta lämmintä, jopa lapissa lainehti ladut ja kadut. Onneksi hiihdon MM-kisat alkoi ihan mukavasti Suomen kannalta ja toivottavasti tulee lisää menestystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6372502Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791080
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3301063Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.651002- 61925
- 228854
- 51811