Niin sitten Häkkänen pääsee toivomaansa sotaan,joka on jo ollut 11 vuota toivon tapetilla !?
Hyökkäysmisteri Häkkänen,myy Suomea länsi olikarkeille vauhdilla ja Zelenskö Itärajan rhoillaan !?
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
Pokkana lupaa Ukrainalle 660millillä aseita!?
- Anonyymi
Suomessa on nyt ale,länsikeinottelioille, kohta ei tunneta samaks valtioksi,engilkaa vain puhutaan ja venäjää morkaten,että edut säilyy,kerjätessäkin !?
- Anonyymi
Ei kukaan sotaa toivo. Sodassa ei ole voittajia, on vain häviäjiä. Niinhän siinä ehkä lopulta käy, kuten sananlaskussa sanotaan: "kun lähtee sutta pakoon, on karhu vastassa". Ukraina lähti sutta pakoon (Putin) ja tuli karhu vastaan (Trump). Eli miten siinä käykään ennenkuin rauha saadaan ja Ukrainan jälleenrakennus alkaa? Onko Ukraina menettänyt miehitetyt alueet tai arvokkaat mineraalinsa - vai molemmat?
- Anonyymi
Kaiken,tolvana. Typeryyttään alkoivat Bidevaarin sodan?
- Anonyymi
Foliohatun nyörit nyt kunnolla tiukalle ja kohti uusia salaliittoteorioita.
- Anonyymi
Pietarin trollin aloitus.
- Anonyymi
Jos Häkkänen olis autokauppias, niin ostaisitko? Minulla tulee käärme mieleen....
- Anonyymi
Muistuttaa teloitus ryhmän lahtarilta.
- Anonyymi
Häkkänen tarjoaisi Ukrainalle Suomea,kun varoissaan jo ui ja jos sitten Venjäkin sitä toivottua sotaamme paremmin ymmärtäis, hyökätä !?
- Anonyymi
Vai on lännessäkin niin karkkeja 🤣😂🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450