Kunnassa on teitä jossa on molemmin puolin auraamattomat reunat ja autot ajavat tien keskialueella. Nyt reunat ovat jäätyneet ja kohtaamisen täytyy tapahtua lähes kävelyvauhtia jos meinaa tiellä pysyä. Pahimmat polanteet tosin poistettiin mutta työ jäi kovin keskeneräiseksi tuolta osin.
Huonoa auraamista
16
1038
Vastaukset
- Anonyymi
Joko reunat on aurattu?
- Anonyymi
Kyl maar meitin kohralla katu aurataan nimpal tarkkaan et aina on iso valli portinpiäles.
- Anonyymi
Kävely vauhdilla säästät löpöeuroja.
- Anonyymi
Tulkaapa katsomaan Ristijärven raitteja ja ottakaa mallia!
- Anonyymi
Pitänee ajaa kylänraitti läpi joku päivä.
- Anonyymi
Kerrohan missä päin ei oo tien reunoja aurattu siellä missä minä oon kylällä ajanut nii aina on tie aurattu koko leveydeltä
- Anonyymi
Autot ajaa keskellä tietä, koska niiden kuskit ei osaa ajaa reunassa.
- Anonyymi
Emäntä sanoo että pitää reunoiltakin hinkata, ei vain keskeltä ainaan hölökytellä menemään.
- Anonyymi
Ei se mulle nuin ole sanonut...
- Anonyymi
Ei se mulle nuin ole sanonut...
- Anonyymi
Kylällä saattaa olla hyvinkin aurattu mutta esim lietekylän tie ja hakokylän tie ovat olleet hyvin huonolla tolalla tienpidon suhteen lähes koko talven ja sama tilanne on ollut myös vanhalla tiellä. Onkohan syynä valtion säästöt tienhoitokuluissa ? luultavasti näin on asian laita.
- Anonyymi
Valtion?
Taidat elää TVH-aikakautta edelleen?
Milloin muistat viimeksi nähneesi TVH:n keltaisen Kontio-SISU:n Hyryllä?
- Anonyymi
Hyvin on tiet aurattu, eteenpäin pääse.
- Anonyymi
Destia tuloo
- Anonyymi
Destian paikalliset aliurakoitsijat säästeliäästi köryyttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Destian paikalliset aliurakoitsijat säästeliäästi köryyttelee.
Destian kuntaliitos: https://www.destia.fi/app/uploads/2024/10/Destia-kunnossapidon-alueurakat-2024-2025.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595