Osassa kuntia sama kunnanjohtaja on vuosikymmeniä luotsannut kuntaa omien näkemystensä mukaan. Monelta on mennyt sekaisin oma elämä ja kunnan elämä. Kuka tutkii Onko väärinkäytöksiä tullut esim. erilaisia valtion avustuksia haettaessa?
Moni kunta kärsii kunnanjohtajien putkinäöstä. Omaa ajatustaan ajetaan kiivaasti läpi, mutta ei nähdä mitä ympärillä tapahtuu. Mitä kuntalaiset oikeasti tarvitsevat ja mistä kunta saisi rahaa talouteensa.
Toivonkin, että hallitus asettaisi kunnanjohtajille virkaan määrä-ajan. Kuten kznsanedustajillakin on.
Miksi kunnanjohtajien pesti ei ole määräaikainen?
4
63
Vastaukset
- Anonyymi
Johtajia on helppo irtisanoa, joten pestien ei tarvitse olla määräaikaisia.
- Anonyymi
Olihan mitä typerin avaus.
Miten johtaja sitoutuu työhönsä ja kunnan pitkän tähtäimen kehittämiseen jos työ on määräaikainen, eiköhän siinä mene viimeinen vuosi uuden työ etsimiseen ja omien etujen haaliminen on tärkeintä.- Anonyymi
Jos hoitaa työnsä kunnolla pääsee seuraavalle kaudelle. Eikö olekin yksinkertaista?
Jos kuntalaiset tyytyväisiä. Ei mitään hätää. - Anonyymi
Tuo selittää, miksi kansanedustajat tekevät kaiken puolivillaisesti. Ja puolueiden johto. Ja luottamushenkilöt. Itse asiassa kaikki poliittisesti valitut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450