Oletko kuullut nuoruudenlähteistä? On tarinoita eri puolilta maailmaa joiden mukaan iäkkäät ihmiset saisivat uuden nuoruuden näistä lähteistä niistä juomalla tai niissä kylpemällä.
Kiinnostaisiko sinua löytää tällainen lähde?
Nuoruuden lähde
33
252
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnollisessa lähdevedessä pitäisi olla pyörteitä eli spiraaleja, koska se pulppuaa tietyllä tavalla ulos maasta suodattuneena. Ja sitä voi suodattaa lisää. Mutta kaupan pullotettu vesi ei ole aina sama asia. Spirulina levän nimi kuulostaa spiraalilta ja siinäkin on elvyttävä vaikutus. Varmasti muutakin löytyy. Usein hormonitoiminta vaikuttaa nuorekkuuteen ja ravinteet, eri tekijät.
- Anonyymi
Eipä oikeastaan kun maa"pallo" ja elämä on helvettiä. Tämä maailma on suunniteltu aseiden rassaajille ja käyttäjille.
- Anonyymi
Itsehän mielummin näistä fantasia-esineistä/asioista löytäisin mielummin sen taika-lampun.
Olisi kolme toivomusta jo valmiina. - Anonyymi
Eihän se tarvi muuta kuin löytää se geeni mikä vanhentaa ihmistä ja poistaa sen tai deaktivoi. En osaa maallikkona sanoa kuinka vaikeaa se on kun tavallaan pitää yksi geeni/geenialue kerrallaan käydä läpi ja koekaniineita kun haluat käyttää niin lopputulos näkyy 50vuoden päästä niin prosessi on aika hidasta ellei koekaniineja ole samalla kertaa vaikka 10 000 ja jokaiselta poistaa eri geenin tai deaktivoi ja katsoo kuka lakkaa vanhenemista tai näyttää 50vuoden päästä samalta. Tosin en tiedä mitä niille muille käy jollain lakkaa muna kasvamasta vähän pahempi ongelma hänelle ehkä paitsi jos se haluu olla sinkku
- Anonyymi
Muutenkin jos just se kuolee testauksen aikana keneltä poistettiin oikea geeni kaikki alusta pitää vähintään kaksi testikania ottaa per geeni.
Olipaw vaikea asia älytä noin 10 sekunnissa tajusin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin jos just se kuolee testauksen aikana keneltä poistettiin oikea geeni kaikki alusta pitää vähintään kaksi testikania ottaa per geeni.
Olipaw vaikea asia älytä noin 10 sekunnissa tajusinPystyykö geenejä poistaa tai deaktivoida? No sanoin etten maallikona ymmärrä lääketieteestä silleen mitä siinä mikrotasolla tapahtuu mutta jotenkin näen sen kokonaiskuvan vaan isossa kuvassa samalla tavalla kuin näen ihon kädet ja jalat niin näen että se onnistuu se geenien poistaminen tai deaktivointi en vain osaa selittää miten.
Pitää vaan tietää mistä se tulee mikä on se alkulähde tuleeko se perseestä vai aivoista vai verenkierrosta vai mistä. Ja sitten kun tietää mistä se tulee niin voi sitten vastata siihen paremmin voiko asialle tehdä mitään koska esimerkiksi aivoja en lähtisi sorkkimaan ihan tietystä syystä.
Mutta jos vanhenemisen geeni olisi esimerkiksi vaikka verenkierrossa niin miksi ei voisi vaikuttaa jos mietimme vaikka huumenistejä jotka vanhenee todella nopeasti niin hehän piikittävät verenkiertoon no en ymmärrä huumeistakaan mitään eli johtuuko se vanheneminen stressistä tai huumeista tai elintavoista tai verenkierrosta mutta mikä on se syy että huumeiden käyttö vanhentaa jossakin sielläpäin on se elämän vanhenemisen salaisuus. En voi sen tarkemmin sanoa kun en tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyykö geenejä poistaa tai deaktivoida? No sanoin etten maallikona ymmärrä lääketieteestä silleen mitä siinä mikrotasolla tapahtuu mutta jotenkin näen sen kokonaiskuvan vaan isossa kuvassa samalla tavalla kuin näen ihon kädet ja jalat niin näen että se onnistuu se geenien poistaminen tai deaktivointi en vain osaa selittää miten.
Pitää vaan tietää mistä se tulee mikä on se alkulähde tuleeko se perseestä vai aivoista vai verenkierrosta vai mistä. Ja sitten kun tietää mistä se tulee niin voi sitten vastata siihen paremmin voiko asialle tehdä mitään koska esimerkiksi aivoja en lähtisi sorkkimaan ihan tietystä syystä.
Mutta jos vanhenemisen geeni olisi esimerkiksi vaikka verenkierrossa niin miksi ei voisi vaikuttaa jos mietimme vaikka huumenistejä jotka vanhenee todella nopeasti niin hehän piikittävät verenkiertoon no en ymmärrä huumeistakaan mitään eli johtuuko se vanheneminen stressistä tai huumeista tai elintavoista tai verenkierrosta mutta mikä on se syy että huumeiden käyttö vanhentaa jossakin sielläpäin on se elämän vanhenemisen salaisuus. En voi sen tarkemmin sanoa kun en tiedä.Miksi huumeiden käyttäjät vanhenee nopeasti ne ketkä piikittää itseään nähny Amerikan dokumentteja tai videoita joskus lapsena kun 30vuotias nainen istui kadulla ja näytti eläkkeellä olevalta vanhukselta
Ja miksi epäilen sen myös itsekin olevan verenkierrosta ei ainoastaan tämä huumetapauksen takia
Vaan koska Jumala sanoo että eläimien henki on sen veressä.
Ja ihmisellähän on sielu mutta voimme miettiä että jos ihmiseltä ottaa sielun pois niin kuinka paljon ihminen eroaa eläimestä silleen karkeasti ajateltuna eli unohdetaan nyt kaikki eri veriryhmät yms pikku tarkat paskat mutta isossa kuvassa liha veri luut jne ..aika samanlaisia ...
Niin voisiko olla että samalla tavalla kuin eläimen henki on sen veressä niin myös ihmisen Huom lihan henki on ihmisen veressä ei siis sielu joka kuolemassa irtoaa ruumiista vaan tämä ajallinen eli lihan henki vaikea selittää mutta ymmärrätte mistä puhun kun on ruumiista irrallinen sielu ja sitten on ruumiin henki tavallaan joka ei itsessään ajattele ajatuksia vaan pitää elintoiminnot eli ruumiin hengissä niin tämä ruumiin henki olisko se veressä samalla tavalla kuin eläimillä ja tämä itse sielu taas on kuolematon joka osaa ajatella yms joka meinaa sitä että aivojen ensisijainen tehtävä ei ole tuottaa järjellisiä ajatuksia vaan pitää elintoiminnot palansissa keskenään en tiedä no se on toissijainen asia.
Mutta jos ihmisen elintoimintojen henki on veressä niin se tarkoittaa että koska huume nisti piikittää likaista tavaraa verenkiertoon niin tavallaan se tekee omasta verestään samanlaista mitä vanhan ihmisen veri on eli likaista ja saastunutta ja sitä kautta nopeuttaa vanhenemistaa niin voisimmeko ajatella että puhdistamalla verta voimme nuorentaa itseämme? Jos siis henki on veressä.
Kuitenkin minä ajattelen että lihassa on vielä joku tietty geeni mikä vanhentaa koska ei muuten nuoret kehittyisi niin samaa vauhtia niin että kaikki ovat saaneet murrosiän ennen 18 ikävuotta koska läheskään kaikki eivät syö terveellisesti yms ei varmasti kaikilla ole yhtä puhdas veri vaikka mistä minä sen tiedän millaiset erot ne tarvii olla että se näkyy konkreettisesti jos siis likainen veri kiihdyttäisi vanhenemista. Kuitenkin koska eläimet syö luonnosta kaikkea likaista niin sekin saattaa osittain selittää eläimien lyhytikäisyyden kun niitten veri menee ihan likaiseksi kun ne syö kaikkea sontaa. Mutta jos se on puoli ja puoli eli osittain verenkierrossa ja osittain lihassa niin en tiedä minä vain arvailen.
Ja miten verenkierto voisi vaikuttaa lihan vanhenemiseen? Koska siellä missä on se henki niin se välittää sen datan sille lihalle että vanhene jne.. kun henki on vanha niin ruumis on myös vanha kun veri on likainen niin henki on vanha ja välittää tiedon ruumiille sinä olet vanha näin se voisi olla..En minä tiedä.
Mutta jos se on aivoissa niin sillon en sorkkisi siihen koska vaikka onnistuisit sen korjaamaan aivoista niin kiva työ korjata huolto yms aina pitää sahata kallo auki uudestaan. Kun tarvii huoltaa korjausta.
Kuitenkin eläimien henki on veressä raamatun mukaan ja näkisin että se kuka antaa sen datan ruumiille sinä olet vanha on syypää vanhenemiseen eli henki joka sanoo nyt olet niin vanha jos siis henki on veressä niin silloin vanheneminen on veressä en ymmärrä miten se voisi olla toisella tavalla siis tämän datan siirto että muka henki ja vanheneminen olisi erillään toisista voi sekin olla periaatteessa mahdollista mistä minä tiedän niin että henki on veressä mutta vanheneminen lihassa erillinen geeni kuitenkin koska se sanoo että eläimen henki on veressä niin se ei tarkoita että ihmisen henki on veressä mutta huume addiktit puoltaa sitäkin koska ne piikittää vereen vaikka mistä minä tiedän mitä aineita ne piikittää jo ne piikittää jotain ainetta mikä vaikuttaa siihen vanhenemis geeniin mikä on missä on perswessä tai aivoissa tai veressä tai nenässä niin sitten se on niin minä ajattelen vain todennäköisyyksiä eli yhteyksiä mikä yhteys on vanhentuneella huume addiktilla eläimellä ja raamatulla suhteessa vanhenemiseen niin yhteys on sana veri. Ei siinä muuta yhteyttä ole tämä on vain todennäköisyys eli matematiikkaa ette te sitä ymmärrä lapsukaiset - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huumeiden käyttäjät vanhenee nopeasti ne ketkä piikittää itseään nähny Amerikan dokumentteja tai videoita joskus lapsena kun 30vuotias nainen istui kadulla ja näytti eläkkeellä olevalta vanhukselta
Ja miksi epäilen sen myös itsekin olevan verenkierrosta ei ainoastaan tämä huumetapauksen takia
Vaan koska Jumala sanoo että eläimien henki on sen veressä.
Ja ihmisellähän on sielu mutta voimme miettiä että jos ihmiseltä ottaa sielun pois niin kuinka paljon ihminen eroaa eläimestä silleen karkeasti ajateltuna eli unohdetaan nyt kaikki eri veriryhmät yms pikku tarkat paskat mutta isossa kuvassa liha veri luut jne ..aika samanlaisia ...
Niin voisiko olla että samalla tavalla kuin eläimen henki on sen veressä niin myös ihmisen Huom lihan henki on ihmisen veressä ei siis sielu joka kuolemassa irtoaa ruumiista vaan tämä ajallinen eli lihan henki vaikea selittää mutta ymmärrätte mistä puhun kun on ruumiista irrallinen sielu ja sitten on ruumiin henki tavallaan joka ei itsessään ajattele ajatuksia vaan pitää elintoiminnot eli ruumiin hengissä niin tämä ruumiin henki olisko se veressä samalla tavalla kuin eläimillä ja tämä itse sielu taas on kuolematon joka osaa ajatella yms joka meinaa sitä että aivojen ensisijainen tehtävä ei ole tuottaa järjellisiä ajatuksia vaan pitää elintoiminnot palansissa keskenään en tiedä no se on toissijainen asia.
Mutta jos ihmisen elintoimintojen henki on veressä niin se tarkoittaa että koska huume nisti piikittää likaista tavaraa verenkiertoon niin tavallaan se tekee omasta verestään samanlaista mitä vanhan ihmisen veri on eli likaista ja saastunutta ja sitä kautta nopeuttaa vanhenemistaa niin voisimmeko ajatella että puhdistamalla verta voimme nuorentaa itseämme? Jos siis henki on veressä.
Kuitenkin minä ajattelen että lihassa on vielä joku tietty geeni mikä vanhentaa koska ei muuten nuoret kehittyisi niin samaa vauhtia niin että kaikki ovat saaneet murrosiän ennen 18 ikävuotta koska läheskään kaikki eivät syö terveellisesti yms ei varmasti kaikilla ole yhtä puhdas veri vaikka mistä minä sen tiedän millaiset erot ne tarvii olla että se näkyy konkreettisesti jos siis likainen veri kiihdyttäisi vanhenemista. Kuitenkin koska eläimet syö luonnosta kaikkea likaista niin sekin saattaa osittain selittää eläimien lyhytikäisyyden kun niitten veri menee ihan likaiseksi kun ne syö kaikkea sontaa. Mutta jos se on puoli ja puoli eli osittain verenkierrossa ja osittain lihassa niin en tiedä minä vain arvailen.
Ja miten verenkierto voisi vaikuttaa lihan vanhenemiseen? Koska siellä missä on se henki niin se välittää sen datan sille lihalle että vanhene jne.. kun henki on vanha niin ruumis on myös vanha kun veri on likainen niin henki on vanha ja välittää tiedon ruumiille sinä olet vanha näin se voisi olla..En minä tiedä.
Mutta jos se on aivoissa niin sillon en sorkkisi siihen koska vaikka onnistuisit sen korjaamaan aivoista niin kiva työ korjata huolto yms aina pitää sahata kallo auki uudestaan. Kun tarvii huoltaa korjausta.
Kuitenkin eläimien henki on veressä raamatun mukaan ja näkisin että se kuka antaa sen datan ruumiille sinä olet vanha on syypää vanhenemiseen eli henki joka sanoo nyt olet niin vanha jos siis henki on veressä niin silloin vanheneminen on veressä en ymmärrä miten se voisi olla toisella tavalla siis tämän datan siirto että muka henki ja vanheneminen olisi erillään toisista voi sekin olla periaatteessa mahdollista mistä minä tiedän niin että henki on veressä mutta vanheneminen lihassa erillinen geeni kuitenkin koska se sanoo että eläimen henki on veressä niin se ei tarkoita että ihmisen henki on veressä mutta huume addiktit puoltaa sitäkin koska ne piikittää vereen vaikka mistä minä tiedän mitä aineita ne piikittää jo ne piikittää jotain ainetta mikä vaikuttaa siihen vanhenemis geeniin mikä on missä on perswessä tai aivoissa tai veressä tai nenässä niin sitten se on niin minä ajattelen vain todennäköisyyksiä eli yhteyksiä mikä yhteys on vanhentuneella huume addiktilla eläimellä ja raamatulla suhteessa vanhenemiseen niin yhteys on sana veri. Ei siinä muuta yhteyttä ole tämä on vain todennäköisyys eli matematiikkaa ette te sitä ymmärrä lapsukaisetMikä on nopein tapa testaa se siis lääkärin ei maallikon ettei tapahdu kuolin tapauksia niin verisuoni auki kahdesta paikka ja suodatin välii ja letkut molempiin päihin niin että verenkierto menee normaalisti mutta moska jää suodattimeen tosin ongelma tulee siinä että mitä kaikkea saa suodattaa ja toinen ongelma että onko verenkierto kuinka nopeaa koska olen nähnyt videon missä se lääkäri repi sieltä suonista jotain hyytynyttä verta ei sillä veri kiertänyt yhtään..joten en tiedä miten tämä suodatus toimisi käytännössä kuitenkin veren puhdistaminen pitäisi nuorentaa JOS HENKI on veressä
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä mihin sattuu uskomaa, mutta esim. oletetut virukset ovat niin pieniä, että niiden havaitsemiseen tarvitaan elektronimikroskooppi niin millä ilveellä pystyisi tämän kuvitellun viruksen DNA:n selvittämään kuten väittävät tehneensä. Käytännössä ainoa selitys on arvailemalla, koska tämän DNA:n täytyy olla montakertaa pienempi kuin itse virus niin kysymys kuuluu miten ne voidaan havaita ja erotella mm. joidenkin emäsparien mukaan jollain kromatografialla tai fluoresenssiin perustuvalla analysointimenetelmällä kun niitä ei käytännössä pystytä mitenkään näkemään.
Fluoresenssissä selityksen mukaan kohteet altistetaan valolle jotka sitten heikastavat mitä heijastavat, mutta elektronimikroskoopilla ei mitään värejä kyetä näkemään. Näyttäisi enemmänkin perustuvan erilaisiin sepityksiin nämä tutkimukset kuin konkreettisiin todellisiin kuvauksiin siitä miten ne käytännössä pystytään havaitsemaan. Ei tietenkään pidä ihmetellä miksi näin on kun "lääketieteellä" on näppinsä tässäkin asiassa mukana ja tieteen tekeminen ei tapahdu savuverhojen suojassa salaisuuksiin vedoten.
Tieteellinen menetelmä pitäisi pystyä aukottomasti perustelemaan ei riitä jonkun fluoresenssin käyttäminen valon aallon pituuksiin vetoaminen, jos ei perustella miten ne asiat kyetään näkemään niinkin pienestä kohteesta, jonka erottamiseen tarvitaan elektronimikroskooppi. Tyhmiä kysymyksiä ei ole ja kysyjän tietämättömyyteen vetoaminen ei ole mikään vastaus itse kysymykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu vähän siitä mihin sattuu uskomaa, mutta esim. oletetut virukset ovat niin pieniä, että niiden havaitsemiseen tarvitaan elektronimikroskooppi niin millä ilveellä pystyisi tämän kuvitellun viruksen DNA:n selvittämään kuten väittävät tehneensä. Käytännössä ainoa selitys on arvailemalla, koska tämän DNA:n täytyy olla montakertaa pienempi kuin itse virus niin kysymys kuuluu miten ne voidaan havaita ja erotella mm. joidenkin emäsparien mukaan jollain kromatografialla tai fluoresenssiin perustuvalla analysointimenetelmällä kun niitä ei käytännössä pystytä mitenkään näkemään.
Fluoresenssissä selityksen mukaan kohteet altistetaan valolle jotka sitten heikastavat mitä heijastavat, mutta elektronimikroskoopilla ei mitään värejä kyetä näkemään. Näyttäisi enemmänkin perustuvan erilaisiin sepityksiin nämä tutkimukset kuin konkreettisiin todellisiin kuvauksiin siitä miten ne käytännössä pystytään havaitsemaan. Ei tietenkään pidä ihmetellä miksi näin on kun "lääketieteellä" on näppinsä tässäkin asiassa mukana ja tieteen tekeminen ei tapahdu savuverhojen suojassa salaisuuksiin vedoten.
Tieteellinen menetelmä pitäisi pystyä aukottomasti perustelemaan ei riitä jonkun fluoresenssin käyttäminen valon aallon pituuksiin vetoaminen, jos ei perustella miten ne asiat kyetään näkemään niinkin pienestä kohteesta, jonka erottamiseen tarvitaan elektronimikroskooppi. Tyhmiä kysymyksiä ei ole ja kysyjän tietämättömyyteen vetoaminen ei ole mikään vastaus itse kysymykseen.Katsos lucifer poikaseni hän näkee vaikka sinä et näe riippuu paljonkin lääkäristä ja kuinka paljon halutaan kuolleita.
Sitten on valokuva muisteja heidän eitarvitse jättää mitään todisteita kun todiste on heidän pään sisällä.
Minä en ottanut yhtään piikkiä en minä puolusta heitä se oli vain yksinkertainen vastaus viisaaseen kysymykseen katso kaksi sanaa valokuva ja muisti.
Todiste itsessään on siinä kuin vaihtoehdot todistetaan vääriksi niin jäljelle jäävä vastaus on oikea ei se tarvi sen enempää todisteita.
Koska 1+1 ei voi mitenkään olla kolme koska ei siinä ole nii. Paljon njmeroitakaan niin vaihtoehdoksi jaa 2 ja 1 ja 0 sekä miinus. Erkkiset vastaukset mutta koska siinä lukee + niin se sulkee ulos pienemmät kuin 1 eli vastaus on 1tai2 koska plus merkitsee enemmän niin 1 sulkeutuu pois myöskin vaihtoehtoja ovat desimaalit 1.1 ja 2 väliltä.koska puhumme kokonaisista niin ne sulkeutuvat myös pois joten vastauksen on pakko olla 2 eikö minulla oli matematiikka 10 koko peruskoulun en minä tiennyt koskaan miten kuuluisi virallisesti laskea sulkemalla hullut vastaukset voit saada oikean vastauksen you now .
Mutta huomenna on tiistai
- Anonyymi
Kuitenkin se on varmaan yhtä lailla geeneissä. Jos vaan tietää sen geenin joka vanhentaa silloin sillä tiedolla ei tee mitään jos vaikka veressä olisikin henki joka sanois että vanhene jos puuttuu se geeni joka mahdollistaa sen vanhenemisen.
Ei mikään liha tai luontokappale voi noin vaan kehittyä kyllä se tarvii jonkun mistä se rakentuu.
Kuitenkin ihminen toimii niin että se hajoaa ja rakentuu samaan aikaan mutta vanhetessa korjaatuminen vähenee ja hajoaminen kasvaa. Joten asia ei ole niin yksinkertaista
Koska jos saat lopetettua sen hajoamisen geenin niin mitäs sitten jos sitä tarviikin johonkin en minä tiedä mihin mutta johonkin vaikka jos ihminen on sellainen että jatkuvaa hajoamista ja korjaantumista jos se koko toiminta perustuu siihen en minä tiedä kun en ole lääkäri mutta jos se on niin silloin on mahdotonta lopettaa se toinen josta seuraa jotain epätoivottua...jota en nyt tiedä..
Sen takia on helpompi keskittyä peruskunnossa pitoon pitää veri hyvänä ja peruskunto hyvänä välttää liika lihomista läskiä rasvaa yms..- Anonyymi
Mutta silloin kysymys kuuluu minkätähden se korjaantuminen vähenee. Eli jos hajoamista ei ole hyvä jostakin syystä lopettaa jota en tiedä siis sitä geeniä joka sitä tekee ei ole hyvä ottaa pois jostakin syystä niin mistä syystä tämä geeni joka korjaa ihmistä niin heikkenee vanhetessa?
Mikä on se mikä tekee siitä heikomman eli kun sinulla menee suodatin tukkoon niin suodatin ei toimi enään niin mikä laittaa vanhetessa sen korjaus geenin ikäänkuin tukkeeseen ettei se pääse enään toimimaan? Sitäkin voi koetella.
En minä nimittäin tiedä missä tämä lahoamis ja korjaamis geeni sijaitsee kunhan vain höpäjän
Mutta missä ne sijaitsee?
Jos ne korvien välissä sijaitsee aivoissa niin siksi pään täytyy olla kova että se varjelee sitä pyhintä tai arvokkainta geeniä joka pitää ihmisen hengissä se on luonnollista jos se sijaitsisi takamuksessa niin ihmiset jäisi kääpiöiksi kun se vahingoittuisi ensimmäisen homo perverssin raiskaushrityksedtä .
Mutta jos se on aivoissa niin miksi se menee tukkeeseen se korjaus geeni mikä korjaa ihmistä? Tai miksi ihminen kuolee?
No se on seurausta syntiinlankeemuksesta koska ihminen on paha niin jumala näki hyväksi ihmisen kuolla.
Mutta miten se tapahtuu mitä aivoissa tapahtuu kun ihminen vanhenee?
Aivot ei ilmeisesti vastaanota enään kaikkea tietoa mitä nuorena? Jos näin on niin minkätähden? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silloin kysymys kuuluu minkätähden se korjaantuminen vähenee. Eli jos hajoamista ei ole hyvä jostakin syystä lopettaa jota en tiedä siis sitä geeniä joka sitä tekee ei ole hyvä ottaa pois jostakin syystä niin mistä syystä tämä geeni joka korjaa ihmistä niin heikkenee vanhetessa?
Mikä on se mikä tekee siitä heikomman eli kun sinulla menee suodatin tukkoon niin suodatin ei toimi enään niin mikä laittaa vanhetessa sen korjaus geenin ikäänkuin tukkeeseen ettei se pääse enään toimimaan? Sitäkin voi koetella.
En minä nimittäin tiedä missä tämä lahoamis ja korjaamis geeni sijaitsee kunhan vain höpäjän
Mutta missä ne sijaitsee?
Jos ne korvien välissä sijaitsee aivoissa niin siksi pään täytyy olla kova että se varjelee sitä pyhintä tai arvokkainta geeniä joka pitää ihmisen hengissä se on luonnollista jos se sijaitsisi takamuksessa niin ihmiset jäisi kääpiöiksi kun se vahingoittuisi ensimmäisen homo perverssin raiskaushrityksedtä .
Mutta jos se on aivoissa niin miksi se menee tukkeeseen se korjaus geeni mikä korjaa ihmistä? Tai miksi ihminen kuolee?
No se on seurausta syntiinlankeemuksesta koska ihminen on paha niin jumala näki hyväksi ihmisen kuolla.
Mutta miten se tapahtuu mitä aivoissa tapahtuu kun ihminen vanhenee?
Aivot ei ilmeisesti vastaanota enään kaikkea tietoa mitä nuorena? Jos näin on niin minkätähden?Miten aivot saadaan vastaaottamaan kaiken tiedon vanhana?
Leikkaamalla tyrän pois niinkö?
Vai niin
Eli mikäs tämä tyrä sitten on?
Kasvainko aivoissa vai niin.
Eli toisissnoen hän väittää että ihmisaivot tai joku tie sinne laajenee vanhetessa joka estää tiedonkulun aivoihin ja sinne mikä lähettää sitä korjaustietoa elinvuosi vuodelta se tieto sinne vähenee jonkun tyrän seurauksena vai niin minä keskustelin itseni kanssa en minä tiedä mitään. Mutta henki ei vahvistanut meitä on 3. Minä ja persoona sekä henki henki vahvistaa välillä toisinaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten aivot saadaan vastaaottamaan kaiken tiedon vanhana?
Leikkaamalla tyrän pois niinkö?
Vai niin
Eli mikäs tämä tyrä sitten on?
Kasvainko aivoissa vai niin.
Eli toisissnoen hän väittää että ihmisaivot tai joku tie sinne laajenee vanhetessa joka estää tiedonkulun aivoihin ja sinne mikä lähettää sitä korjaustietoa elinvuosi vuodelta se tieto sinne vähenee jonkun tyrän seurauksena vai niin minä keskustelin itseni kanssa en minä tiedä mitään. Mutta henki ei vahvistanut meitä on 3. Minä ja persoona sekä henki henki vahvistaa välillä toisinaan.Eli kun tiedonkulku aivoihin ja aivoista takaisin ruumiiseen säilyy eheänä niin ihminen lakkaa vanhenemasta niinkö?
Kyllä minä luulen että se on niin ja Henki vahvistaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kun tiedonkulku aivoihin ja aivoista takaisin ruumiiseen säilyy eheänä niin ihminen lakkaa vanhenemasta niinkö?
Kyllä minä luulen että se on niin ja Henki vahvistaa!Mutta nyt minulla tuli mieleen vasta että raamattu puhuu siitä pedon merkistä eli ilmeisesti he todella yrittävät sitä mutta siitä seurasi jotain pahaa. En tiedä tuliko veritauteja vai mitä niistä puhuttiin vanhassa testamentissa varmaan niistä seurauksista...En tiedä.
Mutta henki vahvisti minulle että se yhteys on aivojen ja ruumiin tiedon välityksessä ja sen toiminnassa vanhetessa se heikkenee se yhteys aivojen ja ruumiin välillä joka kiihdyttää ruumiin lahoamista koska korjaus geeni on aivoissa jossakin siellä päin.
Kuitenkin veri varmaa liittyy siihen siten että paksu veri en minä tiedä mutta kiertääkö veri aivojen kautta voisin sen katsoa internetistä mutta en jaksa. Tarkoitukseni oli vain keskustella itseni kanssa ja katsoa mitä vastauksia tulee koska ei minulla ole etukäteen ikinä mitään ajatusta mistä ja mitä puhun ne vain tulee jostain ja henki harvoin vahvistaa mitään mutta nyt se vahvisti tuon yhden lauseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kun tiedonkulku aivoihin ja aivoista takaisin ruumiiseen säilyy eheänä niin ihminen lakkaa vanhenemasta niinkö?
Kyllä minä luulen että se on niin ja Henki vahvistaa!Eli toisinsanoen adhdta sairastavat elävät pidempään? Vain niin. No sitä en kyllä usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä luulen että se on niin ja Henki vahvistaa!Siellä aivoissa ilmeisesti rasvoittuu tai tukkeutuu tai kasvaa umpeen se mikä tuo sitä korjaavaa ainetta kehoon vanhetessa ilmeisesti eli ilmeisesti jos siis tämä teoria pitää paikkaansa niin ihminen ei itsessään vanhene vaan ihmisen kyky korjata itseään heikkenee jos ymmärrätte mitä tarkoitan
Vähän samalla tavalla kun autossa niin menee tukkoon joku suodatin ei se auto sinänsä vanhuuteen kuollut kun se lakkaa toimimasta vaan tukkeutuneeseen suodattimeen tai lyhyesti sanottuna huollon puutteeseen osien vaihtamiseen mutta ihminen on poikkeus että ihmisen osat ovat itsestään korjautuvia jonkun nesteen tai geeni tai yms kautta en tiedä lääketieteellisiä termejä eli sanastoa pahoittelut siitä eli kun ihminen vanhenee niin ilmeisesti siinä käy vain niin että ihmisen kyky korjata itse itseään heikkenee siksi ei hyödytä elin siirrot vanhoille kun ongelma on siellä missä se korjaamisprosessi saa alkunsa missä sen alkulähde on puhunko sekavasti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä aivoissa ilmeisesti rasvoittuu tai tukkeutuu tai kasvaa umpeen se mikä tuo sitä korjaavaa ainetta kehoon vanhetessa ilmeisesti eli ilmeisesti jos siis tämä teoria pitää paikkaansa niin ihminen ei itsessään vanhene vaan ihmisen kyky korjata itseään heikkenee jos ymmärrätte mitä tarkoitan
Vähän samalla tavalla kun autossa niin menee tukkoon joku suodatin ei se auto sinänsä vanhuuteen kuollut kun se lakkaa toimimasta vaan tukkeutuneeseen suodattimeen tai lyhyesti sanottuna huollon puutteeseen osien vaihtamiseen mutta ihminen on poikkeus että ihmisen osat ovat itsestään korjautuvia jonkun nesteen tai geeni tai yms kautta en tiedä lääketieteellisiä termejä eli sanastoa pahoittelut siitä eli kun ihminen vanhenee niin ilmeisesti siinä käy vain niin että ihmisen kyky korjata itse itseään heikkenee siksi ei hyödytä elin siirrot vanhoille kun ongelma on siellä missä se korjaamisprosessi saa alkunsa missä sen alkulähde on puhunko sekavasti?Jos siellä on joku esimerkiksi lihaa ja verta joku alue ihan sama mitä se on mutta se muurautuu vanhetessa umpeen niin olisiko sen sisällä se geeni joka pitää ihmisen itsensä korjaantumista hengissä eli mitä lääkäreiden ja tiedemiesten tulisi tutkia eli havannoida koska me emme voi todistaa että ihminen itsessään vanhenee miksi?koska raamattu sanoo että tulee 1000vuotinen valtakunta siinä ihmiset elää siis 1000 vuotta ja muutenkin ei ole mitää näyttöä siitä että ihminen itsessään vanhenisi siis suhteessa siihen että ihmisen heikkeminen johtuisi jostakin ajasta. Vaan yhtähyvin tai yhtä todennäköisestä on se että se johtuu siitä että ihmisen itsensä korjaamisen kyky heikkenee vanhetessa ja sentähden tulisi tutkia onko vanhoilla ihmisillä tai kuolleilla joku sellainen alue jossakin paikkaa ruumiissa esimerkiksi otsassa tai takaraivossa jossa joku alue on muurautunut lähes tai kokonaan umpeen koska silloin se merkitsee että juuri siellä on se geeni joka ylläpitää ihmisen itse itsensä korjaantumista HUOM tämä on vain minun tällainen maallikon ....no minulla tulee näitä ajatuksia harva se päivä en minä sano että huomenna enään ajattelen samalla tavalla enemmänkin tutkiminen perustuu siihen voisiko se olla näin tai näin tai näin tai näin ja sitten tutkitaan ja tutkitaan ja tutkitaan ja löydetään ja löydetään ja löydetään ja viisastutaan ja viisastutaan ja viisastutaan ei oikeita vastauksia olekaan sinänsä ennen kuin on tutkittu mutta jos pelkäät puhua ennen tutkimusta niin silloin varsinkaan et saa vastausta koskaan. Mutta puhua sentähden että tietää mistä tutkia. Koska tutkia koko ihmisruumis on hyvin pitkä tutkimus mutta osaa rajata se johonkin helpottaa tutkimusta.
Minä rajaisin sen siihen jos me pystyisimme nähdä onko ihmisellä joku koteloituva jäsen alue yms vastaava jossakin päin ruumista joka vanhetessa umpeutuu lähes kokonaan tai kokonaan. En minä tiedä minä kysyn esimerkiksi käpyrauhanen tai joku vastaava tai ehkä useampi yhdessä jotka yhdessä vaikuttaa lopputulokseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siellä on joku esimerkiksi lihaa ja verta joku alue ihan sama mitä se on mutta se muurautuu vanhetessa umpeen niin olisiko sen sisällä se geeni joka pitää ihmisen itsensä korjaantumista hengissä eli mitä lääkäreiden ja tiedemiesten tulisi tutkia eli havannoida koska me emme voi todistaa että ihminen itsessään vanhenee miksi?koska raamattu sanoo että tulee 1000vuotinen valtakunta siinä ihmiset elää siis 1000 vuotta ja muutenkin ei ole mitää näyttöä siitä että ihminen itsessään vanhenisi siis suhteessa siihen että ihmisen heikkeminen johtuisi jostakin ajasta. Vaan yhtähyvin tai yhtä todennäköisestä on se että se johtuu siitä että ihmisen itsensä korjaamisen kyky heikkenee vanhetessa ja sentähden tulisi tutkia onko vanhoilla ihmisillä tai kuolleilla joku sellainen alue jossakin paikkaa ruumiissa esimerkiksi otsassa tai takaraivossa jossa joku alue on muurautunut lähes tai kokonaan umpeen koska silloin se merkitsee että juuri siellä on se geeni joka ylläpitää ihmisen itse itsensä korjaantumista HUOM tämä on vain minun tällainen maallikon ....no minulla tulee näitä ajatuksia harva se päivä en minä sano että huomenna enään ajattelen samalla tavalla enemmänkin tutkiminen perustuu siihen voisiko se olla näin tai näin tai näin tai näin ja sitten tutkitaan ja tutkitaan ja tutkitaan ja löydetään ja löydetään ja löydetään ja viisastutaan ja viisastutaan ja viisastutaan ei oikeita vastauksia olekaan sinänsä ennen kuin on tutkittu mutta jos pelkäät puhua ennen tutkimusta niin silloin varsinkaan et saa vastausta koskaan. Mutta puhua sentähden että tietää mistä tutkia. Koska tutkia koko ihmisruumis on hyvin pitkä tutkimus mutta osaa rajata se johonkin helpottaa tutkimusta.
Minä rajaisin sen siihen jos me pystyisimme nähdä onko ihmisellä joku koteloituva jäsen alue yms vastaava jossakin päin ruumista joka vanhetessa umpeutuu lähes kokonaan tai kokonaan. En minä tiedä minä kysyn esimerkiksi käpyrauhanen tai joku vastaava tai ehkä useampi yhdessä jotka yhdessä vaikuttaa lopputulokseen.Minun ajatus oli otsalohko ja takaraivo ilman minkäänlaista selitystä. Mutta ei henki tahdo vahvistaa minä kerron heti jos henki vahvistaa. Ei se ole vielä kuin tuon yhden lyhyen viestin vahvistanut. Tosin mikä henki en minä tiedä kuitenkin se oli selkeä vahvistus ei mikään heikko.
Mutta katsokaa ne kaikki koteloituvat tavallaan se sana en saa sitä suuhun kaikki mitkä koteloituu mihin ei pääse enään veri tai vastaava enään kiertämään siis.vanhana niin siellä minä uskon olevan elämän salaisuuden. Tosin Henki ei vahvista joten se merkitsee ettei se ole täydellinen totuus mutta henki vahvistaa vain kun se tietää ehkä se ei tiedä itsekään?
No kyllä sen on tiedättävä. Kuitenkin koska elämän salaisuus on koko elämä niin ei itsessään se ole elämän salaisuus että löytää ja parantaa se mikä korjaa ihmisen elintoimintoja itsestään se on vain osa elämästä joten siksi varmaan henki ei vahvista koska minä puhuin elämän salaisuudesta. Kuitenkin elämässä on muutakin kuin liha ja veri ja henki myös sielu ja Jumalan läsnäolo eli Pyhä Henki tai sitten rintaanhenki eli liha ruumis sitten ihmisen henki sitten katoamaton sielu sitten on vielä pyhä Henki tai riettaan henki joten sanoa elämän salaisuus se on sanoa aika paljon. Koska se on sanoa myös mikä on Jumalan salaisuus en minä tiedä missä on ihmisen henki en minä tiedä missä on pyhä Henki en minä tiedä mutta missä on ruumiin eli lihan ja veren elintoimintojen salaisuus ehkä minä sitä vain koettelen tässä koska ei mikää toimi itsestään ei tuli pala itsestään vaan se tarvii kipinän ja palavan materiaaliin niin myös ihmisessä täyttyy olla kipinän antaja jossakin päin ruumista
Jossakin se on. En minä tiedä missä. Niin sanottu kipinä Mikko joka hiljalleen se rappeutuu se jääpi jonnekin unholaan jonkun verhon taakse ja kipinä lakkaa antamasta tulta ja henki karkaa ruumiista sielun kanssa niin minä luulen sen olevan mutta mikä on totuus en minä taaskaan tiedä jos Jumala kertoisi sen niin tosin minä sanoisin mutta ei taida vielä olla oikea aika.
Puhua kannattaa silti koska koskaan ei tiedä kuka ja millä sanoilla suu täytetään niin sitten nähdään vasta kun avaa suun tuleeko mitään tarpeellista ei sitä tiedä ennen kuin puhuu pitää varmuuden vuoksi puhua välillä ettei.vaan jää sanomatta mitään maata mullistavaa.
En kyllä ymmärrä mikä siinä on vaikeaa selvittää lihan ja veren eli elintoimintojen salaisuus niille.jotkaa ymmärtää ihmis ruumiista jotakin minä kun en ymmärrä niin joudun arvailla. Sitäkin on vaikea selittää miksi.sanon mitä vaikeaa. Mutta ehkä yliarvioin heidän tietämyksen ja tämänhetkisen osaamisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ajatus oli otsalohko ja takaraivo ilman minkäänlaista selitystä. Mutta ei henki tahdo vahvistaa minä kerron heti jos henki vahvistaa. Ei se ole vielä kuin tuon yhden lyhyen viestin vahvistanut. Tosin mikä henki en minä tiedä kuitenkin se oli selkeä vahvistus ei mikään heikko.
Mutta katsokaa ne kaikki koteloituvat tavallaan se sana en saa sitä suuhun kaikki mitkä koteloituu mihin ei pääse enään veri tai vastaava enään kiertämään siis.vanhana niin siellä minä uskon olevan elämän salaisuuden. Tosin Henki ei vahvista joten se merkitsee ettei se ole täydellinen totuus mutta henki vahvistaa vain kun se tietää ehkä se ei tiedä itsekään?
No kyllä sen on tiedättävä. Kuitenkin koska elämän salaisuus on koko elämä niin ei itsessään se ole elämän salaisuus että löytää ja parantaa se mikä korjaa ihmisen elintoimintoja itsestään se on vain osa elämästä joten siksi varmaan henki ei vahvista koska minä puhuin elämän salaisuudesta. Kuitenkin elämässä on muutakin kuin liha ja veri ja henki myös sielu ja Jumalan läsnäolo eli Pyhä Henki tai sitten rintaanhenki eli liha ruumis sitten ihmisen henki sitten katoamaton sielu sitten on vielä pyhä Henki tai riettaan henki joten sanoa elämän salaisuus se on sanoa aika paljon. Koska se on sanoa myös mikä on Jumalan salaisuus en minä tiedä missä on ihmisen henki en minä tiedä missä on pyhä Henki en minä tiedä mutta missä on ruumiin eli lihan ja veren elintoimintojen salaisuus ehkä minä sitä vain koettelen tässä koska ei mikää toimi itsestään ei tuli pala itsestään vaan se tarvii kipinän ja palavan materiaaliin niin myös ihmisessä täyttyy olla kipinän antaja jossakin päin ruumista
Jossakin se on. En minä tiedä missä. Niin sanottu kipinä Mikko joka hiljalleen se rappeutuu se jääpi jonnekin unholaan jonkun verhon taakse ja kipinä lakkaa antamasta tulta ja henki karkaa ruumiista sielun kanssa niin minä luulen sen olevan mutta mikä on totuus en minä taaskaan tiedä jos Jumala kertoisi sen niin tosin minä sanoisin mutta ei taida vielä olla oikea aika.
Puhua kannattaa silti koska koskaan ei tiedä kuka ja millä sanoilla suu täytetään niin sitten nähdään vasta kun avaa suun tuleeko mitään tarpeellista ei sitä tiedä ennen kuin puhuu pitää varmuuden vuoksi puhua välillä ettei.vaan jää sanomatta mitään maata mullistavaa.
En kyllä ymmärrä mikä siinä on vaikeaa selvittää lihan ja veren eli elintoimintojen salaisuus niille.jotkaa ymmärtää ihmis ruumiista jotakin minä kun en ymmärrä niin joudun arvailla. Sitäkin on vaikea selittää miksi.sanon mitä vaikeaa. Mutta ehkä yliarvioin heidän tietämyksen ja tämänhetkisen osaamisen.Paitsi jos kipinä Mikko on se henki joka on irrallinen ruumiista. OKEI
MIETTIKÄÄ
Mistä kaikki syntyy yhdestä miehen siemenestä ja naisen jostain en tiedä.
Miettikää kaikki elämä yhdessä nestemäisessä siemenessä. Mieti 10 minuuttia!
Miten sinä selität tämän 10minuutin jälkeen sen että elämän salaisuus on jossakin lihassa? No onhan se siellä naisen kohdussa se kipinä Mikko niin. Totta. Mutta.. mites sen jälkeen kun se syntyy. Sitten sillä o. Oma sellainen.
Mutta tavallaan jos mietit kymmenen minuuttia niin se oli siinä siemenessä kaikki ja kysymys kuuluu mitä tälle siemenelle tapahtuu kun siitä syntyy viimein ihminen? Olisko siinä tutkimista?
Meneekö se jonnekin erilliseen astiaan missä se kuluu tai jotain muuta? Koska loppujen lopuksi se elämä on siinä siemenessä jumala herättää kuolleiden luista ihmiset henkiin viimeisellä ajalla miten se on mahdollista onko se siemen siellä luussa sitten luun sisällä? Joku dna ehkä. En tiedä. Tässä ei ole mitään järkeä. Eli se dna antaa se lihan mutta mikä sen synnyttää ja pitää hengissä Jumalan henkikö ei koska henki karkaa ruumiista heti kuin ruumis kuolee joten se ei pidä paikkaansa ruumis elää itsestään eli henki on vain mukana koska muuten henki ei karkaisi kuoleman yhdeteydessä vaan pitäisi ruumiin elossa joten katsopa siemen pysyy silloin ruumiissa koska muuten henki pitäisi ruumiin aina elossa joten siinä on ristiriita en tiedä ymmärsitkö mitään.
Mun mielestä se on päässä koska kun jalan katkaisee ei käy mitään mutta kaula poikki henki pois välittömästi. Ja henki muutenkin vahvisti sen.
Mutta miten ne luut joista on luut erillään jumala herättää henkiin luulen että Jumala antaa uuden elämän niille uuden siemenen kautta.
Koska siemenen on oltava aivoissa koska sen siemenen kautta samalla tavalla kuin naisen kohdussa se siemen alkaa itämään niin siihen asti kunnes siemen saa oman ruumiin ja elättää itse sitä siementä niin siemenen on oltava tallessa siinä ihmisessä
Jossakin päässä koska kaula poikki henki heti pois jalka poikki ihminen elää vielä.
Mitä jos ihmisen napanuoran yhdistäisi johonkin naiseen niin nuorentuisko siinä tai saisko elinvoimaa kun vanha ihminen yhdistäisi napanuoran nuoreen naiseen koska siinä on siemeneen joku yhteys kuitenkin koska siemen on jotenkin kadoksissa vanhalla ihmisellä niin siksi se ei varmaan toimisi. Pitäisi tietää missä se siemen on ja miksi se yhteys siihen on heikko tai kadoksissa vanhalla ihmisellä vai onko todella muka niin että siemen vanhenee ei jumala sanoo että hänen siemenensä on iankaikkinen ruoho kuivettuu ja sen kukkanen lakaistuu mutta jumalansana pysyy iankaikkisesti se sana joka teidän seassanne saarnattu on mutta sana on siemen hengellisesti se sama siemen joka ihmisessä on josta ihminen syntyy se on vertauskuvaa siemen ei katoa siemen ei vanhene liha ja ruumis vanhenee ei siemen mitä käy sille ihmisen siemenelle koska ihminen vanhenee ja kuolee sitä tulisi tutkia ensin missä se on ja mitä sille tapahtuu vanhetessa. Sen minä luulen mutta Henki ei taaskaan vahvista minä tulen kohta murheelliseksi kun henki ei vahvista mitään.
Kerro nyt jumala yksi totuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos kipinä Mikko on se henki joka on irrallinen ruumiista. OKEI
MIETTIKÄÄ
Mistä kaikki syntyy yhdestä miehen siemenestä ja naisen jostain en tiedä.
Miettikää kaikki elämä yhdessä nestemäisessä siemenessä. Mieti 10 minuuttia!
Miten sinä selität tämän 10minuutin jälkeen sen että elämän salaisuus on jossakin lihassa? No onhan se siellä naisen kohdussa se kipinä Mikko niin. Totta. Mutta.. mites sen jälkeen kun se syntyy. Sitten sillä o. Oma sellainen.
Mutta tavallaan jos mietit kymmenen minuuttia niin se oli siinä siemenessä kaikki ja kysymys kuuluu mitä tälle siemenelle tapahtuu kun siitä syntyy viimein ihminen? Olisko siinä tutkimista?
Meneekö se jonnekin erilliseen astiaan missä se kuluu tai jotain muuta? Koska loppujen lopuksi se elämä on siinä siemenessä jumala herättää kuolleiden luista ihmiset henkiin viimeisellä ajalla miten se on mahdollista onko se siemen siellä luussa sitten luun sisällä? Joku dna ehkä. En tiedä. Tässä ei ole mitään järkeä. Eli se dna antaa se lihan mutta mikä sen synnyttää ja pitää hengissä Jumalan henkikö ei koska henki karkaa ruumiista heti kuin ruumis kuolee joten se ei pidä paikkaansa ruumis elää itsestään eli henki on vain mukana koska muuten henki ei karkaisi kuoleman yhdeteydessä vaan pitäisi ruumiin elossa joten katsopa siemen pysyy silloin ruumiissa koska muuten henki pitäisi ruumiin aina elossa joten siinä on ristiriita en tiedä ymmärsitkö mitään.
Mun mielestä se on päässä koska kun jalan katkaisee ei käy mitään mutta kaula poikki henki pois välittömästi. Ja henki muutenkin vahvisti sen.
Mutta miten ne luut joista on luut erillään jumala herättää henkiin luulen että Jumala antaa uuden elämän niille uuden siemenen kautta.
Koska siemenen on oltava aivoissa koska sen siemenen kautta samalla tavalla kuin naisen kohdussa se siemen alkaa itämään niin siihen asti kunnes siemen saa oman ruumiin ja elättää itse sitä siementä niin siemenen on oltava tallessa siinä ihmisessä
Jossakin päässä koska kaula poikki henki heti pois jalka poikki ihminen elää vielä.
Mitä jos ihmisen napanuoran yhdistäisi johonkin naiseen niin nuorentuisko siinä tai saisko elinvoimaa kun vanha ihminen yhdistäisi napanuoran nuoreen naiseen koska siinä on siemeneen joku yhteys kuitenkin koska siemen on jotenkin kadoksissa vanhalla ihmisellä niin siksi se ei varmaan toimisi. Pitäisi tietää missä se siemen on ja miksi se yhteys siihen on heikko tai kadoksissa vanhalla ihmisellä vai onko todella muka niin että siemen vanhenee ei jumala sanoo että hänen siemenensä on iankaikkinen ruoho kuivettuu ja sen kukkanen lakaistuu mutta jumalansana pysyy iankaikkisesti se sana joka teidän seassanne saarnattu on mutta sana on siemen hengellisesti se sama siemen joka ihmisessä on josta ihminen syntyy se on vertauskuvaa siemen ei katoa siemen ei vanhene liha ja ruumis vanhenee ei siemen mitä käy sille ihmisen siemenelle koska ihminen vanhenee ja kuolee sitä tulisi tutkia ensin missä se on ja mitä sille tapahtuu vanhetessa. Sen minä luulen mutta Henki ei taaskaan vahvista minä tulen kohta murheelliseksi kun henki ei vahvista mitään.
Kerro nyt jumala yksi totuus.Myeliiniä tuottavat keskushermostossa oligodendrosyytit ja ääreishermostossa Schwannin solut. Myeliiniä kehittyy runsaasti etenkin ensimmäisinä elinvuosina,[1] mutta sitä muodostuu myös aikuisilla etenkin unen aikana.[5][6]
Myeliinin määrä alkaa pienentyä vähitellen keski-iästä alkaen, mistä alkaa vähittäinen, kiihtyvä rappio, joka johtaa vääjäämättä aivojen kunnon heikkenemiseen. Yli 85-vuotiaista suurin osa sairastaa jo Alzheimerin tautia tai muuta dementoivaa sairautta.[7] Nuorellakin iällä voi silti sairastua tautiin, johon liittyy myeliinikatoa, kuten MS- ja ME-taudit. Myeliinin vaurioitumisesta seuraa vaihtelevia neurologisia oireita riippuen siitä, mikä aivojen osa on tuhon kohteena.[7] Hiirillä tehdyissä kokeissa on havaittu, että ylipainehappihoito lisää myeliinin muodostumista aivovaurion jälkeen ja parantaa motorista toimintakykyä.[8]
Lähde Wikipedia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myeliiniä tuottavat keskushermostossa oligodendrosyytit ja ääreishermostossa Schwannin solut. Myeliiniä kehittyy runsaasti etenkin ensimmäisinä elinvuosina,[1] mutta sitä muodostuu myös aikuisilla etenkin unen aikana.[5][6]
Myeliinin määrä alkaa pienentyä vähitellen keski-iästä alkaen, mistä alkaa vähittäinen, kiihtyvä rappio, joka johtaa vääjäämättä aivojen kunnon heikkenemiseen. Yli 85-vuotiaista suurin osa sairastaa jo Alzheimerin tautia tai muuta dementoivaa sairautta.[7] Nuorellakin iällä voi silti sairastua tautiin, johon liittyy myeliinikatoa, kuten MS- ja ME-taudit. Myeliinin vaurioitumisesta seuraa vaihtelevia neurologisia oireita riippuen siitä, mikä aivojen osa on tuhon kohteena.[7] Hiirillä tehdyissä kokeissa on havaittu, että ylipainehappihoito lisää myeliinin muodostumista aivovaurion jälkeen ja parantaa motorista toimintakykyä.[8]
Lähde WikipediaTässä minä luulen on elämän ongelma tai salaisuus. Kun tämä välittäjä aine lakkaa toimimasta niin kuin pitäisi.
Niin kuin näette muodostuu runsaasti ensimmäisinä elinvuosina ja vanhetessa heikkenee.
Tämä on yksi esimerkki mitä haen takaa näistä me voimme saadaan suuntaa antavaa tietoa missä elämän salaisuus voisi olla kun me näemme lapsena on se rikas ja vanhana köyhä siis tämä asia niin siinä on silloin yhteys elämään. No minua kiinnostaisi vielä syvemmälle mennä no missä tämän juuri seisoo eli miksi lapsena sitä muodostui niin runsaasti mutta tämä lääke alan kieli on niin vaikeaa etten minä ymmärrä juuri sanakaan.
Enkä sano että se juttu on juuri tässä vaan tämä on hyvä esimerkki vain kuinka minä lähtisin asiaa kaivamaan esiin eli hahmottamaan missä se voisi todennäköisesti sijaita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä minä luulen on elämän ongelma tai salaisuus. Kun tämä välittäjä aine lakkaa toimimasta niin kuin pitäisi.
Niin kuin näette muodostuu runsaasti ensimmäisinä elinvuosina ja vanhetessa heikkenee.
Tämä on yksi esimerkki mitä haen takaa näistä me voimme saadaan suuntaa antavaa tietoa missä elämän salaisuus voisi olla kun me näemme lapsena on se rikas ja vanhana köyhä siis tämä asia niin siinä on silloin yhteys elämään. No minua kiinnostaisi vielä syvemmälle mennä no missä tämän juuri seisoo eli miksi lapsena sitä muodostui niin runsaasti mutta tämä lääke alan kieli on niin vaikeaa etten minä ymmärrä juuri sanakaan.
Enkä sano että se juttu on juuri tässä vaan tämä on hyvä esimerkki vain kuinka minä lähtisin asiaa kaivamaan esiin eli hahmottamaan missä se voisi todennäköisesti sijaitaEli katsomalla niitä asioita mitkä lapsella toimii runsaasti ja vanhalla kehnosti ja sitten kysymys miksi näin on ja toinen kysymys miksi lapsella se toimii niin hyvin eli miksi aikuisella se ei voisi toimia myös niin hyvin eli mikä estää eli kuinka sen esteen voisi ottaa pois?
Tämä mylakiitti oli vain yksi esimerkki en minä sano että elämänlähde siinä seisoo
Niinkuim sanoin varmasti myös monen tekijän summa kuitenkin se synty on yhdestä siemenestä. Vaikka tekijöitä olisi miljoona. Niin tavallaan miksi lapsella se toimii normaalisti. Se siemen. Vaikka tämä myeliini miksi lapsella tulee sitä runsaasti? Eli toisinsanoen ymmärrättekö se ei ole hävinnyt mihinkään se mistä se kerran tuli on yhä jossakin se ei vain toimi ennallaan vanhetessa sen toiminta heikkenee mutta miksi mikä saa sen toimimaan kehnosti?
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Aika aikaansa kutakin.
- Anonyymi
Kun kuolema korjaa se on aivan oikein ihminen on riittävän tyhmä ja tekee loputtomasti virheitä mikään puhe tai kuvitelma ei muuta ihmisen tyhmyyttä paremmaksi.
Ihminen on osa luontoa joka syntyy ja kuolee myös.
Uskomukset eivät pelasta kyky ymmärtää kaikkea ja ympäristöä sekä varsinkin itseään. - Anonyymi
Steven jälkeläinen elää jossain päin maapalloa.
Kysy Zoolanderilta, hän voisi tietää.- Anonyymi
Kukas tämä Steve on?
Jotta voin ymmärtää vitsisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tämä Steve on?
Jotta voin ymmärtää vitsisi?Elokuva Zoolander 2 kertoo hänestä kaiken.
Hän syntyi Edenin puutarhaan samaan aikaan kuin Aatami ja Eeva. Maailman ensimmäinen mannekiini. Hänen suora jälkeläisensä uhrattuna pahojen mannekiinien alttarilla voisi pelastaa muotimaailman. En kerro juonesta enempää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuva Zoolander 2 kertoo hänestä kaiken.
Hän syntyi Edenin puutarhaan samaan aikaan kuin Aatami ja Eeva. Maailman ensimmäinen mannekiini. Hänen suora jälkeläisensä uhrattuna pahojen mannekiinien alttarilla voisi pelastaa muotimaailman. En kerro juonesta enempää.Benedict Cumberbatch'in malli "All" oli mahtava roolisuoritus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän syntyi Edenin puutarhaan samaan aikaan kuin Aatami ja Eeva. Maailman ensimmäinen mannekiini. Hänen suora jälkeläisensä uhrattuna pahojen mannekiinien alttarilla voisi pelastaa muotimaailman. En kerro juonesta enempää.Huh luuletko etten ymmärrä?
Mutta zoolander siitä tiedä mitään koska ..hmm ehkäpä pitäisi katsoa elokuva ihme jos noin härskin elokuvan annetaan olla...
No eipä ihmiset näitä ymmärrä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän syntyi Edenin puutarhaan samaan aikaan kuin Aatami ja Eeva. Maailman ensimmäinen mannekiini. Hänen suora jälkeläisensä uhrattuna pahojen mannekiinien alttarilla voisi pelastaa muotimaailman. En kerro juonesta enempää.Sana mannekiini on väärä jos merkitsee liikkumatonta mallia katsoin Googlesta mitä sana mannekiini tarkoittaa kuitenkin minä sanon hyvästä ja pahasta hengestä se on kirjoitettu ja "Jumalan Henki liikkui vetten päällä" ei siis mikään liikkumaton henki ei myös paha henki ole mannekiini vaan juuri koko maan piiriin päällä ja viettelee kaikkia maan asukkaita maan 4kulmalla. Tyhmä elokuva ja lapsellisia piiloviestejä kuitenkaan Jumalan siunaus ei pelasta muotimaailmaa vaikka se sanoo maailman kun se sanoo muotimaailma niin se sanoo maailman mutta se ei pelasta silleen tässä ajassa vaan iankaikkisuudessa tosin jakob eli Israel sai jo ajallisen siunauksen mutta kyllä heillekin tuli viimein nälänhätä jo täällä maan päällä vaikka sekin oli hengellinen vertaus samalla.
Ei jumala ole luvannut maallista hekumaa mutta koska ihmiset kääntyy parannukseen niin ei jumala silleen siunaa ajallista hekumaa mutta Hän sallii ajallisen hyvinvoinnin SILLOIN kuin Hänen ei tarvitse kurittaa ihmisiä ajallisen onnettomuuden kautta parannukseen eli katumuksen ja parannukseen jos sinä ymmärrät mitä sanon Jumalan siunaus on iankaikkinen ei siis ajallinen siunaus ole Jumalan päämäärää mutta se tulee silloin kuin itsestään koska ei tarvetta kuritukseen eli jumala kurittaa ajallisella vaivalla silloin kuin on tarvetta että ihmiset katuisi ja tekis parannuksen ja kun ihmiset kääntyy ja tekee parannuksen niin ei Jumala enään kurita EI HÄN ENÄÄN KATSO HEIDÄN RIKKOMUKSIAAN ja sentähden tulee kuin itsestään myös ajallinen siunaus mutta iankkainen elämä on kuitenkin se päämaali ei hekuma tässä ajassa ymmärrätkö mitä sanon Jumalan siunaus ei ole ajallinen hekuma se vain tulee se ajallinen siunaus silloin kuin Jumalan ei ole tarve herättää ihmisiä katumuksen ja parannukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana mannekiini on väärä jos merkitsee liikkumatonta mallia katsoin Googlesta mitä sana mannekiini tarkoittaa kuitenkin minä sanon hyvästä ja pahasta hengestä se on kirjoitettu ja "Jumalan Henki liikkui vetten päällä" ei siis mikään liikkumaton henki ei myös paha henki ole mannekiini vaan juuri koko maan piiriin päällä ja viettelee kaikkia maan asukkaita maan 4kulmalla. Tyhmä elokuva ja lapsellisia piiloviestejä kuitenkaan Jumalan siunaus ei pelasta muotimaailmaa vaikka se sanoo maailman kun se sanoo muotimaailma niin se sanoo maailman mutta se ei pelasta silleen tässä ajassa vaan iankaikkisuudessa tosin jakob eli Israel sai jo ajallisen siunauksen mutta kyllä heillekin tuli viimein nälänhätä jo täällä maan päällä vaikka sekin oli hengellinen vertaus samalla.
Ei jumala ole luvannut maallista hekumaa mutta koska ihmiset kääntyy parannukseen niin ei jumala silleen siunaa ajallista hekumaa mutta Hän sallii ajallisen hyvinvoinnin SILLOIN kuin Hänen ei tarvitse kurittaa ihmisiä ajallisen onnettomuuden kautta parannukseen eli katumuksen ja parannukseen jos sinä ymmärrät mitä sanon Jumalan siunaus on iankaikkinen ei siis ajallinen siunaus ole Jumalan päämäärää mutta se tulee silloin kuin itsestään koska ei tarvetta kuritukseen eli jumala kurittaa ajallisella vaivalla silloin kuin on tarvetta että ihmiset katuisi ja tekis parannuksen ja kun ihmiset kääntyy ja tekee parannuksen niin ei Jumala enään kurita EI HÄN ENÄÄN KATSO HEIDÄN RIKKOMUKSIAAN ja sentähden tulee kuin itsestään myös ajallinen siunaus mutta iankkainen elämä on kuitenkin se päämaali ei hekuma tässä ajassa ymmärrätkö mitä sanon Jumalan siunaus ei ole ajallinen hekuma se vain tulee se ajallinen siunaus silloin kuin Jumalan ei ole tarve herättää ihmisiä katumuksen ja parannukseen.Eli tiivistettynä niin ei Jumala voi kertoa mitään koska jos ihmiset eläis loputtomasti niin ei kukaan kääntyisi parannukseen ei kukaan itkisi syntejään ja pyytäisi armoa kun kaikilla olisi turva elämään.
Mutta minä olen viisaampi minä kerron nyt taktiikkani en sitä toista sano parempi muistaa.
Eli koska totuus on valo ja te tiedätte valosta lähtee lämpö.
No nyt minä puhun vain mitä päähän ajatukseen ja suuhun tulee mutta sitten kun minä sattumalta puhun totuutta niin totuudessa siinä on aina valon lisäksi lämpö eli ei ole totuutta mitä ei voisi aisteilla tuntea eikö?
Jos Jumala joskus kirkastaisi jumalansanaa niin ei se kuitenkaan kirkasta elämän salaisuutta eikä miten ratkaistaan ukrainan sota koska niitten molempien kautta ihmisiä herätellään katumuksen ja parannukseen joten ...
Me voimme arvailla jos arvaus osuu oikeaan niin henki vahvistaa koska henki on totuus ja totuudessa on lämpö eli tuntemus sen tuntemuksen minä sanon Hengeksi. Noniin nyt te ymmärrätte.
- Anonyymi
Heh heh. Jotain parempaa, isompaa ja kunnioitettavampaa kuin isäsi ja äitisi koskaan
https://youtu.be/Vgz4GJvLjk4?feature=shared
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595