Hyökkäysmisteri Häkkänen,myy Suomea länsi olikarkeille vauhdilla ja Zelenskö Itärajan rhoillaan !?

Anonyymi-ap

Niin sitten Häkkänen pääsee toivomaansa sotaan,joka on jo ollut 11 vuota toivon tapetilla !?

10

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pokkana lupaa Ukrainalle 660millillä aseita!?

• Anonyymi

Suomessa on nyt ale,länsikeinottelioille, kohta ei tunneta samaks valtioksi,engilkaa vain puhutaan ja venäjää morkaten,että edut säilyy,kerjätessäkin !?

• Anonyymi

Ei kukaan sotaa toivo. Sodassa ei ole voittajia, on vain häviäjiä. Niinhän siinä ehkä lopulta käy, kuten sananlaskussa sanotaan: "kun lähtee sutta pakoon, on karhu vastassa". Ukraina lähti sutta pakoon (Putin) ja tuli karhu vastaan (Trump). Eli miten siinä käykään ennenkuin rauha saadaan ja Ukrainan jälleenrakennus alkaa? Onko Ukraina menettänyt miehitetyt alueet tai arvokkaat mineraalinsa - vai molemmat?

• Anonyymi

Kaiken,tolvana. Typeryyttään alkoivat Bidevaarin sodan?

• Anonyymi

Foliohatun nyörit nyt kunnolla tiukalle ja kohti uusia salaliittoteorioita.

• Anonyymi

Pietarin trollin aloitus.

• Anonyymi

Jos Häkkänen olis autokauppias, niin ostaisitko? Minulla tulee käärme mieleen....

• Anonyymi

Muistuttaa teloitus ryhmän lahtarilta.

• Anonyymi

Häkkänen tarjoaisi Ukrainalle Suomea,kun varoissaan jo ui ja jos sitten Venjäkin sitä toivottua sotaamme paremmin ymmärtäis, hyökätä !?

• Anonyymi

Vai on lännessäkin niin karkkeja 🤣😂🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1813
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe