Tulin ulkoa juuri Suojalinnan kaukaloilta,siellä täysvalaistus päällä.Kentät olleet käytöstä jo viikon.Miehet istuu kopeissaan päivät,vois ees kaupungin tekninen päälikkö sanomassa Kuljetus Pudaksen alihankkijalle,opetelkaa valojen ajastimen käyttö ees!!! Alihankkija ei maksa sähkölaskua,vaan myytäisiin veronmaksajat.Toinen mikä nauratti minua ja koiraani kävelyllä,Iijoensillan epävireiset Sibeliusvalot,valot näyttivät soittavan "tää on viimeinen taisto,rinta rinnan Kepulaiset marrssikaame.."
Tämä kaupunki ei opi mitään koskaan.
Anonyymi-ap
6
284
Vastaukset
- Anonyymi
Siivikon ukko voisi käydä asentamassa ajastimen.
- Anonyymi
Siivikon ukosta olisi pitäny tehdä tekninen päälikkö.
- Anonyymi
Mutta toivottavasti aika ei mee läpi,pysyy mies perheen päämiehenä.
- Anonyymi
Pappa on käynyt yöjuoksulla vessassa ja nähnyt valoja! Ei muuta kun hälytysnappia painamaan, apua on saatava.
- Anonyymi
Joo. Se on tuo ledivalo sellainen ihmetyksen aihe kun on tottunut tuohustamaan Tilleyn loisteessa.
- Anonyymi
Oon varovainen pappa sen koiran kanssa nimittäin vihaan koiria ja pienimmästäkin syystä jos ei oo hihna kireällä tulee monoa, ja oikein kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645