Eli voisko joku siellä suomi24:lla kertoa, mistä tietää, onko posti lähtenyt vai ei! Onko eilen lähetetty posti mennyt perille?? Missään muussa postin lähettämisessä ei pitäisi olla mitään vikaa, ja jos olisin lähettänyt tämän viestin esim. hotmailista tai jippiistä, en olisi huolissani, mutta tämä on TÄRKEÄ viesti, toista PIRUN TÄRKEÄ viesti, enkä luota postinne toimivuuteen!!
No vastaa piru vie!!!
28
911
Vastaukset
- Arska
Sulla pitäisi olla siellä myös lähetetyt kansio. Kato onko se maili siellä. Jos on niin ainakin se on mennyt postipalvelimelle asti.
Ainoa mistä sen lopulta tietää onko se mennyt perille on se, pukkaako se takaisin ja siihen menee max muutama päivä kun postia välittävien koneiden viiveet ja timeoutit odotellaan ensin pois.
Et silleen.- Nimetön
No, toi on kyllä hyvin loogista ja sillee... Mut ku mun posti alkoi vasta vähän aikaa sitten toimia sen verran, et nyt nään saapuneet-kansion ja sen sisällön.. Muut mun kansiot mä pystyn nähä, mut en pääse käsiks niiden sisältöön... Lähetetyt-kansioo mä en ees löydä...
- Arska
Nimetön kirjoitti:
No, toi on kyllä hyvin loogista ja sillee... Mut ku mun posti alkoi vasta vähän aikaa sitten toimia sen verran, et nyt nään saapuneet-kansion ja sen sisällön.. Muut mun kansiot mä pystyn nähä, mut en pääse käsiks niiden sisältöön... Lähetetyt-kansioo mä en ees löydä...
Kyllä se Lähetetytkin sinne ilmaantuu. Ilmeisesti siellä tsydeemi konvertoi jotain ensin vanhasta ja siihen menee oma aikansa. Sit se tekee mergen vanhalle ja uudelle ja sen jälkeen vasta kun se "uusi" on kokonaisuutena käyttökunnossa se tulee näkyviin.
Se uudesta lähetetty on jossain väliaikaisessa säilytyksessä sen aikaa. Varmaan joku ./$sent_ja pirunmoinen heksaluku tai jotain vastaavaa.
Ei ne ylläpidossakaan sille sen enempää voi tehdä.
Itselläni meni päivän verran ennen kuin kaikki oli okei ja näkyvillä. - Nimetön
Arska kirjoitti:
Kyllä se Lähetetytkin sinne ilmaantuu. Ilmeisesti siellä tsydeemi konvertoi jotain ensin vanhasta ja siihen menee oma aikansa. Sit se tekee mergen vanhalle ja uudelle ja sen jälkeen vasta kun se "uusi" on kokonaisuutena käyttökunnossa se tulee näkyviin.
Se uudesta lähetetty on jossain väliaikaisessa säilytyksessä sen aikaa. Varmaan joku ./$sent_ja pirunmoinen heksaluku tai jotain vastaavaa.
Ei ne ylläpidossakaan sille sen enempää voi tehdä.
Itselläni meni päivän verran ennen kuin kaikki oli okei ja näkyvillä.Äh... Hermostuttaa muutenki koko se juttu, mihin viesti liitty... Nyt vielä se perkeleen viesti on joko siellä tai ei missään... Jossain noist suomi24:sen viesteis luki, et ongelmii t ja u alkuisten käyttäjien kaa... jee.. Tää on ainoo posti, missä mun käyttäjätunnus alkaa t:llä... Hitto, mikä tuuri...
- Arska
Nimetön kirjoitti:
Äh... Hermostuttaa muutenki koko se juttu, mihin viesti liitty... Nyt vielä se perkeleen viesti on joko siellä tai ei missään... Jossain noist suomi24:sen viesteis luki, et ongelmii t ja u alkuisten käyttäjien kaa... jee.. Tää on ainoo posti, missä mun käyttäjätunnus alkaa t:llä... Hitto, mikä tuuri...
Just luin sen ja se t ja u messu oli ihan vaan siitä, että vanhasta kamojen siirto uuteen oli mennyt kiville. Ei se tarkoita sitä että uusi jollain tavalla olisi toimimaton tai epäkelpo, vanhoja viestejäsi vain ei ehkä ole siirtynyt.
- Nimetön
Arska kirjoitti:
Just luin sen ja se t ja u messu oli ihan vaan siitä, että vanhasta kamojen siirto uuteen oli mennyt kiville. Ei se tarkoita sitä että uusi jollain tavalla olisi toimimaton tai epäkelpo, vanhoja viestejäsi vain ei ehkä ole siirtynyt.
Mutta pointti oliki vaa siinä, että se piru vie temppuilee... Juuri tällä hetkellä siis... T ja U käyttäjillä... Just tässä pari päivää sitten levittelinkin tätä t-osoitettani ja sitten se jäätyy tälleen.. Vaikka vaan ihan pariksi päiväksi..
- oman postin
toimivuutta lähettämällä itsellesi testi postia toiseen osoitteehesi.
- Nimetön
Se on vaa nii, et ei mua oikeestaan kiinnosta, toimiiko tää mun posti yleisesti (ainakaan juuri tällä hetkellä..), mä haluun vaan tietää onko juuri tämä yksi ja tietty posti lähtenyt... En haluu mennä huomenna turhaan tapaamiseen (virallinen, siks en tahtois lähettää en-ole-varma-lähtikö-edellinen-mutta-tässä-toinen-viestiä..), vaan sen takia, että suomi24 ei lähettänyt varmistus-viestiäni..
- Arska
Nimetön kirjoitti:
Se on vaa nii, et ei mua oikeestaan kiinnosta, toimiiko tää mun posti yleisesti (ainakaan juuri tällä hetkellä..), mä haluun vaan tietää onko juuri tämä yksi ja tietty posti lähtenyt... En haluu mennä huomenna turhaan tapaamiseen (virallinen, siks en tahtois lähettää en-ole-varma-lähtikö-edellinen-mutta-tässä-toinen-viestiä..), vaan sen takia, että suomi24 ei lähettänyt varmistus-viestiäni..
Sanoisin, että on se lähtenyt, sillä jos ei se mene edes lähettävälle palvelimelle asti , niin se vikisee vastaan jo siinä vaiheessa. Lähettävällä koneella se voi olla hetken työjonossa jos on paljon lähtevää kuormaa.
Yleensä tuo lähetys on se pienin kuormittaja joten siitä kun pääsee eroon ihan sillä että tööttää kamat verkon pureksittavaksi niin se menee yleensä okei.
Enemmän palvelinta hiertää tulevan routtaus ja roskapostin erottelu sun muu logitus. - asetuksissasi
Nimetön kirjoitti:
onko postiasetuksissa rasti kohdassa "Näytä vahvistussanoma, kun viestin lähetys on onnistunut"
No sinulle ei siitä näin jälestäpäin ole hyötyä,
mutta ajattelin vaan huomauttaa. - Nimetön
Arska kirjoitti:
Sanoisin, että on se lähtenyt, sillä jos ei se mene edes lähettävälle palvelimelle asti , niin se vikisee vastaan jo siinä vaiheessa. Lähettävällä koneella se voi olla hetken työjonossa jos on paljon lähtevää kuormaa.
Yleensä tuo lähetys on se pienin kuormittaja joten siitä kun pääsee eroon ihan sillä että tööttää kamat verkon pureksittavaksi niin se menee yleensä okei.
Enemmän palvelinta hiertää tulevan routtaus ja roskapostin erottelu sun muu logitus.nii, toivottavasti..
- Nimetön
asetuksissasi kirjoitti:
onko postiasetuksissa rasti kohdassa "Näytä vahvistussanoma, kun viestin lähetys on onnistunut"
No sinulle ei siitä näin jälestäpäin ole hyötyä,
mutta ajattelin vaan huomauttaa.Joo, on nyt, mut ku tää viesti oli eka jonka lähetin, ihan vaa ohimennen ja sillee... Sitte vasta oli kaikkee ongelmii.. En pystyny nähä, oliko se lähetetty tai oliko siihen vastattu... Ja sitte vasta kävin asetukset läpi ja eihän sitä ollu automaattisesti ruksattu... Mutta se sentää oli, et ne lähetetyt tallennetaan lähetetyt-kansioon... Viel ku löytyis se kansio...
- Arska
Nimetön kirjoitti:
Joo, on nyt, mut ku tää viesti oli eka jonka lähetin, ihan vaa ohimennen ja sillee... Sitte vasta oli kaikkee ongelmii.. En pystyny nähä, oliko se lähetetty tai oliko siihen vastattu... Ja sitte vasta kävin asetukset läpi ja eihän sitä ollu automaattisesti ruksattu... Mutta se sentää oli, et ne lähetetyt tallennetaan lähetetyt-kansioon... Viel ku löytyis se kansio...
JOs uskallat(!) niin kirjaudu ulos, hae kaffe ja kirjaudu sen jälkeen takas S24:n
Se pakottaa refressin vehkeelle ja se voipi päivittää kansionäkymäsi ajan tasalle.
Omalla toisella (t-alkuisella) tililläni oli sama tuska ja tuo auttoi.
Arska - kansiot
Nimetön kirjoitti:
Joo, on nyt, mut ku tää viesti oli eka jonka lähetin, ihan vaa ohimennen ja sillee... Sitte vasta oli kaikkee ongelmii.. En pystyny nähä, oliko se lähetetty tai oliko siihen vastattu... Ja sitte vasta kävin asetukset läpi ja eihän sitä ollu automaattisesti ruksattu... Mutta se sentää oli, et ne lähetetyt tallennetaan lähetetyt-kansioon... Viel ku löytyis se kansio...
Kaikki kansiot piti aktivoida, jotta ne tulee vasemmalle näkyviin. Jos olisi lukenut ohjeet, niin tietäisi tämän asian.
Eli klikkaa vasemmassa palkissa Suomi24-kohtaa, jotta saat kansiolistan oikealle näkyviin. Sen jälkeen ruksitat kaikki ruudut, jotka oikealla näkyy. Muista painaa tallenna muutokset -napista. Sen jälkeen klikkaat sähköposti-täbää ylälaidasta ja a vot, lähetetyt kansio on näkyvillä! - ARska
kansiot kirjoitti:
Kaikki kansiot piti aktivoida, jotta ne tulee vasemmalle näkyviin. Jos olisi lukenut ohjeet, niin tietäisi tämän asian.
Eli klikkaa vasemmassa palkissa Suomi24-kohtaa, jotta saat kansiolistan oikealle näkyviin. Sen jälkeen ruksitat kaikki ruudut, jotka oikealla näkyy. Muista painaa tallenna muutokset -napista. Sen jälkeen klikkaat sähköposti-täbää ylälaidasta ja a vot, lähetetyt kansio on näkyvillä!Niinhän sen tietysti voi tehdä.
Mulla kyllä oli ekalla omalla tililläni ne defaulttina kaikki päällä. Sit vaan rukasilin, mitä EN halua jatkossa näkyville kun siellä oli vanhasta siirtyneitä tarpeettomiakin.
Tällä T-alkuisella ne ei tullut päälle defaulttina. - Nimetön
kansiot kirjoitti:
Eli klikkaa vasemmassa palkissa Suomi24-kohtaa, jotta saat kansiolistan oikealle näkyviin. Sen jälkeen ruksitat kaikki ruudut, jotka oikealla näkyy. Muista painaa tallenna muutokset -napista. Sen jälkeen klikkaat sähköposti-täbää ylälaidasta ja a vot, lähetetyt kansio on näkyvillä!Lukenut ohjeet? Lukenut ohjeet!?! Mä en oo muuta tehnytkään koko päivänä.. Totta hitossa mä oon aktivoinut ne kansiot.. Mutta se pirun Lähetetyt vaa ei oo missään... Mä en löydä sitä... Se ei oo siellä venaamassa, et mä voisin ystävällisesti klikata sitä ja aktivoida sen..
- Nimetön
Arska kirjoitti:
JOs uskallat(!) niin kirjaudu ulos, hae kaffe ja kirjaudu sen jälkeen takas S24:n
Se pakottaa refressin vehkeelle ja se voipi päivittää kansionäkymäsi ajan tasalle.
Omalla toisella (t-alkuisella) tililläni oli sama tuska ja tuo auttoi.
Arska...että tää on päivän paras ehdotus.... Voisin ehkä jättää sen ärsyttävän uuden sähköpostin yksikseen mätänemään uutuuttaan ja tulla sitten myöhemmin takas.... joo... (miten muuten saan heitettyy postii roskiin, ku mul ei toimi muut kansiot ku saapuneet...)
Nimetön - Nimetön
ARska kirjoitti:
Niinhän sen tietysti voi tehdä.
Mulla kyllä oli ekalla omalla tililläni ne defaulttina kaikki päällä. Sit vaan rukasilin, mitä EN halua jatkossa näkyville kun siellä oli vanhasta siirtyneitä tarpeettomiakin.
Tällä T-alkuisella ne ei tullut päälle defaulttina.Mä oon totaki jo koittanu... Mä aktivoin ne kaikki mun vanhat kansiot, ei niin että ne vielä toimis, mutta aktivoin kumminkin... Se lähetetyt-kansio vaan ei ollu siellä... En tiiä, mihin se on hävinny..
- Arska
Nimetön kirjoitti:
...että tää on päivän paras ehdotus.... Voisin ehkä jättää sen ärsyttävän uuden sähköpostin yksikseen mätänemään uutuuttaan ja tulla sitten myöhemmin takas.... joo... (miten muuten saan heitettyy postii roskiin, ku mul ei toimi muut kansiot ku saapuneet...)
NimetönSitä kun ei välttämättä tarvi edes tunkea mihinkään roskikseen. Jos ei ole roskista niin bittitaivaaseen suorin vartaloin.
Muuten se menee roskistemppiin ja pukkaa sieltä sit kun roskis tekee ziisukset ja palaa kuvioihin. Sit voit poistaa sen tyhjentämällä roskiksen niinku ennenkin. - Arska
Nimetön kirjoitti:
Mä oon totaki jo koittanu... Mä aktivoin ne kaikki mun vanhat kansiot, ei niin että ne vielä toimis, mutta aktivoin kumminkin... Se lähetetyt-kansio vaan ei ollu siellä... En tiiä, mihin se on hävinny..
Palvelin ruksuttaa omiaan ja se sun tilin päivitys on sillä jossain työjonon pohjimmaisena. Se tulee kun on tullakseen. Mitä todennäköisimmin se on vain yks julmettu kryptinen heksajono muiden tuhansien joukossa. Ei sille ylläpitokaan mitään saa just tehtyä.
Paska duuni, mutta vehje toimii kun toimii. Ei sitä tossa vaiheessa enää kukaan ylikellota ;-)) - Nimetön
Arska kirjoitti:
Sitä kun ei välttämättä tarvi edes tunkea mihinkään roskikseen. Jos ei ole roskista niin bittitaivaaseen suorin vartaloin.
Muuten se menee roskistemppiin ja pukkaa sieltä sit kun roskis tekee ziisukset ja palaa kuvioihin. Sit voit poistaa sen tyhjentämällä roskiksen niinku ennenkin.Joo, pakko myöntää, että mä en älynny sanaakaan, mutta ehkä se johtuu siitä, et alkaa tää koko posti-juttu jo väsyttää... suomi24:lla on vaa aina ollu outo tapa heittää viestit pois.. Ensi piti poistaa ja sitten tuhota... joo.. Mut mä sain kyl tungettuu ne viestit jonneki roskiksen tapaseen, ainakaan ne ei enää häiritse.. Sit deletoin ne ku riittää kärsivällisyys...
- Nimetön
Arska kirjoitti:
Palvelin ruksuttaa omiaan ja se sun tilin päivitys on sillä jossain työjonon pohjimmaisena. Se tulee kun on tullakseen. Mitä todennäköisimmin se on vain yks julmettu kryptinen heksajono muiden tuhansien joukossa. Ei sille ylläpitokaan mitään saa just tehtyä.
Paska duuni, mutta vehje toimii kun toimii. Ei sitä tossa vaiheessa enää kukaan ylikellota ;-))Ehkä tässä vaihees olis vaa parasta poistuu koko koneelta ja mennä vetää sitä kahvii... Tai ulos ottaa aurinkoo, vähän pilvistä vaa.. =)
- Arska
Nimetön kirjoitti:
Joo, pakko myöntää, että mä en älynny sanaakaan, mutta ehkä se johtuu siitä, et alkaa tää koko posti-juttu jo väsyttää... suomi24:lla on vaa aina ollu outo tapa heittää viestit pois.. Ensi piti poistaa ja sitten tuhota... joo.. Mut mä sain kyl tungettuu ne viestit jonneki roskiksen tapaseen, ainakaan ne ei enää häiritse.. Sit deletoin ne ku riittää kärsivällisyys...
Alä välitä, mee vaikka kunnon nokosille.
Sanoisin, että viestisi on mennyt ihan hyvin kun vielä ei ole mikään heittänyt herjaa takaisinpäin.
Poistamisista ei kannata huolehtia. Jos poistat viestin, niin palvelin joko tuhoaa sen heti tai se menee tilisi väliaikaiseen roskakoriin palvelimella. Aikanaan sekin roskakori tulee näkyville ja sitten voit poistaa viestin tyhjentämällä sen roskakorikansion.
Ei sen kummempaa. - Arska
Nimetön kirjoitti:
Ehkä tässä vaihees olis vaa parasta poistuu koko koneelta ja mennä vetää sitä kahvii... Tai ulos ottaa aurinkoo, vähän pilvistä vaa.. =)
Vanha juttu, mutta ehkä paras täsä tilanteessa - mee ottaan pilvee !
;-)
Näin tehden jos kopio tulee itselle niin luultavasti sähköposti menee perille.
Itse olen tehnyt näin jo vuosia.- Arska
..mutta valitettavasti auttavat vain jatkossa. Nyt se juupeli on jo housussa!
- Nimetön
Arska kirjoitti:
..mutta valitettavasti auttavat vain jatkossa. Nyt se juupeli on jo housussa!
niinhän se on, niinhän se on....
- Arska
Toss äsken mulla näytti olevan 30 messua tässä threadissa mutta refressin jälkeen enää 29.
Huomasko joku muu tällaista?
Killasko joku yhden ja jos niin minkä ja etenkin MIKS?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565660Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691822- 1141717
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos251484Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121301Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3361270Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3441261Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa371255